Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › Opel Tigra 1995 1.6 16v uitgelezen!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2013 om 16:43 #17255732
Hallo,
Sorry ik heb me nog niet voor gesteld ben van plan dit zo snel mogelijk te doen maar zit met een dringende vraag.
Ik heb me tigra uitgelezen via OP COM en ik wil weten of deze gegevens beetje goed zijn en zo niet wat kan ik er aan doen om deze goed te krijgen.Measuring blocks information:
Length of Snapshot Block,N/A
Identifier,49
Battery Voltage,13.7 V
Blink Code Request,Active 0V
Immobiliser,Active
Immobiliser Signal,Received
TPS Signal (Throttle Position Sensor),0.66 V
TPS Signal (Throttle Position Sensor),0 %
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),1.23 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),0.33 bar
Coolant Temperature,2.12 V
Coolant Temperature,86 °C
Intake Air Temperature,1.46 V
Intake Air Temperature,- – – °C
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning),Inactive 0V
Fuel Pump Relay,Active 0V
Clear Flood Mode,Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),9 °CA
Knock Voltage,2.36 V
Knock Pulses,Received
Knock Cell Number,10
Knock Retard Cylinder 1,12 °CA
Knock Retard Cylinder 2,8 °CA
Knock Retard Cylinder 3,8 °CA
Knock Retard Cylinder 4,8 °CA
Secondary Air Pump Relay,Inactive
Air Control Solenoid,Inactive
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0 %
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
O2 Sensor,535 mV
O2 Sensor Loop,Open
Air/Fuel Ratio,Rich
O2 Integrator,128 Steps
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map),Active
O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map),18 Steps
O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map),112 Steps
Engine Speed,900 RPM
IAC Control Enable (Idle Air Control),Active
Idle Air Control,22 Steps
Injection Pulse,2.47 ms
Engine Load Signal,9 %
Vehicle Speed Pulse,Received
Vehicle Speed,0 km/h
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration),Inactive
Full Load Enrichment,Inactivetnks alvast
26 februari 2013 om 17:25 #18111578Eerst alles wissen en kijken wat er terug komt.
willem
26 februari 2013 om 18:06 #18111579ik heb al eens alles gewist maar dit zijn de measures alleen ik vind het vreemd dat 1 silinder zo hoog staat en de rest lager. en me motor management gaat elke keer branden als ik een paar kilometer rij maar k krijg geen fout meldingen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.