Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › cruisecontrol calibra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 maart 2011 om 12:12 #17233865
Hallo,
Ik heb een cc-unit gekocht alleen weet niet hoe die moet worden aangesloten, de bedrading.
Ik heb wel een schema er bij gekregen alleen kom er niet aan uit.
En hij wordt ingebouwd in een c20xe blok.Dit is wat ik heb.
En in het schema staat van:
stekker
A t/m K de kleurencc-unit
A Hendel (grijs)
B hendel (rood)
C hendel (blauw)
D koppelingschakelaar grijs
E massa
F hendel (groen) + contact geschakelde ‘+’ draad
G remlichtschakelaar zwartgele draad
H naar OBO stekker (pin onbekend)
J – automaat tot
K tellerunit blauw-roodGreetz Jurek
8 maart 2011 om 16:21 #17831413ik heb de koppelings schakelaardraad bij mijn Combo-B direct op contact+ gezet omdat deze lastig in te bouwen was, rest volgens schema.
Willem
8 maart 2011 om 16:46 #17831414ik kan de schema niet goed lezen kan je die anders naar mij toe sturen alleen dan groter?
Greetz Jurek
8 maart 2011 om 17:01 #178314158 maart 2011 om 17:29 #17831416tnx
8 maart 2011 om 17:36 #17831417Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?
8 maart 2011 om 17:51 #17831418[rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)
8 maart 2011 om 18:02 #17831419jup
8 maart 2011 om 18:39 #17831420Heb het zelfde ook gedemonteerd van een Omega MV6, behalve rempedaalschakelaar .. De Omega moest weg vanwegen controle op de sloperij, kenteken was al afgemeld, maar de auto stond nog bij me thuis
Meende dat er een externe stuur unit nodig was .. zit dit in dat zwarte doosje ? de gaskabeltrek aparaat zeg maar !
8 maart 2011 om 18:40 #17831421Klopt
8 maart 2011 om 18:44 #17831422je hebt een verkeerde schakelaar. een remschakelaar van astra f, vectra a of calibra moet je hebben, die zijn plug and play. die witte die je hebt niet
8 maart 2011 om 19:21 #17831423[rquote=1886457&tid=144124&author=The Undertaker][rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)[/rquote]
Ja leuk de geschakelde plus daar zijn er dus 2 van, 15 (behoudt spanning bij starten) en 15a (verliest tijdelijk spanning bij starten), wie van de 2 is de zwarte of zijn ze allebei zwart??
8 maart 2011 om 21:41 #17831424[rquote=1886528&tid=144124&author=Oenatje]je hebt een verkeerde schakelaar. een remschakelaar van astra f, vectra a of calibra moet je hebben, die zijn plug and play. die witte die je hebt niet[/rquote]
maar er is tog geen cali uitgevoert met een cc maar hoe kunnen die dan een remschakelaar hebben?
8 maart 2011 om 22:09 #17831425nee dat klopt, maar toch is een calibra, vectra a en de astra f voorbereid op cc.
remschakelaar gaat dienen als koppelingsschakelaar,
9 maart 2011 om 12:04 #17831426[rquote=1886567&tid=144124&author=InjectTheVenom][rquote=1886457&tid=144124&author=The Undertaker][rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)[/rquote]
Ja leuk de geschakelde plus daar zijn er dus 2 van, 15 (behoudt spanning bij starten) en 15a (verliest tijdelijk spanning bij starten), wie van de 2 is de zwarte of zijn ze allebei zwart??[/rquote]In het schema staat de 15 bij het contact. Al denk ik niet dat het uitmaakt aangezien je de cruise niet aanhebt bij stilstand.
9 maart 2011 om 16:36 #17831427Zal tezijnertijd maar voor 15 gaan zekerheidshalve :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.