Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Juiste keuze voor blok.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2014 om 16:21 #17263409
OP AANVRAAG verb jeetje!!!!
Dus ik heb een OPEL astra , ook wel bekend als GTC HEB de volgende vragen. zie 1,2,3,4
Men probleem is eigenlijk dat ik een lekkende injector had die namelijk is gaan blijven spuiten!
met allen gevolgen van dien, juist! gat in men zuiger, dus ik wou het volgende doen.[/color]1. andere blok laten over komen van engeland zie link als dit juist blok is?
LINK-http://www.benl.ebay.be/itm/221300308476?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
2. Is dit de juiste zuiger wat erbij hoort want heb er eentje nodig, En de juist code graag voor men zui
LINK- http://www.ebay.co.uk/itm/vauxhall-vectra-alfa-1-9-16v-cdti-PISTON-CONROD-Z19DTH-INC-NEW-PISTON-RINGS/161110541264?_trksid=p2046732.m2060&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D16581%26meid%3D4030254841308698981%26pid%3D100040%26prg%3D7839%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D161110541264%26″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1. Nu wou ik weten,als de onderblok (16v) het zelfde is? Als de 8v kleppenblok?
Heb me laten vertellen van wel!2. Dus wou ik weten, welke zuiger er juist in mijn blok moet komen?
3. Had graag de juist coede, en de maat geweten
4. Kan iemand mij zeggen wat dth en die andere code s afkortingen betergezegd
5. Men doel stelling was, andere blok laten afkomen, dit nakijken uit hoonen als het moest
men cilinderkop door de zelfde firma laten vlakken, kleppen nakijken, men zuiger van men ORGINELE blok afgeven
en nog een andere bijbestellen zie boven link. wel met andere nieuwe zuiger veren erop zetten
wou dan men krukas en alles door de zelfde terug in elkaar laten zetten voor? 1 garantie 2 later geen gezeik over jij
hebt dat gedaan en ik de cilinderkop dan is alles tegoeie gedaanUW MENING
DANK U!!!!!!!!! dit bericht is op aanvraag aangepast, kan het eventueel nog voor lezen als je wilt!
16 januari 2014 om 17:17 #18208819AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik snap echt geen reet van wat je zegt.. gebruik even wat juiste lidwoorden, en wat leestekens zoals komma’s en punten, dan begrijpen we het waarschijnlijk en kun je geholpen worden..
16 januari 2014 om 18:16 #18208820iets met een onderblok en een alfa romeo? ik hou wel van puzzelen, maar dit is te moeilijk
16 januari 2014 om 18:34 #18208822De links werken niet eens.
16 januari 2014 om 19:02 #18208823Veel beter. Vraag 4 kan ik je aan helpen:
@RISL wrote:
Dit lijstje vond ik laatst ergens op ons wereldwijde web en ik wilde het even delen.
Ik hoopte ook dat iemand mij nog iets kon vertellen, de laatste “1” in mijn x18xe1 staat niet verklaard in de onderstaande lijst, maar wel een “2”. Mag ik er vanuit gaan dat mijn “1” betekent dat dit een familie 1 motor is, omdat de 2 betekent dat het een familie 2 motor is?1st Letter is the emission standard:
C = Euro 1
X = Euro 2
Y = Euro 3
Z = Euro 4
A = Euro 5Followed by the engine size:
16 = 1.6 lNext letter is the compression:
L = 8.5 – 9.0 : 1
N = 9.0 – 9.5 : 1
S = 9.5 – 10.0 : 1
X = 10.0 – 11.5 : 1
Y = 11.5 + : 1Next letter tells about the mixture type:
E = Multi Point Injection
Z = Single Point Injection (Multec)
V = Carburator
D = DieselNext letter is for special versions:
A = Egypt
B = Bedford-Vans
F = Cars for administrations
H = High Output / Kompressor
I = Irmscher
J = Curbed
K = Comprex (BBC-Comprex-blower)
L = Low Output / Supercharger
M = Middle East
P = Twinport
Q = Colombia
R = Increased output
T = Turbo
U = Uruguay
V = Volume model
W = Venezuela
2 = Family 2 Engine16 januari 2014 om 19:04 #18208824AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mij te bijdehand al die reacties van je, ik heb niet eens zin om hier nog moeite in te steken.. Doei..
