Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Deel je positieve en negatieve ervaringen met ons!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 augustus 2012 om 12:10 #17251025
In dit topic kun je positieve en negatieve ervaringen met diverse autogerelateerde bedrijven kwijt.
Alleen onderbouwde reacties graag, reacties als ‘De Opel-dealer in Amsterdam is goed’ of ‘de Opel-dealer in Amsteram is k*t’ worden verwijderd!
Ik hoop dat we hiermee een lijst kunnen maken van bedrijven waar het prettig zakendoen is en waar het wat minder prettig is, zodat iedereen kan leren van de ervaringen van anderen.
Ik zal vast aftrappen:
Positief:
– Garage Thijs Mann in Breda. Deze garage heb ik als zeer flexibel ervaren. Ze laten duidelijk van tevoren weten wat ze gaan doen en mochten er flinke kosten bijkomen, dan laten ze dit tijdig weten. Daarnaast werken ze regelmatig ‘s avonds en is het uurtarief ook erg goed te betalen. Enig nadeel is dat ze geen leenauto meegeven.– Profondo in Zevenbergen: erg relaxt bedrijf als je vloermatten op maat wilt laten maken. Je krijgt de keuze uit veel verschillende materialen en kleuren. Als je op zaterdag een keer binnenloopt, krijg je vaak dikke korting en worden je matten gemaakt waar je bijstaat. Enig nadeel is dat je dan niet kunt pinnen en geen bonnetje krijgt (volgens mij gaat het dan zwart).
– Garage Ford Van Drimmelen in Zevenbergen: erg prettig bedrijf. Tweedehands wagens staan scherp in de markt, service is uitstekend! Afspraak is afspraak en daar houden ze zich aan. Mocht je even moeten wachten, staan er wat leuke oldtimers om naar te kijken. Leenauto is gratis en is altijd beschikbaar.
– Profile Tyre Center Moerdijk: Professioneel bedrijf, werkt snel, goede prijzen en prima service. Ook vaak leuke aanbiedingen!
– Korst Banden in Fijnaart: zeer professioneel bedrijf, uitlijnen doen ze echt perfect. Hier ook goede prijzen en af en toe leuke aanbiedingen!
Negatieve ervaringen:
– Garage Opel Scheerders & Zn. in Zevenbergen: Zeer wisselende ervaringen, vaker negatief dan positief. Zo is de service echt nul (leenauto kost klauwen vol geld), verkopen ze een door hun zelf slecht opgeknapte schadewagen als ‘niet-schade-auto’. Als je ze daar op attendeert, worden ze boos. Wil je een nieuwe wagen kopen, dan kun je eerst gaan testrijden bij Vriens in Breda en dan kun je weer terugkomen om ‘m te bestellen. Ze hebben zelf alleen nog tweedehands auto’s staan. Ook een aantal oldtimers (schitterende Manta, Speedster, Corsa A) die alleen als showroomvulling staan. Communicatie gaat niet altijd goed en soms komen ze met rare kosten die ze gemaakt hebben door hun eigen fout.
Ook pakken ze direct naar de laptop en zien ze daarbij vaak dingen over het hoofd. Advies is ook niet altijd goed (volgens hen had ik een gekantelde zuiger in m’n motor waardoor deze zo beroerd liep. Er moest volgens hen een nieuwe motor in. Na het vervangen van een hydrostoter liep de motor echter weer prima en moesten ze ook toegeven dat het geluid van die ‘gekantelde zuiger’ weg was’– Van Rijcevorsel en Kessel auto’s in Zevenbergen: Eerste ervaring (APK) was normaal (niet uitgesproken positief of negatief). Tweede ervaring (opnieuw APK) zeer negatief: auto afgekeurd op een iets raars: vastzittende ventieldopjes (en dat bellen ze dan pas door na sluitingstijd RDW, zodat je de dag erna opnieuw kunt). Daarnaast mocht je eerst zelf de brug oprijden en in de werkplaats. Nu mag dat niet meer (tenzij je hem persoonlijk kent, dan weer wel). Echter, ze kijken totaal niet om naar je auto, bij mij reden ze veel te hard de brug op, waardoor de carterpan de brug raakte. Vervolgens remden ze af met de handrem en dat ging zo langzaam dat de auto bijna over de brug heen reed. Toen ben ik maar weg gegaan en heb ‘m ergens anders laten keuren.
