Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › foto s achterzijde spruitstuk 16v
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 maart 2012 om 15:21 #17233549
Hoi,
iemand duidelijke foto’s v/d aansluitingen origineel inlaatspruitstuk – achterzijde motorblok 2.0 XE of waar ‘k die kan vinden ?
Gr
19 maart 2012 om 16:51 #17827232google.
ik weet niet wat je presies zoekt.
19 maart 2012 om 18:09 #17827233nog steeds aan ‘t zoeken hoe die klein slangen lopen van inlaatspruitstuk, die heel klein van benzinetank ?? ? ontluchting .. kortom alle slangen achterzijde motor.gewoon foto’s van origineel. Heb al uren zitten zoeken ma vind nergens duidelijke beelden. Motor is nu pas gereviseerd maar stationair toerental loopt soms te hoog, momenteel 1500 ma als ik wa hoger in toeren geweest ben draait hij 3000…ben ‘m nog in aan ‘t rijden. Heb jij ervaring met ander uitlaatspruitstuk ? ‘k ga dit deze week ook monteren, heb één bij M tech gekocht..benieuwd of dit voelbaar gaat zijn, rij met risse 280 graden nokkenassen en Eds chip…
19 maart 2012 om 19:11 #17827234ik moet zeggen kan ook niet echt wat vinden.
hetgene wat ik vind is of heel lastig te volgen(engelse websites)
of voor c20let.
komt wel een beetje overeen.uitlaat ga je denk ik wel wat van merken vooral onderin meer trekkracht.
en mischien lekkerder doortrekken.
280 graden is wel lekker.
ik heb zelf 274 op de plank liggen.
ben bezig een coscast kop te laten reviseren en bewerken.
heb je wel andere klepveren geplaatst?19 maart 2012 om 20:05 #17827235neen, heb aan kop niets laten doen, alleen zuiver laten maken (vlakken), klepstoters tikten niet en blok draait heel zuiver. ‘k Ben echt benieuwd als ik ‘m nu eens kan laten doortrekken na ‘t inrijden, kon voordien tot 7800 toeren gaan. dan kon je denken dat er een M3 afkwam haha. heb er nl ook grote k&n kelk opstaan . Heb ook een coscast liggen uit mijn vroegere 16v.(280000km..) Wou eerst deze gebruiken ma de kosten lagen al hoog genoeg met nieuwe pistons etc. Is volgend projekt. Heb ook lexmaul inspruitstuk liggen ma dit is door vorige eigenaar teruggelast geworden, hoop dat ik dit eens kan laten testen op dichtheid, kan miss nog wa ps vinden, throttle is me voorlopig nog wa duur, zeker daar ik ‘t kadettje (E) dagelijks gebruik.
19 maart 2012 om 20:07 #17827236ps had bij aankoop van de nokkenassen gevraagd of iets moest veranderd worden, gaven enkel aan dat alles standaard mocht behouden worden, andere klepveren waren dus niet nodig voor straat gebruik..
19 maart 2012 om 20:26 #17827237ik heb gehoord vanaf 274 versterkte klepveren plaatsen.
maar ligt ook nog aan de max lift geloof ik.
ik ga ze zoiezo wel plaatsen.lexmaul is zeker een mooie mod.
vind het jammer dat het bij mij niet past.
zou dan veel te veel moeten aanpassen.
word toch maar een zelf bouw.
throttle buddys is idd erg duur maar dan ga je echt serieuse pk’s eruit halen.
met jou setup zou je wel naar 200+ kunnen.
levensduur van je motor word er dan niet beter op maar ja20 maart 2012 om 15:48 #17827238Mag ‘k vragen hoeveel ‘t jou gekost heeft of gaat kosten om coscast te reviseren ? Doe je het zelf of breng je ‘m weg ?
Nog iets anders dan versterkte klepveren of ook kanalen bewerken?
Had over een tweetal jaren een kadettje 2.0 let willen kopen in Duitsland, was per geluk eerst gaan vragen op autokeuring (Belgie) of zij deze zouden goedkeuren bij ‘t invoeren, konden der zelf niet op antwoorden. In Belgie zijn de regels dat de originele motor moet behouden blijven. Jullie mogen 2.0 16v in corsa plaatsen en je krijgt APK, is in Belgie spijtig genoeg niet mogelijk. Prutland hé haha20 maart 2012 om 18:02 #17827239ik laat de kanalen bewerken. versterkte klepveren. vlakken. afpersen. kleppen inslijpen. nieuwe hydro stroters en 274 graden nokken plaatsen(heb ik al liggen) dit alles voor ongeveer 700 euro
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.