Forumindex › Forums › Modellen › Manta › CIH turbo motor voor de liefhebber
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2013 om 13:57 #17262187
Iemand nog een CIH turbo nodig:
Hej Unik tillfälle, har en komplett motor till Manta Ascona Kadett
Motorn består av
Borrat hornat block
2.2l topplock portat med Enem trimkam
Volvo turbo kolvar
Saab stakar
Volvo turbo tryckplatta
Diesel olje lock
Aluminium Oljetråg (mycket ovanligt)
allt viktat och balanseratTillbehör som ingår
Volvo orginal 16T lite flowpreppad
Stålomsbundna slangar för vatten och olja
Downpipe 3tum
Monza insug 3tums gasspjäll
630cc spridare
Generator
Startmotor
R25 Växellåda modifierad växelådsbalk
Megasquirt 1 v3 5 tändsteg
Mappad av Sandqvist motorsport
Går på E85Effekt ca 300whp
Allt sitter fortfarande kvar i bilen och funkar kanon motorn har rullat ca 2000mil så allt är väl utprövat
Pris 20 000kr eller högstbjudande
http://www.blocket.se/blekinge/Opel_Turbo_Motor_2_2_CIH_Komplett_50873036.htm?ca=22&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;
30 november 2013 om 16:23 #18195706mooi blok. 300 pk is ook leuk. maar het is ook geld zat.
al weet ik niet of je het voor veel minder ook kan opbouwen. denk dat je heel wat kan doen voor € 20.000,-30 november 2013 om 17:48 #18195707AnoniemLid sinds:
1 January 197020.000 kronen is € 2.030,73,-
30 november 2013 om 21:18 #18195708ik heb al een cih met turbo.op 1.1 bar 256pk en 362 koppel :D
30 november 2013 om 21:23 #18195709@js 400 wrote:
ik heb al een cih met turbo.op 1.1 bar 256pk en 362 koppel :D
Hoe lang rij je daar al mee? Wel mooie cijfers!
Ben erg blij met mijn 16v, maar gaat niets boven het geluid van een cih4 december 2013 om 15:08 #181957105 december 2013 om 17:53 #18195711Hahaha, met die motor is al langer niet gereden als dat sommige forumleden oud zijn :jerry
7 december 2013 om 15:49 #18195712Ow die motor whaha
9 december 2013 om 21:20 #18195713Cih en turbo zijn voor elkaar gemaakt, mits er hier en daar wat dingen versterkt worden aan de internals en de aandrijflijn. Mijn 1e turbo was te groot en had teveel lag daardoor, mijn nieuwe turbo daarentegen komt met 2300 toeren bij en stopt pas als ik wil dat ie stopt… :D maarja een cih is geen toerenmonster dus ik stop bij 6500.
Deze winter gaat de manta weer op de bank om alles definitief af te stellen, filmpje volgt dan ook natuurlijk. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.