Ja, dat is zo gedaan.
Als je een verstelbaar stuur hebt, zo ver mogelijk omlaag zetten.
Vervolgens de kapjes achter je ‘ruitenwisserhendel’ en ‘knipperlichthendel’ richting het stuur schuiven en die schroeven erachter losdraaien.
Verder zitten er boven in je tellerkap ook nog twee schroeven.
Zodra je die los hebt, kun je je tellerunit losschroeven. Boven je tellerunit zit een witte hendel, deze moet je draaien, zodat de stekker ‘gelost’ wordt.
Nu kun je de hele tellerunit naar voor trekken, zodat de unit uit de stekker komt. Dan naar rechtsonder schuiven, draaien en proberen door je stuur naar buiten te halen. Dat is een beetje friemelen.
Vervolgens zie je op de ahcterkant van je unit ‘gaten’ met op het einde een soort plastic schroefje. Dat zijn de lampjes of ledjes. Kwartslag draaien en ze zitten los.
Nieuw lampje erin, kwartslag vast (bij ledjes wel opletten want daarbij kun je de fase en de nul niet omdraaien. En dan deze hele uitleg achterstevoren om het weer vast te zetten.
Er is ergens een how-to met foto’s, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Je bent er ff mee bezig, maar het is niet moeilijk.