16 januari 2014 om 19:09 #18208825@gtckh wrote:
OP AANVRAAG verb jeetje!!!!
Dus ik heb een OPEL astra , ook wel bekend als GTC HEB de volgende vragen. zie 1,2,3,4
Men probleem is eigenlijk dat ik een lekkende injector had die namelijk is gaan blijven spuiten!
met allen gevolgen van dien, juist! gat in men zuiger, dus ik wou het volgende doen.[/color]1. andere blok laten over komen van engeland zie link als dit juist blok is?
LINK-http://www.benl.ebay.be/itm/221300308476?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
2. Is dit de juiste zuiger wat erbij hoort want heb er eentje nodig, En de juist code graag voor men zui
LINK- http://www.ebay.co.uk/itm/vauxhall-vectra-alfa-1-9-16v-cdti-PISTON-CONROD-Z19DTH-INC-NEW-PISTON-RINGS/161110541264?_trksid=p2046732.m2060&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D16581%26meid%3D4030254841308698981%26pid%3D100040%26prg%3D7839%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D161110541264%26″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1. Nu wou ik weten,als de onderblok (16v) het zelfde is? Als de 8v kleppenblok?
Heb me laten vertellen van wel!2. Dus wou ik weten, welke zuiger er juist in mijn blok moet komen?
3. Had graag de juist coede, en de maat geweten
4. Kan iemand mij zeggen wat dth en die andere code s afkortingen betergezegd
5. Men doel stelling was, andere blok laten afkomen, dit nakijken uit hoonen als het moest
men cilinderkop door de zelfde firma laten vlakken, kleppen nakijken, men zuiger van men ORGINELE blok afgeven
en nog een andere bijbestellen zie boven link. wel met andere nieuwe zuiger veren erop zetten
wou dan men krukas en alles door de zelfde terug in elkaar laten zetten voor? 1 garantie 2 later geen gezeik over jij
hebt dat gedaan en ik de cilinderkop dan is alles tegoeie gedaanUW MENING
DANK U!!!!!!!!! dit bericht is op aanvraag aangepast, kan het eventueel nog voor lezen als je wilt!
EVEN MEEDELEN dit bericht kreeg ik net van de verkoper, haalde dit aan want moest dit hem hand en tand uitleggen en kreeg dit geweldig toch!!!!!
Beste jipjip2222,
hoi jip, je verkeerde, maak je niet druk i `ve got andere motor 1.9CDTI 16 kleppen 150 pk kopen
gewoon tijd nodig voor het strippen van het op maandag is het `s klaar voor u16 januari 2014 om 19:12 #18208826Fijn, dat Google Translate. Heb je de originele tekst ook nog?
16 januari 2014 om 19:12 #18208827@pixels66 wrote:
Mij te bijdehand al die reacties van je, ik heb niet eens zin om hier nog moeite in te steken.. Doei..
+1
het is volgens mij een waal die er op opelforum.be uitgetrapt is.
16 januari 2014 om 19:31 #18208821Jeetje. Dit is wel lastig lezen.
Wat voor motor gaathetom? Dat vertel je nog niet.
dan wil een motor over laten komen, honen, reviseren etc, en dan de zuiger over plaatsen in je oude blo,????
En dan 3 nieuwe zuigers in je blok plaatsen?Nogmaals gelezen, is dit een grap ofzo? Wtf :wtf
16 januari 2014 om 19:34 #18208828Wtf is hier gebeurd?
16 januari 2014 om 19:46 #18208829Dat weet jij beter dan ons moderator 2000 :jerry
16 januari 2014 om 19:59 #18208830@robert_corsa wrote:
Dat weet jij beter dan ons moderator 2000 :jerry
Schrik net wakker, ben nog aan het opstarten :shock:
16 januari 2014 om 20:01 #18208831Haha, ach. Kan gebeuren.
is dat een beetje te doen het modereren? Best een groot forum namelijk.
wordt nu wel een beetje offtopic. Sorry -offtopic16 januari 2014 om 20:02 #18208832iekke niet begrijpe….
