Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › commodore b
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2014 om 08:26 #17263027
Hallo allemaal,
ook maar eens begonnen meet een stukje restauratie, wou eigenlijk dit jaar alleen een nieuw motorblok inbouwen, maar kwam toch meer tegen dan ik had verwacht de voor as heb ik er ook maar helemaal onderuit gehaald, aangezien ze hier graag roesten nu kijken wanneer we weer verder kunnen.
5 januari 2014 om 10:29 #18204595Okay Pascal. houd moed! Niet opgeven en succes ermee!!
5 januari 2014 om 10:45 #18204596dikke bak !!
5 januari 2014 om 11:56 #18204597nee jo, zeker niet de bedoeling, daarom doe ik hem in fases, en niet in één keer, ik weet hoe het gaat met alles strippen en erna staat hij daar, het is te veel werk en het is wat je zegt veel moed houden :thumb
17 januari 2014 om 23:44 #18204598Heb hier nog en roestvrije commodorefront zonder binnenplaat liggen als je da iets aan hebt.
Gr. Peter18 januari 2014 om 08:02 #18204599Hallo peter, dank je wel, ik heb er toen een front bij gekregen maar weet niet in wat voor staat dat hij is, ik zal het onthouden als ik er binnenkort aan ga beginnen
22 februari 2014 om 13:06 #18204600Weer wat aan de auto kunnen doen, de zomer komt eraan dus het word tijd dat hij weer rijdt
as met nieuwe veren rubbers en schokbrekers
eindelijk weer op vier banden
ook dit zier er weer goed uit, nu kijken dat de motor er weer in komt
23 februari 2014 om 20:14 #18204601Grappig!
Jaaaaaren geleden dit exemplaar bekeken om te kopen, heb ‘m laten staan, er zat toen al flink werk aan. Mooi dat hij nu serieus wordt aangepakt!24 februari 2014 om 06:03 #18204602deze komt uit zeeland, dus dat zou inderdaad kunnen, is ook veel werk, maar doe het in fases, zodat ik er wel mee kan blijven rijden
22 maart 2014 om 00:44 #18204603Ik heb niet veel voor je, maar wil je wel aanmoedigen. En mocht je nog wat nodig hebben ik wil wel mee zoeken.
23 maart 2014 om 20:09 #18204604commo ,dank je wel, :thumb
23 maart 2014 om 20:37 #18204605weer een kleine stap verder.
erin ligt die ,maar nu passen en meten
23 maart 2014 om 21:14 #18204606100X eerder gedaan die ombouw ff zoeken op het ohf naar de info die je nodig hebt en je heb zo antwoorden op je pas en meet vragen ;)
27 maart 2014 om 18:01 #18204607Dank je wel voor de tip GSE, zal ik zeker doen
27 maart 2014 om 18:59 #18204608ik heb eens gekeken op het ohf,maar vind eigenlijk nis over 24v in commo, of ik doe iets verkeerds ;)
27 maart 2014 om 19:02 #18204609dit is ook mooi projectje is het volgende project sc6 ga et volgen hoor
5 april 2014 om 23:30 #18204610Dit hier is en heel uitgebreid bericht , is wel rekord d maar is verder geen verschil.
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=65250&pageNo=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
en als je het niet zo uitgebreid wil doen kan je mij ook altijd vragen, questie is ook of automaat of schakel.
Hier die van mij.
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=116988&pageNo=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je die plaat voor de dynamo moet hebben , die kan ik je wel bezorgen.Gr. Peter
6 april 2014 om 11:58 #18204611toppie peter.had inderdaad beter moeten lezen deze had ik wel gezien.wat voor plaat bedoel je, want dit is inderdaad wel nu een struikelblok.
6 april 2014 om 20:41 #1820461216 april 2014 om 19:20 #18204613ziet er echt super uit :thumb als je mij prive, je nummer geeft bel ik je wel eens op
10 mei 2014 om 17:30 #18204614Wie heeft er voor mij nog zo,n Dynamo steun liggen voor de 24 v ombouw ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.