Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Komplete downpipe vanaf turbolader tot aan middendemper
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 oktober 2011 om 15:01 #17241942
Ik zat even op de site van Mtech te kijken en dit leek me wel wat :D
Komplete downpipe vanaf turbolader tot aan middendemper.
In 76mm Edelstaal gepolijst.
Deze vervangt beide katalysatoren tegelijk, zowel de eerste als de tweede.Geschikt voor enorme tuningstoepassingen aan Z20LET, Z20LEL, Z20LER en Z20LEH motoren, in Astra-G, Astra-H, Zafira-A en Zafira-B.
– Incl. voorkatvervanging en tussenkatvervanging*.
– Rechtstreekse aansluiting op uitlaatkant turbolader
– Geschikt voor enorme vermogens
– Edelstaal RVS
– Gepolijst
– Incl. flexible tussenstuk
– Incl. 2 aansluitingen voor montage van de originele lambdasondes* Let op: storingslampje gaat branden doordat het motormanagmentsysteem het ontbreken van de hoofd-katalysator detecteert. ( geen noodloop etc.)
maar had een paar vraagjes :wtf
zijn er veel aanpassingen nodig om het te monteren ?
het storingslampje is het erg als die brand hoe op telossen ?
het rij gedrag zul je het merken ?en heb me auto al laten chippen moet die dan weer terug of is dat geen probleem ?
6 oktober 2011 om 15:46 #17924597Had ik graag ook wat meer over willen weten .
6 oktober 2011 om 17:31 #17924598Lambda sondes laten uitprogrammeren is enige optie.
Heb je een chip van de plank of is je auto werkelijk op de bank geweest? Als je bij een goede tuner bent geweest kunnen ze dit zo fixen voor je.
Uiteraard merk je het in het rijgedrag…trekt als een debiel. Echter ik weet niet met welk vermogen je wil gaan rijden, maar 76mm is pas echt nodig als je bij de 300pk komt.
Kijk ook eens voor een Friedrich systeem. Mensen hier op t forum rijden er ook mee. Ik dacht DEEF ook.
6 oktober 2011 om 18:00 #17924599De oude lambda sonde’s kun je gewoon herplaatsen! En verder hoef je nix te doen en rijd hij als een tierelier.
Gr.Peter
6 oktober 2011 om 19:43 #17924600me auto is bij vdb works op de bank geweest hij heeft hem toen ook afgesteld maar is al 2jaar terug
hij raadde me ook aan om me voorste cat weg te halenmaar is het veel werk om de downpipe te plaatsen ben zelf wel een beetje handig maar heb zelf geen brug :thumbdown
6 oktober 2011 om 19:45 #17924601rij nu trouwens met 225PK alles orgineel behalve dumpwalve erop maar dat maak niet veel uit
6 oktober 2011 om 19:56 #17924602:D Alleen de klem bij de turbo is een beetje lastig te monteren vanwege de krapte op die plaats.
6 oktober 2011 om 21:32 #17924603mensen alsjeblieft begin nou niet bij dat m-tech… als je iets bij hem ziet is het ergens anders zeker 100euro goedkoper…
als je hem op e bay zoekt krijg je hem aangeboden voor 250euro dan 280 incl. verzendkosten.
en bij tx autosport is die 189pond dus ben je voor 250 260 euro klaar met verzend kosten erbij en die is betere kwaliteit ook nog. zit er bij mij ook onder en geen lambda storing
6 oktober 2011 om 22:06 #17924604Zal een 60mm downpipe ook verschil gaan uitmaken les opspoolen op een compleet originele setup?
6 oktober 2011 om 22:13 #17924605Altijd beter dan een originele met kat erin maja dan kun je net zogoed gelijk 2.5 of 2.75 inch erop zetten…
6 oktober 2011 om 23:19 #17924606Je krijgt zeer zeker een lambdastoring….. kreeg die al bij 70mm en katloos. Bij VMAX hebben ze de sondes uit het programma gehaald.
En inderdaad…. zou m niet bij mtech halen maar zoals Roy zegt bij TX / ebay / milltek bv..
6 oktober 2011 om 23:26 #17924607Blijft een appart verhaal baas j de 1 wel de ander niet dan denk ik..
Ik rij 3inch katloos alleen middendemper er einddemper en geen storingslampje en vriend van mij dgout op t forum heeft nu ook die tx 3inch tot middendemper erop en okk geen storingslampje…
6 oktober 2011 om 23:28 #17924608En hij rijdt zafira b opc
7 oktober 2011 om 05:09 #17924609Het wordt niet voor nop gekscherend MPECH genoemd….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.