– Damen Auto’s in Breda: verkopen vaak slechte auto’s die erg duur geprijsd zijn. Ze werken samen met een garage in Achtmaal waardoor ze auto’s met nieuwe APK kunnen verkopen die echter niet voldoen aan de APK-eisen. Te denken valt aan gladde banden, lekkende schokdempers, enz. Korting is wel mogelijk, ook in extra opties, maar ook dan moet je opletten. Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten. Volgens het koopcontract heb je recht op 3 maanden garantie. Die bieden ze echter niet, waardoor je behoorlijk moeilijk moet doen om vergoedingen o.i.d. te krijgen.
1 augustus 2012 om 12:50 #18052328Hops Car in Aalsmeer: Erg positief. Had voor aanschaf van mijn Calibra wat minpunten aan de auto gevonden. Eigenaar heeft alle minpunten opgeschreven en daarna GRATIS gerepareerd/verbeterd en nog gratis cd-speler erbij ook. Werkplaats ligt naast het wagenpark dus op reparatie of apk hoef je nooit lang te wachten. Koffie staat klaar en de heren zijn erg gezellig.
Van Der Peijl in Haarlem: Negatiever dan negatief.
Heb hier in totaal 3 autos gekocht en de één nog slechter dan de ander.
Bij de eerste auto knapte de zogenaamd nieuwe distributieriem na 1 maand rijden op de snelweg. Blok naar de klote en kon direct naar de sloop (waarde auto was repareren niet waard). Tweede auto gekocht voor 5200 euro (Mercedes 250D), kreeg na 3 weken problemen met de automaatbak. Wilden ze niks van horen, zou volgens hun aan mijn rijstijl liggen..wtf?! Ze bieden geen garantie dus had geen poot om op te staan maar ze wilden hem wel van me terugkopen voor een schamele 900 euro. Heb em uiteindelijk maar geruild bij ze voor een Ford Mondeo waar binnen 2 maanden de uitlaat van afviel op de A4. Nog geen week later ging ie door z’n assen. Waardeloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord en de klant is koning totdat je hun terrein verlaat.AutoMagic in Lisse: Heel positief.
Mijn vaste adresje voor US classics.
De eigenaar Kees is een liefhebber in hart en nieren en weet werkelijk alles van Amerikanen.
Altijd in voor een gesprek en een bakkie koffie.
Vertelt van alle autos op z’n erf de historie en plaats van herkomst en is nooit moeilijk met z’n prijzen.
Verder biedt hij uitstekende service. Had ooit eens een Lincoln bij hem gekocht waarvan de remmen het maanden later begaven.
Een belletje was genoeg en de auto werd KOSTELOOS opgehaald en de remmen werden rondom vervangen zonder kosten.
Naast z’n bedrijf zit z’n spuiter (CustoMike) en voor zover ik weet doet die ook interieuren.Garage Snel in Amsterdam: Goede ervaringen.
Doet werkelijk alles aan alle merken en modellen.
Heb je niet genoeg geld voor volledige kosten? Mag op afbetaling!
Ja je leest het goed. Hij besteld je onderdelen, zet ze erop en je mag zo wegrijden en betalen wanneer je kunt.
Doet nooit moeilijk over dingen en belt altijd netjes van te voren om te laten weten wat er precies mis is en wat de kosten gaan worden.
Bied zelfs gratis leenautos aan (barrels, maar toch!)Kwik-Fit in Haarlem: Slechte ervaringen.
Zou ze eigenlijk oplichters moeten noemen.
Breng de auto erheen voor nieuwe banden en word een uur later gebeld dat ze allerlei mankementen gevonden hebben die dringend gemaakt moeten worden volgens hun.
Na aangeven dat ik dat niet hoef omdat de auto goed is krijg ik hem terug met allerlei lampjes die branden op het dashboard.
Was volgens hen al zo toen ik em bracht…nou ammehoela!
Sindsdien dus alles bij ander adresje laten doen.Ford Kalmthout in Hoofddorp: Positief
Nette tent, heel formeel.
Goede service en advies, behandelen je ook netjes op de modellen voor klein budget.
Klant is absoluut koning daar en het personeel is zeer kennisrijk en professioneel.
Kreeg gratis grote beurt op een 2e handsje van minder dan 1000 euro en zonder verdere kosten 3 maanden garantie op de wagen.JetCars in Rotterdam: N.V.T.
