niet bekend voor zover. op de plaatjes moet je nooit afgaan.
jammer van de niet originele velgen en het bordje turbo achterop. dit valt natuurlijk allemaal te verhelpen.
gewoon testrit maken en letten op de geijkte zaken zoals d-riem. moet om de 60.000km of 4 jaar, onderhoudsboekjes of facturen van onderhoud.
geen blauw walmende rook uit de uitlaat bij een warme motor in stationaire toestand. (vaak kapotte turbo en of klepseals)
vraag of je de auto op de brug mag zetten om de onderkant te zien. zie je veel olie bij je blok, kan dit wijzen op een lekkende turbo. turbokosten zijn al snel 750 euri voor een nieuwe incl bijbehoren (courtenay). zit je niet op te wachten bij een auto van bijna 10 mille.
tevens radiatoren zijn zwakke punten bij een zafira en kunnen snel gaan lekken. ff goed checken aan de onderkant.
zie dat de auto nog geen jaar een andere eigenaar heeft gehad. waarom zou je je kunnen afvragen. De meesten rijden toch langer dan een jaar in een auto.
mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het graag. rijd zelf nu een jaar in een zafira opc na de nodige kosten te hebben gehad (turbo/klepseals), maar het rijdt fantastisch en de smile op je face is onbetaalbaar haha.