16 januari 2014 om 20:05 #18208833@2000 wrote:
@robert_corsa wrote:
Dat weet jij beter dan ons moderator 2000 :jerry
Schrik net wakker, ben nog aan het opstarten :shock:
post 1 leek wel uit google translate te komen.
was geen touw aan vast te knopen.en nu wordt er iemand bijdehand
16 januari 2014 om 20:07 #18208834Hij heeft een Vectra C Z19DTJ
Doordat hij een lekkende verstuiver heeft gehad, heeft hij nu een gat in een van de zuigers, en krassen op de zuigerwand.
Nu wil hij een ander onderblok, en daar zijn 3 oude zuigers in terug zetten, met nieuwe zuigerveren.
Hij moet dus nog 1 dezelfde type zuiger zien te vinden voor dit type motor. En wil o.a. weten welke zuigermaat hier in hoort.
16 januari 2014 om 20:14 #18208835Waarom een blok vervangen dan?
Een gat in je zuiger heb je nu toch? Ligt het blok al uitelkaar.
zover ik weet is een 8v niet het zelfde als 16v.16 januari 2014 om 20:22 #18208836verbetert en neen ben geen waal, wtf
info
heb opel astra h gtc 19 16v 120pk 88kw, aangepast wervelkleppen eruit 5pk meer
tunning stage 2 200+pkMen probleem is eigenlijk dat ik een lekkende injector had die namelijk is gaan blijven spuiten!
met allen gevolgen van dien, juist! gat in men zuiger, dus ik wou het volgende doen.[/color]1. andere blok laten over komen van engeland zie link als dit juist blok is?
LINK-http://www.benl.ebay.be/itm/221300308476?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
2. Is dit de juiste zuiger wat erbij hoort want heb er eentje nodig, En de juist code graag voor men zui
LINK- http://www.ebay.co.uk/itm/vauxhall-vect” onclick=”window.open(this.href);return false; … 0541264%26
1. Nu wou ik weten,als de onderblok (16v) het zelfde is? Als de 8v kleppenblok?
Heb me laten vertellen van wel!2. Dus wou ik weten, welke zuiger er juist in mijn blok moet komen?
dit kwam juist binnen van de verkoper engeland
Beste jipjip2222,
So jippy,when you buy block it`s was 1.9 CDTi 8Valves Z19DT
i will try found out more about, probably the same block
only different is celinder heads it`s 10 holes for bolts on block
diametr pistons is roughly 82 mm
regardsBeste jipjip2222,
hi jip ,you buy wrong one,don`t worry i`ve got another engine 1.9CDTI 16 valves 150hp
just need time for stripping it on Monday it`s will be ready for you
regards16 januari 2014 om 20:25 #18208837waarom niet gewoon 1 nieuwe zuiger bestellen?
desnoods 4.
scheelt je veel werk denk ik16 januari 2014 om 20:29 #18208838dubbel topic zucht
16 januari 2014 om 20:32 #18208839@soepkiepe wrote:
waarom niet gewoon 1 nieuwe zuiger bestellen?
desnoods 4.
scheelt je veel werk denk ikdag omdat men onderblok geraakt is heeft een gat erin gevolg van lekkende injector. dus daarmee die andere onderblok
16 januari 2014 om 20:41 #18208840Heb je het blok uitelkaar liggen. ?
16 januari 2014 om 20:47 #18208841Hij heeft het blok uit elkaar liggen. Heb volgens mij laatst de foto’s voorbij zien komen van de zuiger en de cilinderwand.
16 januari 2014 om 20:48 #18208842AnoniemLid sinds:
1 January 1970dubbele topics samengevoegd.
De vraagstelling is erg verwarrend, waardoor de vraag slecht begrepen wordt.
Mocht niemand de vraag goed begrijpen wordt het topic verwijderd,
en wordt de topicstarter gevraagd om zijn vraag opnieuw, eventueel is samenwerking met een moderator beter te formuleren. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.