Dit is slechts een waarschuwing voor degenen die erover denken daar iets te kopen.
Lees de reviews maar eens online over ze, draaien tellers terug, verkopen schade autos en meer van dat soort praktijken.
Zijn ook op tv geweest vanwege hun dubieuze bolides. Nooit, maar dan ook NOOIT daar iets kopen.
Wordt gegarandeerd tranen met tuiten achteraf.1 augustus 2012 om 15:38 #18052329Auto Hoogeboom in Noord-Scharwoude (N.H)
– Prima service
– Vriendelijk
– BetaalbaarJetCars Rotterdam.
– Asociaal slecht Nederlands sprekend personeel
– Zonde van je brandstof om heen te rijden
– Zie bericht TwitchyPieter
1 augustus 2012 om 16:32 #18052330mogen ook half half ervaringen?
want daar valt Voskes in Raalte onder.
de service is daar goed, bellen als je wat besteld hebt, en het is binnen, en zijn vriendelijk.
de verkoper is daar trouwens niet de man die je moet hebben voor onderdelen bestellen, die weet niet veel.
enige echte nadeel: onderdelen voor Astra G zijn al niet echt meer op voorraad (is oud. :wtf )
vermoedt dat dat voor alle auto’s van rond die tijd of ouder geldt. ;)Opel Dealer in Zwolle is hetzelfde, alleen daar kan je wel alles nog bestellen C.Q. gelijk mee krijgen.
en daar doen ze minder moeilijk over goedkopere onderdelen weggeven. ;)1 augustus 2012 om 17:53 #18052331opel dealer oosterhout positief
kom er alleen voor onderdelen, ze halen alles uit de kast om je zo goed mogelijk te helpen.opel dealer zevenbergen. positief
-ongevraagd korting
-altijd vriendelijk
-kosteloos uitlaat gemonteerd voor me
negatief:
-belt pas aan het eind van de dag dat je auto klaar isautobedrijf verdaas zevenbergen. negatief
-krijg lompe reactie’s van de ouwe man die er werkt.
-auto van de buren: net goed gekeurd. week later een schrapend geluid achterwiel. terug gegaan, nee kan geen kwaad. zelf gekeken: remblokken helemaal weg. staal op staalamg oosterhout. negatief
-kom voor een thermo schakelaar. had de oude bij.
reactie van balie medewerker.”er zijn wel 5 verschillende, ik ga niet voor jou kijken welke je nodig hebt”
ik:”heb jij je omzet voor vandaag al binnen of wa?” kijkt ie raar naar me. en wat denk je. hij heeft toch die 5 doosjes open gemaakt voor me.amg zevenbergen negatief/positief
wilde me geen banden verkopen. erg raar.
wel krijg ik altijd korting,1 augustus 2012 om 18:43 #18052332Positief:
Van der Linden in Hoogeveen
Verkopen vaak jonge auto’s. We hebben ons auto gekocht zonder garantie. De service en de klantvriendelijkheid is echt top. Wel een minpunt maar ook een pluspunt, bij ons maakte de versnellingsbak een fluitend geluid, dit is echter opgelost op hun kosten (pluspunt) maar niet bij hun zelf. Gerepareerd door een andere garage (minpunt), na verloop van tijd merk je dat het niet goed is gedaan. Voor de rest heb ik een kleine beurt gekregen wat ook een pluspunt is.
Autoservice D&D Gouda
Klantvriendelijkheid staat centraal, nooit extra kosten, moeten er toch extra kosten gemaakt worden dan word er altijd gebeld. Ook bij het nakijken laten ze altijd weten wat er kapot is. Gratis uitlezen echt ideaal, als er wat is kan je altijd bellen en dan kijken ze kleine dingen ook tussendoor na. Inmiddels al 2 jaar klant en tevreden.
Profile Tyrecenter Gouda
Professioneel, zoals aangegeven door RISL ze werken snel 2 man 1 band, heb daar mijn achterband laten plakken nadat ik de juiste luchtdruk er niet in kreeg, zat een spijker in en plakken was de oplossing. En goedkoop ook 20 euro.
