Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › spruitstuk c20let
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 april 2012 om 09:15 #17247984
heb even snel wat in mekaar gelast leek me wel een leuke oplossing om het probleem
met de motorsteun te omzeilen. wat vinden jullie?
[imghttp://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/579151_205485276235344_1352662383_n.jpg][/img]
29 april 2012 om 10:36 #18011211@larsjeG40 wrote:
heb even snel wat in mekaar gelast leek me wel een leuke oplossing om het probleem
met de motorsteun te omzeilen. wat vinden jullie?
29 april 2012 om 19:47 #18011212AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik denk dat dit n mooie manier is om de lak van je motorkap af te branden ;) ;)
ben bang dat hij te hoog uitkomt zo lars :hmmz
ook je downpipe wordt vrij lang op deze manier ;)
daardoor weer meer warmte in je motorruimteeen ander motorsteun lassen is minder werk ;)
deze setup zou mijn keus niet zijn ;)30 april 2012 om 10:29 #18011213oke ik kan het niet in me ascona passen omdat daar ie cih turbo nog in ligt
maar hoeveel ruimte zit er ongeveer tussen bovenkant kleppendeksel en motorkap?30 april 2012 om 11:20 #18011214Vergeet ook de HRC niet…
Als je dan toch een spruitstuk maakt zou ik de turbo iets verder naar voren plaatsen zodat je meer ruimte hebt bij de HRC. Dan kun je ook makkelijker een voorpijp maken.
Voorpijp kun je overigens goed inwikkelen met van die hitteband, scheelt een hoop hitte. ;)
30 april 2012 om 15:37 #18011215Hey lars jij woonde toch bij mij in de buurt?(Zaandam)
Je mag altijd bij mij ff komen meten hoor,wil evt ook wel naar jou komen als t niet te ver is….1 mei 2012 om 15:55 #18011216@remo 07 wrote:
Hey lars jij woonde toch bij mij in de buurt?(Zaandam)
Je mag altijd bij mij ff komen meten hoor,wil evt ook wel naar jou komen als t niet te ver is….oke dat zou wel echt te gek zijn! idd mijn ascona staat in wormerveer vlakbij het station.
alleen rijd hij op dit moment niet. heb je mischien voor mij een foto van jouw motorruim? dan kan ik die uitprinten en de maten erbij schrijven.. wanneer schikt het je een zaterdag of zondag?1 mei 2012 om 18:26 #18011217Ja hoor geen probleem,Maar dan wel zaterdag overdag.Of door de weeks s.avonds
kan alleen niet vooraf afspreken door de week ivm werk(vrachtwagen chauffeur)
s.avonds ga ik naar nightmare Rotterdam.
bel me maar ff waneer t uitkomt 0654623016.
Komt goed :thumb4 mei 2012 om 20:32 #18011218oke ik ben morgen de hele middag in wormerveer aan me ascona dus dan bel ik je morgen wel ff als het je uitkomt.
5 mei 2012 om 09:45 #18011219Is goed man,lukt denk ik wel!!! :thumb
10 mei 2012 om 21:46 #18011220AnoniemLid sinds:
1 January 1970he lars kijk anders nog es in mijn ascona 400 project
volgens mij zit je nu al te hoog met de turbo
er bestaan ook wel bekledingen/”hoezen” voor om je turbo
maar of dat wel zo mooi en goed is??
naar beneden past ook wel12 mei 2012 om 06:25 #18011221te hoog voor de motorkap bedoel je?
ik heb bij remo 105 mm gemeten tussen kleppendeksel en motorkap en de turbo is gelijke hoogte als de kleppendeksel
ik denk dat de hoofdremcilinder eerder in de weg zit..opzich kan ik wel een bescherming tussen de kap en turbo maken.
maar zoals jij het hebt is het hellemaal mooi!!15 juni 2012 om 12:00 #18011222Vergeet ook niet de stress die op je spruitstuk gaat komen door de turbo (gewicht / werking).
15 juni 2012 om 12:09 #18011223Ik denk dat je door een lange downpipe, wel wat veel trekkrachten gaat krijgen op je uitlaatspruistuk motorblok. Gewichtverdeling is denk ik beter als hij andersom zit.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.