Het gaat over de koelvloeistof uitgang juist onder de cilinderkop langs de kant van de versnellingsbak
De vraag , moet deze aangesloten worden of mag je deze dicht maken? Het gaat hier over een verbouwde kadett 4×4 met ongeveer 250
Pk die zal gebruikt worden om sprint te rijden bij de nvact klasse ss
er is laatst een hele discussie geweest.
je beinvloed wel de stroming van je koelvloeistof.
maar je houdt wel stroming.
heb zelf nog kop van formule opel lotus liggen en daar zit ook een plug in.
anders zou je bij het dicht zetten van de kachel ook al een koelprobleem krijgen
De kachel dichtzetten doe je bij een corsa A met een luchtklep, niet met een koelvloeistof-afsluiter.
Volgens mij heeft de auto waar we het nu over hebben helemaal geen kachel.
Ik heb nu geen goed onderbouwd antwoord op deze vraag.
Het gaat over de koelvloeistof uitgang juist onder de cilinderkop langs de kant van de versnellingsbak
De vraag , moet deze aangesloten worden of mag je deze dicht maken? Het gaat hier over een verbouwde kadett 4×4 met ongeveer 250
Pk die zal gebruikt worden om sprint te rijden bij de nvact klasse ss
Alvast bedankt
:kewlpics :kewlpics :kewlpics , ik ben wel benieuwd hoe je die gemaakt hebt.
groeten.
Auteur
Berichten
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.