Negatief:
Jetcars:
:thumbdown :thumbdown Blijf het melden zodat het ook vaak voorkomt :jerryOpel dealer Gouda
Service soms :thumbdown klantvriendelijkheid soms :thumbdown kennis soms :thumbdown overall waardering soms echt :thumbdown
1 augustus 2012 om 19:39 #18052333goed topic
ver der linden van sprankhuizen (hoorn) positief
heb er een auto gekocht, voor bodum prijs, zo mee etc.
kreeg hem gepoetst, en afgetankt, met nieuwe vloermatjes afgeleverd. top dus
garage personeel is wisselend. ga er niet graag heenopel garage glas hoogwoud
positief. vriendelijk, leen auto krijg je daar gewoon vakbekwame mensen in dienst. verstand van opelopel cremers schagen (zeer positief)
kreeg bij aankoop van de astra g 1 jaar garantie. er werd spuitwerk gedaan, grote beurt, gepoest binnen en buiten, volledige uitleg van de auto. op de foto, rondleiding binnen bedrijf. bij het ophalen stond de auto onder een doek, alsof het een prototype was.
garage personeel heeft verstand van zaken, en is zeer geduldig en voorzichtig met je auto.heb de auto zelf in onderhoud bij aad steur in zwaag.
universeel bedrijf met 2 man. alles kan in overleg. om het voor de klant zo voordelig mogelijk te houden.
geeft goed advies, en heeft veel kennis van alle merken.
positief dus.ik ken zelf geen slechte opel garages
1 augustus 2012 om 19:45 #18052334Fijn dat er zoveel (goed onderbouwde!) reacties komen. Ik zou zeggen, ga zo door :thumb
Ik wil even melden dat ik niet-onderbouwde reacties, zowel positief, als negatief, zal verwijderen.
8 augustus 2012 om 07:57 #18052335up
8 augustus 2012 om 08:04 #18052336Autoschade Zevenbergen: positieve ervaring! Zeer flexibel, leenauto is altijd beschikbaar. De spuiter van ASZ is één van de beste in West-Brabant. Ze zullen ook nooit proberen slecht werk af te leveren of om tweedehands spullen te monteren. Met hun eerste inschatting van de schade zitten ze vaak wel te laag, maar voor de verzekering maakt dat toch niet uit. Klein puntje van kritiek: moeilijke kleuren (een kleurnummer met verschillende tinten bijvoorbeeld) of sterk verkleurde auto’s (zoals destijds mijn Capri Yellow Coupé) spuiten ze netjes, maar als ze bijv. de deur moeten spuiten, spuiten ze de handgreep niet mee. Dat ziet er nogal raar uit, dus daar kun je ze beter van tevoren ff op attenderen.
8 augustus 2012 om 08:29 #18052337Opel Ophoff in Nieuwleusen.
Prima garage :) Vriendelijk, schappelijk geprijsd, verstand van Opels.
M’n pa komt er al een jaar of 30 inmiddels, al zo’n beetje sinds hij Opel rijdt.
Eigenlijk nooit problemen met de auto’s die hij heeft/had. Sommige mensen hebben geluk, maar met zo veel geluk maak je mij niet wijs dat het niet deels in een goede garage zit. Uiteraard gaat m’n pa ook altijd netjes voor de beurtjes daar heen, dus hij is er ook niet laks in. Het werkt natuurlijk wel twee kanten op ;)Kom er zelf ook voor de APK en voor onderdelen. Als er opmerkingen bij een onderdeel zijn, of ik heb vragen, dan hebben ze altijd een antwoord :)
1 september 2012 om 00:25 #18052338Autocenter Verhagen, Schijndel.
Goede garage met vriendelijk personeel waar je ook nog aan kunt komen met je inmiddels niet meer zo jonge Kadettje ;)
Kom er voor apk en onderdelen, waarop netjes korting wordt gegeven. Als ik vragen heb over een reparatie dan helpen ze je daar mee.3 september 2012 om 07:50 #18052339@McKaamos wrote:
Opel Ophoff in Nieuwleusen.
Prima garage :) Vriendelijk, schappelijk geprijsd, verstand van Opels.Een paar jaartjes geleden kwam ik daar voor een nieuwe Astra H die ik zonder kenteken wilde bestellen en wilde uitvoeren naar Duitsland. Vond men niet interessant genoeg en ik werd afgewimpeld met een folder, die moest ik maar eens bekijken. Ik wist precies de configuratie van m’n nieuwe astra had ik verteld, maar nee hoor. Geen interesse. Was het m’n kale kop of m’n duits nummerbord? Mijn ervaring daar is dus iets minder…
Autohaus Kronemeyer in Emlichheim, Duitsland:
Zeeeer positief, goed geprijsd en uitstekende service.
