Forumindex › Forums › Techniek › Cih › Injectietank
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2012 om 12:07 #17245975
hallo,
Hoe kan ik weten of ik een injectietank heb?
De tank heeft alvast 2 aansluitingen voor depart en retour,
maar om voor injectie te dienen zou er een tussenschot moeten inzitten.
Kan ik dat op de één of andere manier te weten komen?p.s. dit gaat over een Ascona B tank
mvg,
Stijn1 februari 2012 om 14:18 #17985779heb nog wel tanken liggen van b manta gsi evt voor kratje bier per stuk
1 februari 2012 om 20:23 #17985780@StijnV wrote:
hallo,
Hoe kan ik weten of ik een injectietank heb?
De tank heeft alvast 2 aansluitingen voor depart en retour,
maar om voor injectie te dienen zou er een tussenschot moeten inzitten.
Kan ik dat op de één of andere manier te weten komen?p.s. dit gaat over een Ascona B tank
mvg,
StijnDit wil ik ook wel eens weten. Heb er zelf ook 1, met 1 x 6mm en 1x 8mm aan sluiting. Heeft een injectietank niet 1x12mm aansluiting?
1 februari 2012 om 20:24 #17985781yep 1 x 12 geloof ik iig een dikkere en 1 x 8 mm
1 februari 2012 om 20:47 #17985782hmmm, ik zit te denken om een klein tankje voor onder de auto te lassen van een liter of 2 om dat klotsen te voorkomen
1 februari 2012 om 21:11 #17985783Die tank kan ook onder de kap.toch
2l is wel veel denk.kan ook minderSent from my GT-I9001 using Tapatalk
1 februari 2012 om 21:22 #17985784Hoe wou je dat doen dan? Die tank in de drukleiding?
2 liter is misschien wat veel, maar ik heb ‘maar’ een 8mm aanvoer vanaf de grote tank. Ik wil op 3 bar druk gaan rijden, dus bij veel gassen moet niet het kleine tankje leeglopen..
Mijn idee was om de retour op het kleine tankje, en de grote tank uit te laten komen. na het kleine tankje pas de pomp1 februari 2012 om 21:43 #17985778En van dat schuim in je tank zodat het niet klotst.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
1 februari 2012 om 21:46 #17985785Dat is nieuw voor me. Heb je meer info?
1 februari 2012 om 22:24 #17985786Tja zou gewoon injectie tank plaatsen ben je voor paar cent klaar
10 februari 2012 om 23:01 #17985787als je 2 aansluitingen hebt is het een injectie tank.
want een carb heeft geen retour.
en de pomp moet onder de tank hangen.
want bij mijn b manta is het een opvoer pomp.
en heb je geen schot of extra tankje nodig.
want de peut stroomt je pomp zo in.bij een a manta heb je een schot nodig of extra tankje.
want die tank hangt onder de auto en is het onmogelijk om je pomp lager te krijgen dan de tank. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.