Forumindex › Forums › Modellen › Astra › wat is dit?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2012 om 20:07 #1724845611 mei 2012 om 20:08 #18016747
er hangt vanalles onder de kap ????????????
11 mei 2012 om 20:33 #18016748ik zie alleen dat een schroef mist
11 mei 2012 om 21:47 #18016749Je mag wel wat duidelijker zijn.
Rechts boven in foto, hoort een schroef te zitten.
12 mei 2012 om 11:06 #18016750en de zon schijnt
12 mei 2012 om 11:22 #18016751Ik snap em niet helemaal wat wil je precies weten, het is in iedergeval ene benzine motor :wtf
12 mei 2012 om 11:34 #18016752Als je hoopt op een hoogtechnologisch alarmsnufje in een Astra F zit je echt mis hoor :o :jerry
Neenee, wat verduidelijking zou inderdaad mooi zijn ;)
Zoals iquick al zei, een benzine moter aan de toerenlimiet te zien.12 mei 2012 om 11:38 #18016753AnoniemLid sinds:
1 January 1970Snap ook niet wat je bedoeld.. er hoort wel een schroef in te zitten inderdaad.
Door die kap te verwijderen kan je je teller eruit halen, dus is hij niet terug gedraaid?12 mei 2012 om 12:12 #18016754ik weet het meschien ik den k hoge toeren tal :D :D
en ja daar hort een schroef in
gr
12 mei 2012 om 13:52 #18016755haha schroefje mist die ook idd ik maar zoeken wtf bedoelen jullie met schroefje. Het is naar mijn schatting een 1.6 16V met 100pk :wtf
12 mei 2012 om 14:58 #18016756ik gok op een 1.6 8 klepper
12 mei 2012 om 18:24 #180167571.6 16v met een cold air intake zonder de flexibele slang.
vanaf 3000 tot 4500 toeren is het een impreza sound:P heel zwaar en jonker geroffel, vanaf 5000 toeren begint hij echt te snerpen.had helaas het verkeerde filmpje geuploud zie ik :jerry
dat schroefje klopt, had er een lexmaul teller unit in zitten, alleen werkt de km teller dan niet meer, heb het idee dat die kabel dikker moet zijn….in iedergeval: het klinkt geweldig :wub beste update die je kan doen.
flexibele slang zit er inmiddels tussen hoor.
gaat er niet harder door trouwens, loopt precies het zelfde.enkel wel 1 vraag:
-onder de orginele luchtfilter zit een gat, dat gat staat in verbinding met een gat in het chassis, en komt uit vlak achter de voorbumper, een soort van bakje. heb geen idee wat dat is of kan zijn.
12 mei 2012 om 18:26 #18016758motor was trouwens goed warm, en trapte niet vol gas :vertag
komt zeer spoedig ook een mantzel en spaghetti spruitstuk op met katvervanger en groep n uitlaat systeem (simmons)
12 mei 2012 om 22:23 #18016759lijkt net een vtec blok :thumbup
12 mei 2012 om 22:52 #18016760@spacekeek6 wrote:
lijkt net een vtec blok :thumbup
pijnlijk woordt op een opel forum…”VTEC” (Voor Toerrit Even Controleren :jerry )
13 mei 2012 om 07:06 #18016761@robert_corsa wrote:
1.6 16v met een cold air intake zonder de flexibele slang.
vanaf 3000 tot 4500 toeren is het een impreza sound:P heel zwaar en jonker geroffel, vanaf 5000 toeren begint hij echt te snerpen.had helaas het verkeerde filmpje geuploud zie ik :jerry
dat schroefje klopt, had er een lexmaul teller unit in zitten, alleen werkt de km teller dan niet meer, heb het idee dat die kabel dikker moet zijn….in iedergeval: het klinkt geweldig :wub beste update die je kan doen.
flexibele slang zit er inmiddels tussen hoor.
gaat er niet harder door trouwens, loopt precies het zelfde.enkel wel 1 vraag:
-onder de orginele luchtfilter zit een gat, dat gat staat in verbinding met een gat in het chassis, en komt uit vlak achter de voorbumper, een soort van bakje. heb geen idee wat dat is of kan zijn.
Zet die teller platen dan over op je eigen tellerbak.
Neem aan dat je die teller via het forum had gekocht? zoja vond ik die teller al verdacht omdat die cijfertjes niet op 1 rechte lijn stonde, dus al aan gerommeld.. Tellers wat achteruit terug worden gedraaid zijn dus kapot. Zelf ervaren met scootertellers.
13 mei 2012 om 07:22 #18016762Ik heb het al gevonden, Je schakelt te vroeg over, Deze motoren kunnen 6600 toeren draaien… :jerry
Je moet zo’n X16XE / X16XEL met Powerbox eens horen in Combi met een Open systeem, Dat blijft klappen in de uitlaat :wors :wors :wub
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.