Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Verschil in banjobouten oliekoeler?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 november 2011 om 20:04 #17243364
Er schijnt verschil te zitten in de 2 banjobouten die op de filter adapter van een C20LET zitten, de 1 M16 en de ander M18. Wat ik op mijn auto aantref heeft in ieder geval zo’n uitgetrokken Z vorm voordat ze overgaan in de rubberen slang:
_/¯
15 november 2011 om 22:53 #17943939Er zijn aansluitingen met banjo bouten en er zijn aansluitingen met de moer om de stalen leiding heen.
Of doel je ergens anders op ?
Wat is de vraag eigenlijk :P ?
16 november 2011 om 17:50 #17943940@freek corsa wrote:
Er zijn aansluitingen met banjo bouten en er zijn aansluitingen met de moer om de stalen leiding heen.
Of doel je ergens anders op ?
Wat is de vraag eigenlijk :P ?
Ik was er dus niet zeker van welke verschillen er in zitten en welke maat de banjo bouten hebben die dus op mijn blok aanwezig zijn :-P
17 november 2011 om 19:40 #17943941Iemand die de maat van de banjobouten weet en of de binnendiameter van het uitgaande pijpje van een universeel exemplaar veel verschilt?
18 november 2011 om 07:07 #17943942Als je M18 hebt is de maat M18x1,5, Maar denk dat je dat gewoon even moet kijken/meten welke maat je hebt. Hoe heb je het nu aangesloten dan?
18 november 2011 om 20:06 #17943943Standaard leidingen met standaard koeler (die laatste zo lek als een mandje) zitten er nu nog op, even kijken/meten wat ik heb gaat niet lukken omdat de auto nog bij de plaatwerker staat. Al kan ik maar van iemand de leidingen lenen dan ben ik al geholpen!
Het gaat om een C20LET van juli 1993 in ieder geval.18 november 2011 om 22:11 #17943938Zal eens even boven kijken, heb nog een aantal olie-koeler leidingen van mijn voormalige cih’s liggen namelijk.
En de oliekoeler slangen van mijn let zijn helaas afgeknipt door de vorige eigenaar. Anders had je ze zo kunnen komen halen!18 november 2011 om 22:14 #17943944@freek corsa wrote:
Er zijn aansluitingen met banjo bouten en er zijn aansluitingen met de moer om de stalen leiding heen.
Of doel je ergens anders op ?
Wat is de vraag eigenlijk :P ?
KKO :thumbup
19 november 2011 om 21:48 #17943945@Emiel-Manta wrote:
Zal eens even boven kijken, heb nog een aantal olie-koeler leidingen van mijn voormalige cih’s liggen namelijk.
En de oliekoeler slangen van mijn let zijn helaas afgeknipt door de vorige eigenaar. Anders had je ze zo kunnen komen halen!Als de banjobouten er nog aan zitten heb ik alsnog belangstelling :vertag
24 december 2011 om 16:02 #17943946Iemand die weet of dit op een LET gaat passen, schijnt van een XE af te komen:
24 december 2011 om 21:24 #17943947als je ook de juiste adaptor en bouten erbij hebt past dat wel ja
27 december 2011 om 11:38 #17943948zit er nou veel verschil in al die olie koelers die ze aanbieden op ebay?
want zie er veel voorbij komen, tegen bestwel schappelijke prijzen, met sandwitchplate en staalgevlochten kabels etc voor 200 euro.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.