Toevallig dat ik gisteren bij een Rekord E station uitkwam en de eigenaar was de remmen voor aan het vervangen schijf inclusief blokken en op het oog…leek de veerpoot hetzelfde als van een Monza…Maar goed ik kan der ook bv een paar mm in dikte aan verkijken.
Toevallig dat ik gisteren bij een Rekord E station uitkwam en de eigenaar was de remmen voor aan het vervangen schijf inclusief blokken en op het oog…leek de veerpoot hetzelfde als van een Monza…Maar goed ik kan der ook bv een paar mm in dikte aan verkijken.
Het verschil zit ook alleen in de astap waar de lagers overheen schuiven. En ja, het scheelt idd maar een paar mm.
ja klopt heb het op gezocht op de micro fiches en daarin staat het deze dikkere uitvoering kan ook nog voorkomen bij de rekords met de 17 n en 19 n motor en de lagers zijn dan het zelfde als van de commodore c monza a en senator a alweer wat bijgeleerd.
Auteur
Berichten
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.