Forumindex › Forums › Modellen › Manta › probleem cih 20 E opgelost bedankt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 november 2011 om 12:05 #17243605
volgende probleem
heb een manta gekocht zou gereviseerd blok in liggen
probleem waar jongen tegen aan liep en in nu ook dusstart ik hem pakt ie aan net als of hij op 3 poten loopt
stationair blijf ie dus wel draaien (eerst niet maar na vervangen van computer wel)maar best onregelmatig
reageert niet op gas geven valt ie eigenlijk gewoon uit
effe snel gekeken: onsteking lijkt me goed te staan cil 1 boven staat merkteken op vliegwiel voor gat en en rotor wijst naar ner 1 dus zou dus goed oeten zijnook met rem reiniger reageerd ie niet echt
computer en lmm zijn vervangen
zo te zien bij vorige eigenaar rotor verdeler en bougies ookkomt iemand dit probleem bekent voor
bvd eddie
27 november 2011 om 12:09 #17946942Bougie kabels wel op de juiste volgorde??
27 november 2011 om 12:26 #17946943ontstekeking niet 180 graden verdraaid? dwz cilinder 1 boven en kleppen gesloten?
27 november 2011 om 12:34 #17946944ja bougie kabels gelijk aan andere manta
was mijn idee eerst ook maar als ik zuiger cil 1 boven zet vanaf voorkant gezien dan moet toch dat puntje op vlieg wiel bij de pijl in in het gat staan en roto naar cil 1 wijzen ?
27 november 2011 om 12:43 #17946945Het is voor mij ook al weer even geleden, maar staat mij nog iets van bij dat ik me in het merkteken vergist heb.
Maar zoals jij zegt moet het eigenlijk wel kloppen27 november 2011 om 12:44 #17946946ik denk dat ie niet op tijd staat. Ofterwijl bij revisie een klein foutje gemaakt.
27 november 2011 om 13:14 #17946947@de wit wrote:
ontstekeking niet 180 graden verdraaid? dwz cilinder 1 boven en kleppen gesloten?
Hier zit ik ook aan te denken, en anders totaal niet op tijd staan na revisie maar dat lijkt me sterk
27 november 2011 om 13:24 #17946948bougie doppen op verdelerkap 2 plaatsen opschuiven, en dan weer proberen,
ga ook voor de 180 graden verplaatsing dus :thumb27 november 2011 om 13:56 #17946949dit heb ik ook al eens gehad.
weet alleen niet meer met welke manta.
en wat de oplossing was.27 november 2011 om 14:23 #17946950Na revisie zou hij in andere auto nog goed gelopen hebben dus timing nokken as zou oke moeten zijn
Injecktie en ontsteking heeft hij van eigen gebruikt
Dus zou het in ontsteking of injecktie moeten liggen maar resgeerd niet echt op remreiniger dat vindt ik vreemde
27 november 2011 om 14:29 #17946951hoe zit het met de retour.
27 november 2011 om 15:40 #17946940mischien meer geluk dan wijsheid maar goed hij loopt :D :D :D :D
had onstekings doppen op verdeler toch maar om gezet maar plofte enkel een keer
dus gauw weer terug gezettoen even aan slangetje van vacuum gezogen en hoorde ik ineens een tikje als of hij los schoot
voor dezekerheid ook originele lmm er op gezet ipv openen na drie jaar stil stand loopt ie en netjes
effe linkje naar filmpje van zijn eerse minuten
http://www.youtube.com/watch?v=_flf7b4CL5o” onclick=”window.open(this.href);return false;27 november 2011 om 15:41 #17946941[youtube:11f4oc3y]http://www.youtube.com/watch?v=_flf7b4CL5o[/youtube:11f4oc3y]
27 november 2011 om 19:55 #17946952:thumb das mooi
28 november 2011 om 13:51 #17946953blok komt zeer waarschijnlijk toch te koop maar dan compleet incl bak
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.