Kom er nu zo’n 12 jaar en kom met een nieuwe aankoop daar altijd toch terecht. Bij de beurten krijg ik altijd vervangend vervoer als ik wil en kost niets. Weekendje Vivaro op proef? Geen probleem.
Laats moest de signum voor de TÜV, had men vergeten de sticker te plakken en de uitdraai mee te geven. Belden ze me een paar dagen later of ik nog even langs wilde komen. Ik heen gereden, moest ik de auto laten staan, de TÜV meister was er nog niet. Auto moest ik laten staan en ik kreeg een hagelnieuwe Insiginia ST Bi-turbo mee :wors . Dag later weer omgeruild en m’n siggie hadden ze nog even netjes gewassen.
De dag voordat m’n dochter geboren is heb ik een ree voor de signum gehad, hele voorkant kats kaputt. Leenauto mee en de dag later is m’n dochter geboren. Ziekenhuis-huis-ziekenhuis-huis,etc. de hele week heen en weer. Ik heb ruim 1300km in die leenauto gereden in 10 dagen tijd, werd totaal niet moeilijk over gedaan en heb er nooit een rekening van gehad. :thumb
Ook bij m’n laatste zoektocht naar een Vivaro weer uitstekend geholpen.4 september 2012 om 18:56 #18052340@RISL wrote:
Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten.
risl als dit over je coupe gaat is het wel normaal heb bij de mijne ook 2 gaten moeten bijboren in de kofferbak om de trekhaak te kunnen bevestigen :)
5 september 2012 om 06:15 #18052341@opel-motorsport wrote:
@RISL wrote:
Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten.
risl als dit over je coupe gaat is het wel normaal heb bij de mijne ook 2 gaten moeten bijboren in de kofferbak om de trekhaak te kunnen bevestigen :)
Hmm, nee, ze hadden met een grote gatenboor (rond 40 ofzo) bij een maat van me in z’n kofferbak gezeten, terwijl er gewoon een rubberdop zit waar alles doorheen moet.
1 oktober 2012 om 12:58 #18052342zoals iedereen weet ben ik sinds enige tijd de trotse eigenaar van een mooie vectra c1 station
ik heb een tijdje geleden bij de euromaster (dit omdat het bij mijn vrouw der werk om de hoek is)
mijn bandenspaningssensors laten verwijderen omdat 1 was afgebroken.
toen zij de auto weer ging ophalen bleek bij thuis komst een flinke schraap op het achterspatbord te zitten
zij is toen terug gegaan maar er wordt in alle toonaarden ontkent dat het door hun is gedaan
maar ik weet zeker dat het niet door ons is gedaan
heb toen mijn rechtsbijstand er op gezet en zelf die krijgt het niet voor elkaardus bij deze wees gewaarschuwd voor PLEUROMASTER
en een landelijke boycot door opelrijders zou mooi zijn :fy1hier een plaatje van de WOND!!!!
Uploaded with ImageShack.us
1 oktober 2012 om 13:21 #18052343Das een niet zo’n mooie zeg !!
1 oktober 2012 om 13:38 #18052344Klote schade zeg…
Wellicht wel even handig dat je de vestiging erbij zet ?
Vindt je landelijke boycot wel redelijk ver gaan al snap ik best dat je “redelijk” over de zeik bent na zoiets.Zelf kom ik met de bedrijfswagen al jaren bij euromaster en heb dit soort dingen daar nog nooit meegemaakt.
1 oktober 2012 om 13:47 #18052345kun je aan tonen dat dat bij euromaster is gebeurd dan ??
of is de vrouw eerst nog even boodschappen gaan doen en heeft iemand op de parking er tegen gezeten1 oktober 2012 om 14:12 #18052346het is bij vestiging in alkmaar op bedrijven terrein boekelermeer
en waarom ik landelijk zeg is meer omdat het hoofdkantoor je ook laat denken dat je ze niet helemaal op een rijtje hebtik mag er vanuit gaan dat mijn vrouw niet liegt heb haar nog nooit kunnen betrappen op een leugen en zeker niet over de auto
want ze weet dat ik daar niet echt van gediend ben gewoon eerlijk zijneuromaster is wel zo vriendelijk geweest om na de reparatie de auto op een openbare parkeerplek te zetten
ipv hun eigen parkeerplaats OOK zoiets vreemds lijkt wel of ze het juist op een ander willen gooien1 oktober 2012 om 15:30 #18052347Ik denk niet dat je het Opel Forum (OF) moet gebruiken voor dit soort zaken.
