Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Senator B 24v
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2011 om 13:52 #17236762
Hallo,
Wie heeft de Senator B 24v gespot op mp?
http://auto.marktplaats.nl/opel/456372030-opel-senator-3-0-24v-cd.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd of ie iemand bekend is?!groet
Chris22 juni 2011 om 19:02 #17869301niet bekend, maar wel een veel te hoge prijs naar mijn mening
kilometerstand is niet heel erg hoog, maar wel iets om rekening mee te houden in verband met de distributieketting die langzaam aan vervanging toe is.
En voor die prijs mag het wel een full option zijn eigenlijk, mis de leren bekleding bijvoorbeeld22 juni 2011 om 20:45 #17869302Ben ik met je eens, Jigsaw.
Vind de kleur ook niet mooi voor zo’n prijs, maar dat is mij mening.23 juni 2011 om 08:40 #17869303Die is behoorlijk aan de prijs ja. En ja.. “probleem” is toch dat mensen die de hoge maandlasten van dit soort auto’s kunnen ophoesten over het algemeen toch voor wat nieuwers gaan. Die B Sennies belanden zodoende tegenwoordig stuk voor stuk op de sloop. Zie ze er regelmatig staan waar behalve wat achterstallig onderhoud weinig mis mee is, best jammer.. De 6 cilinder motoren worden er met een beetje geluk nog wel uitgelepeld voordat ze in de pers verdwijnen.
23 juni 2011 om 19:30 #17869304@Jigsaw wrote:
niet bekend, maar wel een veel te hoge prijs naar mijn mening
kilometerstand is niet heel erg hoog, maar wel iets om rekening mee te houden in verband met de distributieketting die langzaam aan vervanging toe is.
En voor die prijs mag het wel een full option zijn eigenlijk, mis de leren bekleding bijvoorbeeldEen D-ketting, die al aan het slijten is bij 140 Dkm? Dat is wel erg snel. Dat zegt in mijn ogen iets over de constructie van die motor. Die hoort het hele motorleven eigenlijk mee te gaan. Ik ken genoeg verhalen met van motoren met D-ketting, die met gemak 3 a 4 ton haalden zonder enige moeite.
Daarnaast zou ik liever velours bekleding hebben dan leer. Lederen interieuren van Opel worden heel snel lelijk(scheuren en craquele) in vergelijk met andere merken. Het lijkt wel, of Opel haast een inferieure soort leder gebruikt. Daarnaast zit je altijd te glijden op een lederen stoel, velours doet dat niet.23 juni 2011 om 20:10 #17869305AnoniemLid sinds:
1 January 1970Tis een 93er, ja en dan weet je het wel met dit soort ‘klassiekers’ ,
prachtwagens om te zien, maar hebben bijna geen levensvatbaarheid meer in NL,
de hoe dan ook opkomende roestduivel, terugkerende belasting en verzekering, ja noem maar op,
zorgen ervoor dat deze mooie wagens naar een dieptepunt dalen.Wat overblijft is dan het mooie stukje techniek, dat onder de motorkap huist,
en die meestal wel een plekje terug verdient, als donor voor een andere klassieker ;)Maar niettemin een mooie sennie, wel voor een stevige prijs,
en als het echt een goede is, zoals wordt beweerd in de advertentie,
mogen ze vragen wat ze willen, of ze het ervoor krijgen, das niet onze zaak…….. :wors24 juni 2011 om 06:15 #17869306Tja, jammer genoeg heeft Opel de Sennie B iets te complex genmaakt qua electronica, en is inderdaad de roestduivel ook vaak aanwezig bij deze, in mijn ogen prachtige, auto’s. Nog niet zo super lang geleden stond er vlak bij mij in de buurt een hele mooie 2.6i te koop. Echt een plaatje, echt nergens roest, interieur als nieuw (ook velours), relatief lage kilometerstand, en eigenlijk voor een schandallg laag bedrag. Heb er toen echt over nagedacht om dat ding te kopen, maar de bekende vaste lasten hielden me tegen.
24 juni 2011 om 17:50 #17869307Die vaste lasten zijn.de minste kosten…. Tanken, dat doet pas pijn en vooral als het 1x per week is.. Maar het is en blijft een fijne auto!
24 juni 2011 om 18:54 #17869308AnoniemLid sinds:
1 January 1970@m400 wrote:
Die vaste lasten zijn.de minste kosten…. Tanken, dat doet pas pijn en vooral als het 1x per week is.. Maar het is en blijft een fijne auto!
de vaste lasten, belasting en de duurdere verzekering, blijven maandelijks terugkeren,
tanken zijn variabele lasten, ligt aan de km’ters die je ermee rijdt ;)als donor gaat de techniek meestal in een oldtimer,
belastingvrij, goedkope oldtimerverzekering, alleen de km’ters die je ermee rijdt zijn dan de kosten ;)26 juni 2011 om 07:37 #17869309@MonzaRon wrote:
Maar niettemin een mooie sennie, wel voor een stevige prijs,
en als het echt een goede is, zoals wordt beweerd in de advertentie,
mogen ze vragen wat ze willen, of ze het ervoor krijgen, das niet onze zaak…….. :worsik betwijfel het.. even ter vergelijking:
http://link.marktplaats.nl/454799692
ok het is wel de 12 kleppert, maar verder is deze sennie in mijn ogen net zo mooi voor een fractie van de prijs :vertag
26 juni 2011 om 08:04 #17869310AnoniemLid sinds:
1 January 1970@bananenbennie wrote:
ik betwijfel het.. even ter vergelijking:
http://link.marktplaats.nl/454799692
ok het is wel de 12 kleppert, maar verder is deze sennie in mijn ogen net zo mooi voor een fractie van de prijs :vertag
zekers, de 12 kleppert, wel minder opties, velgen en de roest [bijv rechterachterscherm], en waar nog meer, bepalen hier de waarde :(
maar wat ik al zei, ze mogen bij de 24V vragen wat ze willen, of ze het ervoor krijgen, das niet onze zaak…….. :wors
;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.