Forumindex › Forums › Modellen › Manta › "echte" i200 te koop gespot
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 april 2012 om 12:59 #1724794424 april 2012 om 13:24 #18010818
Kwijl :wors
24 april 2012 om 13:25 #18010819Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?
Wel jammer van het ‘tweetje’ op de kentekenplaat….Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo’n extra cijfertje.24 april 2012 om 13:27 #18010820@RISL wrote:
Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?
Wel jammer van het ‘tweetje’ op de kentekenplaat….Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo’n extra cijfertje.100% zekerheid heb je natuurlijk nooit; maar gezien de beschrijving van ebay mag je hier toch wel vanuit gaan…
En duplicaatcodes zijn crap ja… :thumbdown
24 april 2012 om 15:01 #18010821Ik snap die drama om die duplicaatcodes niet helemaal, voor wat betreft het uiterlijk van de plaat. Ooit wel eens een mooie kentekenplaat gezien? ‘t is toch allemaal niks…
Is dit niet de oude van I200 op ‘t forum hier?
24 april 2012 om 15:25 #18010822Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).24 april 2012 om 15:31 #18010823Dat zijn pas duidelijke foto’s deden dat maar meer adverteerders.
24 april 2012 om 17:03 #18010824Ziet er nog zeer goed uit! En eigenlijk is hij helemaal niet zo duur!
24 april 2012 om 17:26 #18010825dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.
24 april 2012 om 17:30 #18010826Heeft idd al vaker op ebay gestaan. Zonde als zo’n auto uit Nederland verdwijnt.
mvg Rico
24 april 2012 om 20:14 #18010827@js 400 wrote:
dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.
Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)
:jerry :jerry :thumb24 april 2012 om 20:19 #18010828@js 400 wrote:
dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.
Tja, leegroven wil ik ‘t nu ook niet noemen denk ik. Ik neem aan dat de handelaar de prijs heeft betaald die de verkoper ervoor wilde vangen, en helaas is er geen liefhebber voor gekomen die dat geld wilde geven. Wel jammer dat zo’n auto naar ‘t buitenland zou gaan, maar ja, weinig aan te doen.
25 april 2012 om 02:39 #18010829@jethro wrote:
@js 400 wrote:
dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.
Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)
:jerry :jerry :thumbhet gaat er om dat dit geen liefhebbers is,maar gewoon een handelaar.
ik hoop dat hij er lekker mee blijft zitten :D :D :D25 april 2012 om 06:36 #18010830Dat hoop ik niet. Dan staat zo’n wagen maar te verstoffen in een loods en gaattie uiteindelijk voor een zacht prijsje naar een halve gare die ‘m aftrapt en uiteindelijk om een boom vouwt…
25 april 2012 om 08:09 #18010831Zaten er origineel in een I200 geen ronde koplampen?
Mooie wagen :wub hoop dat hij bij een liefhebber terecht komt.25 april 2012 om 09:40 #18010832Nou, daarom twijfelde ik dus, want ik dacht ook dat de i200 altijd dubbele ronde koplampen had….
25 april 2012 om 10:49 #18010833Geen idee of het een echte is… daarom ook tussen ” “-jes gezet.
Handelaar of niet… het is een ingevoerde, dus misschien gaat die weer naar huis.
Wat ik wel vreemd vind is de schuine 200 over de Rothmans -plaat…. :hmmz
25 april 2012 om 11:28 #18010834Die spoiler is ook niet helemaal recht…
25 april 2012 om 12:41 #18010835@RISL wrote:
Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).Ik vind het belachelijk veel geld!
i200 is niet te vergelijken met een i400!
Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agent25 april 2012 om 14:50 #18010836@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
@RISL wrote:
Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.
Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).Ik vind het belachelijk veel geld!
i200 is niet te vergelijken met een i400!
Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agentnouw dat ben ik niet met je eens,een i200 is veel meer waard dan een gewone gsi.
25 april 2012 om 17:48 #18010837Een i200 is idd wel wat meer waard dan een gewone GSI. En probeer maar een GSI te restaureren tot zo
mooi als deze i200, dan ben je meer kwijt dan deze prijs en heb je nog steeds geen i200.
Verder: De i200 had ook die vierkante vissekommen, en voor deze (aanvaarbare) prijs heb je nog geen derde
van een 400, (een i400 bestaat eigenlijk niet, is een spraakverwarring) laat staan eentje in dezelfde staat als
die i200 hierboven.
Ik deel dezelfde mening als js400.25 april 2012 om 21:31 #1801083825 april 2012 om 23:36 #18010839handelaar of niet wat dacht je wat zo,n ding zou kosten als ie bij een opel dealer zou staan en das net zo goed een handelaar :wors
dit is wel een goeie kerel heb wat zaken met hem gedaan betaald vlot en geen gezeur :thumb
iedereen moet leven :vertag
26 april 2012 om 06:27 #18010840@Kermitkiller wrote:
handelaar of niet wat dacht je wat zo,n ding zou kosten als ie bij een opel dealer zou staan en das net zo goed een handelaar :wors
iedereen moet leven :vertag
Typisch de taal van de handelaar.
Jullie zijn allemaal boeven!!Dealers misschien ook, maar die geven wel andere garantie dan de handelaar.
26 april 2012 om 08:21 #18010841En dealers zijn de grootste boeven van alle autoverkopers!
Voor die ‘garantie’ daarom betaal je ook 4 keer de prijs van alles. Onderdelen, werkuren, aanschaf auto, onderhoud, etc. En dan moet je nog bijna een advocaat in de arm nemen om die mooi beloofde garantie echt te krijgen!
Of lees je nooit de verhalen hier over hoe de meeste bij dealers behandeld worden? Kom op hee.. Haal je hoofd eens uit het zand..De meeste liefhebbers die hier het geld voor hebben zullen hem ook weer jaren in een of andere loods laten verstoffen.
Een of ander jochie met genoeg poen zal de auto tenminste gebruiken zoals ie gebruikt hoort te worden. GAS GEVEN!!!!!!!! Of zijn we vergeten waar de manta, en zeker dit model, gewoon voor was? Om mee geragd te worden! en hard ook. Om golfjes de berm in te drukken. Om langbenige hoogblonde kapsters in te nemen! Liefst 3 tegelijk! En ja.. Vaak om uiteindelijk om een boom te gaan. Live fast, die hard. Manta.. Of stond het niet zo in de folders? :jerry :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.