Als Euromaster wil kan het namelijk zomaar een zaak aanspannen tegen OF wegens smaad en laster, en van de webmaster een forse schadevergoeding eisen.
Je kunt immers niet bewijzen dat het daar is gebeurd?Heb dat ooit met een ander forum meegemaakt: het forum is daardoor wel verdwenen. En dat willen we met OF toch niet?
1 oktober 2012 om 15:46 #18052348@ navy
daar heb je gelijk in
maar ik vond dat iedereen er even van op de hoogte gesteld moest worden hoe er als klant met je om wordt gegaan
beetje BAH zeg maarik ben er 100% zeker van dat mijn vrouw niet tegen mij liegt
1 oktober 2012 om 16:01 #18052349@jos e wrote:
ik vond dat iedereen er even van op de hoogte gesteld moest worden hoe er als klant met JOU om wordt gegaan
Ben het ook met Navy eens, jij hebt een negatieve ervaring met ze en ik juiste hele positieve.
Met betrekking tot het parkeren, ze hebben de auto op het grote parkeerterrein bij de Texaco neergezet denk ik ?Niemand weet (en ook Euromaster niet) wat er in de tijd dat jou auto daar staat met de auto is gebeurd.
Het zou netjes zijn geweest als Euromaster zijn verantwoordelijkheid hierin had genomen, aan de andere kant hoeven ze dat niet te doen.
Ik neem aan dat er bij de monteur is nagevraagd of hij schade heeft veroorzaakt en als hij nee zegt dan is voor euromaster de kous ermee af.Wat je nog zou kunnen doen is vragen of ze de bouten willen aatrekken met de momentsleutel om te kijken of deze qua afmetingen op de schadeplek overeenkomt.
Zelf heb ik zoiets ook als eens met mijn bedrijfswagen gehad dus ik weet absoluut hoe kl*te het is.
Zelf loop ik nu bij ieder bedrijf waar ik de auto moet achterlaten een rondje om de auto heen met de receptionist / werkplaats planner en laat in de werkpapieren zetten dat de auto helemaal schadevrij is neergezet.
Vaak staan ze raar te kijken als je daarom vraagt, maar na een korte uitleg is het nog nooit een probleem geweest.1 oktober 2012 om 16:17 #18052350Nee hoor, het is namelijk de mening en het verhaal wat Jos heeft meegemaakt. Iedereen begrijpt natuurlijk wel dat hij boos is en iedereen begrijpt dat je dit nooit kunt bewijzen. Wel vreemd dat een rechtsbijstand hier op in gaat, want die zien dat ook wel. Ik denk ook eerlijk gezegd dat ze dat ook aan Jos verteld hebben en dat ze er verder niets meegedaan hebben. Ik heb nog een veel duidelijker voorbeeld. Een voorschokdemper laten vervangen bij een uitlaatfitter, destijds Jan van de Broek. Bij het ophalen van de auto, de auto was dus nog niet van het terrein geweest, constateerde ik een deuk van binnen naar buiten. Duidelijk tijdens de werkzaamheden gebeurd dus. Waarschijnlijk de veer weggeschoten. Geen poot om op te staan. Weten nergens van…… :puke
1 oktober 2012 om 16:38 #18052351Arjen, als Euromaster werk wil maken van de negatieve publiciteit die topic starter (TS) hier heeft geplaatst dan winnen ze dat. Het kan namelijk schade opleveren, en dat kost geld.
Dit forum wordt zeer intensief gebruikt, door nog veel meer mensen gelezen. Als je dan een bedrijf ergens van beschuldigt zonder daarvoor wettelijk en overtuigend bewijs te leveren is dat smaad. Sterker: ook als het bewezen kan worden kan het bedrijf aanklagen wegens smaad! En de schadevergoeding die men kan eisen zal er niet om liegen. In ieder geval voldoende om de webmaster in de problemen te storten en OF naar de eeuwige forumjachtvelden te sturen.
Ik zou TS willen adviseren, in het belang van OF, zijn bericht te veranderen of te verwijderen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.