Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Clio 16v Speedline velgen onder een Corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 april 2011 om 10:17 #17235574
Heeft iemand een foto van een Corsa B met Speedline velgen?
Zijn de schoepenwielen van een Clio 16v13 april 2011 om 10:30 #17854737heb ik niet, maar vind het wel vette velgen!
13 april 2011 om 10:30 #17854738zijn idd vette velgen, je zie ze ook vaak onder golfjes ect.
zal wel bruut staan hoor,
13 april 2011 om 10:39 #17854739Wil ze gebruiken voor op Assen.
Spuit ik ze fluor oranje.
Doe ik daar mn toyo r1r’s om heen.Ze zijn al gestraald en met kapjes dus dat is mooi makkelijk spuiten.
13 april 2011 om 10:40 #17854740waarom fluor oranje is dat gaaf? hoe ziet dat er uit?
ik rij ook met r1r’s:D
13 april 2011 om 10:44 #17854741Fluor oranje, dan zien ze me tenminste over de hele baan rijden als ze op het dak staan met mn filmcamera ;)
Is toch leuk, lekker opvallen op de baan :DDie r1r’s wil ik proberen op het circuit, op straat zullen ze het wel fijn doen. Maar wat ze op het circuit doen?
ik had gebruikte sets r888….deze gingen mischien nog 1 dagje mee. Heb ze weer weggedaan en heb 1 set nieuwe r1r’s gekocht.Schijnt dat die minder hard slijten als de r888.
Ik hoop iig dat ze als ze warm zijn niet zo gaan glijden als mn oude Dunlop sp sport banden….
Ga nu ook 195 50 rijden ipv 185 55….dus heb zoiezo al een veel hardere wang.13 april 2011 om 10:47 #17854742r1r is alleen in 195 50 of groter,
ik heb nu 3 cicruit dagen op zitten met r1r en nog zat profiel.
glijden valt reuze mee met peugeot 106 gti dan.
13 april 2011 om 10:52 #17854743Ik kon met de dunlops in een goeie bocht niet volgas geven omdat ie anders gewoon ging spinnen….Heb jij daar ook last van?
13 april 2011 om 10:56 #17854744als ze warm zijn niet, mijn achterkant gaat wel glijden:P
14 april 2011 om 09:12 #17854745Als je echt gaat knallen komt de r1r wel tekort hoor… dan moet je de r888 pakken, of full slicks :D
de mazda mx5 cup rijdt op r1r en die zijn super tevreden… Ik heb ze zelf ook (duh, ik werk er) onder mijn seven, als die straks klaar is ben ik uit eigen ervarign wel benieuwd wat ie doet.
het is wel een band die spanningsgevoelig is.
6 mei 2011 om 19:12 #17854735ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden
6 mei 2011 om 19:21 #17854736Uploaded with ImageShack.us
deze bedoel je of niet een vriend van mij heeft ze ook maar zo als je ziet in het zwart hij heeft ze onder zijn renault clio williams liggen
6 mei 2011 om 19:30 #17854734Een collega heeft ze onder zn Arosa.
Wat is de diameter van het naafgat van die wielen?
6 mei 2011 om 20:30 #17854733@omicvvvo wrote:
ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden
Hoe doe je dat? de treadwear tussen een r888 en r1r verschilt nogal een beetje. De r1r zou langer mee moeten gaan qua rubbercompund.
Ik heb de r1r gekozen omdat het de helft aan euro’s scheelde. En wou niet met de troep van een ander gaan rijden dus heb de gebruikte set r888 weer doorverkocht.
6 mei 2011 om 20:32 #17854732@RonaldH wrote:
Een collega heeft ze onder zn Arosa.
Wat is de diameter van het naafgat van die wielen?
Renault = 60.1
En vlakke pasringen pakken, met zon schuin randje kan niet.8 mei 2011 om 13:03 #17854746@Fearless wrote:
@omicvvvo wrote:
ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden
Hoe doe je dat? de treadwear tussen een r888 en r1r verschilt nogal een beetje. De r1r zou langer mee moeten gaan qua rubbercompund.
Ik heb de r1r gekozen omdat het de helft aan euro’s scheelde. En wou niet met de troep van een ander gaan rijden dus heb de gebruikte set r888 weer doorverkocht.
betere grip dus worden minder warm omdat ze minder glijden die r1r zijn hardere compound maar minder grip en op een warme dag waar de tempratuur veel te hoog word voor een band met hardere compound word ook harder en gaan smneller slijten maar dat ligt er aan hoeveel vermogen je hebt ik was er met 220 pk na 10 sessie zandvoort 5 sessies met 20 graden en 5 sessies met 28 graden zo door de banden heen kan zijn dat jou auto er veel langer mee doet dan mijn kadett maar ik had gewopon de grip nodig
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.