Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Water in de Omega
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 augustus 2011 om 16:35 #17236785
Jahoor,het noodlot heeft bij mij afgelopen week toegeslagen. :cry WATERRRR in de auto via de welbekende afvoerbak onder de parafaan.
Is met bakken via de kachelkanalen naar binnen gekomen bij de bijrijderskant.
Ik weet dat het stom is om de afvoer niet zuiver te maken maarja het is nu te laat :swear .
Alles dus drijfnat,voor en achter.
Ik heb natuurlijk meteen de vloerbedekking losgehaald en met de waterstofzuiger aan de gang gegaan.
Het is nu redelijk droog alleen op die soort voetenplank ( schuimrubber?) die onder het dashboardkastje schuin omhoog loopt na.
Hoe kan ik die het beste verwijderen?
Net daar boven is ook een soort flap te zien en als ik die omhoog trek dan kijk ik volgens mij in het verwarmingskanaal waar het ook nog flink nat is.
Kan het zijn dat er nog water ergens in het kanaal blijft staan of is dit nog gewoon vocht dat ernog aanwezig is omdat het daar niet goed heeft kunnen drogen ( heb er wel een paar campingkachels ingezet voor het opdrogen van de vloerbedekking.
Zo , een heel verhaal, ik zou graag weten wat nu verder te doen omdit geval op te lossen.
Iemand een suggestie??Groetjes Hans
28 augustus 2011 om 10:58 #17869632Als je vanuit de motor ruimte de parvaan in kijk zie je twee kunstof moeren, al je deze los maakt kun je voorzichtig de houder van de interieur filter eruit halen(let wel op de vacuum vat. Dan kun je zoo in de ventilator kijken of deze droog is.
Wat betreft de bekleding die kun je het beste eruit halen om te drogen.
Gr Jack
28 augustus 2011 om 18:46 #17869633Hoi Jack
Allereerst bedankt voor je reactie.
Wat betreft de bekleding, die heb ik al zogoed als droog,maar het gaat er mij eigelijk om het gedeelte onder de eigelijke bekleding tegen het oplopende stuk waar je de voeten tegenaan zet want dat zit ergens vast tegen de bodemplaat,dat is ook een soort van geluidsdempingsmateriaal met daarboven een soort flap die je open kunt trekken die is namelijk nog nat en daarachter loopt het luchtkanaal.
Om dit materiaal eruit te halen moet ik dan ook het dachboardkastje verwijderen om er beter bij te kunnen of moet dat ook zó gaan lukken zonder demontage van het kastje.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt om welke flap ik het heb.( is eigelijk een beetje moeilijk uit te leggen) je ziet hem helemaal boven in als je de bekleding eruit hebt.
P.s Lopen erachter het dashboard aan de bijrijderskant ook nog belangrijke kabels of stekkers die na verloop van tijd storingen kunnen gaan geven?
Wat betreft het vacuumvat ,waar kom ik die dan tegen en waar moet ik dan opletten?Vr groet Hans
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.