Forumindex › Forums › Modellen › Astra › een gat onder de uitlaat op het blok, is dat normaal??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 maart 2012 om 16:54 #17235034
Halloo
de titel zegt het al..
ik ben geen auto monteur dus als ik wat doms vraag niet raar opkijken:P,
ik lag even onder me auto, kijken naar me soepel stuk wat lek is, en toen zag ik een deel bij de versnellingsbak ronddraaien
(volgensmij het vliegwiel) is dit normaal dat er zo’n gat zit??,
m.v.g
8 maart 2012 om 17:23 #17847766is inderdaad het vliegveld is normaal meestal zit er een afdicht rubber maar is vaak ook weg
8 maart 2012 om 17:23 #17847764hoort volgens mij origineel een rubber in
8 maart 2012 om 17:26 #17847765oke, is het erg om het zo te laten?, of kan er niet zoveel mee gebeuren?, auto is van 98
8 maart 2012 om 17:29 #17847763Kan nu water in komen en vuil.
Ff naar de sloop zon ding uit een andere opel trekken met de zelfde motor is het rubber wel gelijk.Je kan er wel mee rijden voor de rest.
Maar soepel deel?? bedoel je het flexibel deel van de uitlaat
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk8 maart 2012 om 17:31 #17847761jaaa me flexibel deel begint het te begeven…, geluid word met de week erger :P,
is het een duur grapje om het te laten vervangen??8 maart 2012 om 17:46 #17847759@spacekeek6 wrote:
jaaa me flexibel deel begint het te begeven…, geluid word met de week erger :P,
is het een duur grapje om het te laten vervangen??dat moet bij mijne ook nog gebeuren.
zou voor mijn corsa circa 150 euro gaan kosten inclusief montage ;)8 maart 2012 om 21:15 #17847762Kan je gewoon zo laten hoor, Ik kan je vertellen, er rijden er meer zonder deze afdekking als met…
En dan nog, zitten er zat kleine openingen tussen de bak en motor, waar net zo goed vuil en nattigheid door naar binnen kan..
Willem
8 maart 2012 om 21:18 #17847760nu kan de nattigheid en vuil ook ergens uit ;)
8 maart 2012 om 21:21 #17847757haha…
9 maart 2012 om 08:48 #17847752Alsof je in een lekke boot een extra gat boort, zodat het water er ook weer uit kan…
Inderdaad ff naar de sloop en een nieuw rubber erop, zou ik zeggen.9 maart 2012 om 09:22 #17847756AnoniemLid sinds:
1 January 1970@RISL wrote:
Alsof je in een lekke boot een extra gat boort, zodat het water er ook weer uit kan…
Inderdaad ff naar de sloop en een nieuw rubber erop, zou ik zeggen.zal nog tegen vallen daar zo,n rubber te vinden
omdat 9 van de 10 auto,s die niet meer heeftnet wat wim v6 al gepost heeft ;)
de eerste reactie in dit topic is wel grappig ;) :D
ik wist nooit dat er een vliegveld tussen m,n motor en bak in zat???????
dan is dat gat cker voor de vliegtuigjes :jerry :jerry :jerry9 maart 2012 om 09:31 #17847758Ja, daveman zat zeker met z’n hoofd in de wolken, tussen de vliegtuigen, toen hij dit typte ;)
9 maart 2012 om 11:33 #17847754Haha had ik niet eens gezien was nog meer aan het doen moet gewoon vliegwiel zijn.
9 maart 2012 om 12:54 #17847753AnoniemLid sinds:
1 January 1970@daveman wrote:
Haha had ik niet eens gezien was nog meer aan het doen moet gewoon vliegwiel zijn.
d8 ik wel :thumbup
kon t enkel ff niet laten om er op in te haken :jerry10 maart 2012 om 08:51 #17847755@RISL wrote:
Alsof je in een lekke boot een extra gat boort, zodat het water er ook weer uit kan…
Nou dat kant toch, met het loosgat boven de waterlijn met een pomp vanuit de bilge, als het pomp
volume minimaal dezelfde is of groter dan het inkomende volume via het lek gat kan je prima door blijven varen.. ;)Volgens mij gaf Schettino het bevel van pompen aan ook nog, maar ja dat bleek een scheur van 50+ meter, en de hulpgeneratoren voor de pompen stonden al onderwater, dus dat had wel dweilen met de kraan open geweest laat maar zeggen :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.