Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Keuzedilemma
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juni 2012 om 13:08 #17249408
Het doel van mijn restauratie is originele nieuwstaat maar ik heb een probleem, de verlichting van mijn SRTI meters bestaat uit witte SMD LED’s en die van het interieur uit normale peertjes wat voor een conflict zorgt.
Ergens vind ik het verschil in verlichting storend en staat het strakker als de verlichting overal gelijk is maar stop ik op de andere plaatsen ook witte LED’s dan pleeg ik afbreuk aan mijn eigen OEM streven en krijg ik daarom bij de taxatie misschien minpunten…. help :shock:9 juni 2012 om 13:44 #18034710Veel metertjes kunnen T5 of T10 lampjes in. Ff een paar gloeilampjes opscharrelen en die in de meters prakken?
9 juni 2012 om 13:49 #18034711Het gaat om de boost meter linksboven en de oil pressure meter linksonder, zouden daar gewone gloeilampjes in gestopt kunnen worden?
Hier wat in mijn auto zit:
9 juni 2012 om 14:28 #18034712Haal ze er ff uit, check de achterkant of daar toevallig een lampfitting in geklikt of geschroefd zit.
9 juni 2012 om 14:34 #18034713Niet dat ik zie helaas, plus dat de voorste ring zodanig vast om de huls heen geperst zit dat ik betwijfel of het wel uit elkaar te halen valt
10 juni 2012 om 19:26 #18034714Wat voor kastje zit er bij jou in het vakje tussen de stoelverwarmings knopjes?
Geen Stinger maar wat dan wel?10 juni 2012 om 19:59 #18034715Tuirbo timer, om de Motor even door te laten lopen na het uitzetten van Contact, voor Behoud van de turbo..
Willem
11 juni 2012 om 15:30 #18034716@calibart16v wrote:
Wat voor kastje zit er bij jou in het vakje tussen de stoelverwarmings knopjes?
Geen Stinger maar wat dan wel?Een Greddy Full Auto Turbo Timer, moet alleen nog een rpm gever boven een homokineet zetten want de Timer kan het ABS signaal van de Calibra niet verwerken :hmmz
12 juni 2012 om 10:08 #18034717als je doel totale originele nieuwstaat is , waarom zet je dan deze meters erin??
12 juni 2012 om 16:08 #18034718Omdat een turbodruk meter redelijk belangrijk is en die is nu eenmaal niet origineel in de Calibra of Vectra A geleverd, en als je de drukmeter er in hebt zitten dan zit een oliedruk meter er zo bij.
24 juni 2012 om 10:52 #18034719maar is niet origineel meer dan , een taxateur let daar echt wel op .
24 juni 2012 om 11:27 #18034720Ik heb al een op de stekker na complete meterset gevonden maar die heeft witte wijzerplaten en ik weet niet of deze voor 27-07-1993 correct zijn of dat het grijze wijzerplaten moeten zijn.
24 juni 2012 om 11:39 #18034721Witte platen was toch alleen bij de DTM editie?
24 juni 2012 om 11:39 #18034722@red-bull wrote:
als je doel totale originele nieuwstaat is , waarom zet je dan deze meters erin??
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg. :hmmz
24 juni 2012 om 13:09 #18034723@opelremco wrote:
Witte platen was toch alleen bij de DTM editie?
Wat ik ervan onthouden heb zijn tot de facelift in 1994 grijze wijzerplaten geleverd en daarna witte op alle Calibra’s maar op de 1 of andere manier ben ik daar niet meer zeker van.
24 juni 2012 om 17:44 #18034724Waar heb je deze metertjes vandaan? Vind ze erg mooi passen bij de originele tellers.
Jeroen
24 juni 2012 om 17:49 #18034725Hier vandaan en dat was nou precies ook waar ik naar op zoek was, dat ze zo dicht mogelijk bij de originele tellers moesten passen :angel
http://www.fineline-imports.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.