Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › aansluiting pomp op 2.0e
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 24 augustus 2011om 06:57 door
Paullus.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2011 om 08:12 #17238715
Ben bezig met het aansluiten van mn 2.0e in een kadett c, nu is de pomp al aanggesloten op de tank.
Nu zag ik dit bij imagine(sorry voor t jatte)

Nu zit hier die extra filter/bakje tussen is dit noodzakelijk de 1 zegt van wel de ander weer niet.
Graag alle info is welkom.
23 augustus 2011 om 09:08 #17890860Moet zeker wel een filter tussen ja, anders nek je voor zover ik weet je injectoren, maar ook bij carbs wel verstandig. Waarom zou je het niet doen??
23 augustus 2011 om 09:29 #17890861Omdat ik nog geen filter heb liggen en wil eerst alles goed aangesloten hebben voordat ik ‘m start! Maar wat is dat voor extra bakje onder de pomp op de foto? Das geen filter toch? En waar kan je die vandaan toveren?
23 augustus 2011 om 09:52 #17890862Is zekers een filter!

Overal te koop…
23 augustus 2011 om 09:54 #17890863Ok Thanks, heb namelijk een schema hier liggen waarbij die net lijkt of die het bedoeld als druk regelaar. Vandaar de vraag!
23 augustus 2011 om 10:01 #17890864Hier:
http://www.dupartswebwinkel.nl/opel-benzinefilter-oe-ref-818513.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Okay, nee de drukregelaar zit als het goed is op de motor…
23 augustus 2011 om 10:21 #17890865drukregelaar is dat ding rechts van het brandstoffilter.
23 augustus 2011 om 12:04 #17890866Op het schema staat het onder de naam ‘Membraandemper’. Dat er een filter bij moet is OcmerruleZ wel duidelijk anders krijg je zooi in je injectoren. Maar wat doet deze Membraandemper en kan je evt. zonder? Dat is de vraag van OcmerruleZ denk ik :)
Foto, Nummer 3 is de demper:
23 augustus 2011 om 15:39 #17890867Yup die bedoel ik indd maikel ha ha, zat in de auto dacht ff snel posten op forum vandaar misschien wazige uitleg.
23 augustus 2011 om 20:47 #17890868en als ej op safe wilt spelen, ook een filter tussen de tank en de pomp plaatsen, niet doen heeft mij eens 3 pompen op rij gekost
en ik weet , die zijn er niet meer bij de dealer, maar ik heb er nog wel 10 liggen, nieuw24 augustus 2011 om 06:57 #17890869dat membraan is er waarschijnlijk voor dat je brandstof niet terug loopt wanneer de pomp niet draait. Zonder kan ook wel, duurt dan vaak iets langer voordat je motor aanslaat.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.