Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › NGK platinum-iridium bougies
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 februari 2011 om 09:34 #17232686
Waar zijn deze te koop ? Brezan, Broekhuizen of welke andere autoshop ? En wat kosten ze ?
13 februari 2011 om 10:50 #17816185[rquote=1867296&tid=142587&author=erve156]Waar zijn deze te koop ? Brezan, Broekhuizen of welke andere autoshop ? En wat kosten ze ?[/rquote]
Courtney, E-bay vindt ze hier in nederland erg aan de prijs..
13 februari 2011 om 13:06 #17816186Had deze erin, en weer zijn ze kapot gegaan. Heb 2 setjes orginele erin gehad en nu een setjes NGK iridium kapot.
Heb nu de bosch erin gezet, kijken wat die doen.13 februari 2011 om 14:37 #17816187Die bougies zijn “gewoon” duur , stage I zou je nog wel met org. kunnen.
Reed zelf stage III met standaard!!??:hmmz
Bosch versie wordt over het algemeen geprefereerd boven de NGK versie.13 februari 2011 om 16:53 #17816188Heb nog setje iridiums hier, mogen weg voor weinig, PM maar.
13 februari 2011 om 17:32 #17816189[rquote=1867591&tid=142587&author=OPCdriver]Die bougies zijn “gewoon” duur , stage I zou je nog wel met org. kunnen.
Reed zelf stage III met standaard!!??:hmmz
Bosch versie wordt over het algemeen geprefereerd boven de NGK versie. [/rquote]Dat hoor ik meer, maar bij mij gaan ze elke keer kapot.
Nieuwe erin en hij loopt weer als een trein.
Daarom nu voor de Bosch gekozen.
Als ze eruit komen zien ze er ook goed uit, qua kleur, loopt ie ook niet te arm of iets dergelijks.13 februari 2011 om 19:41 #17816190Niet kopen die dingen, kijk eens naar het verschil tussen deze 2. De originele heeft 2 contactpunten en die NGK dingen maar 1 punt. De kans op misfire is daarom groter.
Ik heb ze ook maar hoef ze niet meer, volgende beurt gaan ze er weer uit.
13 februari 2011 om 20:26 #17816191heb de NGK’s er bij mij ook uitgegooid na een paar duizend km!!
zijn het geld niet waard!!
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=131737&page=2#pid1794290
;)14 februari 2011 om 06:36 #17816192Ik ga waarschijnlijk weer gewoon naar de standaard pluggen, die hebben 2 contact punten met de elektrode. Kans op misfire is dan minder.
14 februari 2011 om 10:16 #17816193ga vanmiddag nieuwe bougies halen :
keuze uit de NGK en de Bosch ? Welke raden jullie aan ?
Ik zie dat de meningen zijn verdeeld…keuze wordt ??:D
14 februari 2011 om 16:46 #17816194Wat is je motor st/stage 1/2/3 etc.?
Standaard en stage 1 kunnen prima met orginele.
Daarna zou je de NGK cq Bosch kunnen overwegen.
Maar nogmaals reed zelf orgi’s met stage 3!!!
En aflezen van de bougies valt ook niet echt mee met de
huidige schone benzine of je motor moet aan het in elkaar
lopen zijn zodat de electrodes eraf branden of vol olie zitten.14 februari 2011 om 20:03 #17816195[rquote=1868245&tid=142587&author=erve156]ga vanmiddag nieuwe bougies halen :
keuze uit de NGK en de Bosch ? Welke raden jullie aan ?
Ik zie dat de meningen zijn verdeeld…keuze wordt ??:D[/rquote]
Meningen verdeeld?!? Iedereen raad de NGK’s af toch!?!
14 februari 2011 om 21:54 #17816196:hmmz hoe duidelijk wil je het hebben :hmmz
15 februari 2011 om 18:50 #17816197Net nieuwe Bosch bougies erin gezet, bij eerste keer gasgeven ging het goed…maar daarna weer hetzelfde probleem…bobinebrig zag er goed uit….nu denk ik dat mijn eerste deel van de uitlaat lek is, hoor daar een sissend geluid…kan het zijn dat de lambasonde verkeerde waarden meet en daardoor de lucht/benzine verhouding niet goed wordt doorgegeven aan de de ecu ??
17 februari 2011 om 18:37 #17816198heb je in ieder geval goeje bougies:P
maar evengoed klote dat je het probleem nog hebt:hmmz
kunnen ze je lambdasonde niet meten bij een opel garage?bij V-max hebben ze dat ook gedaan… -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.