Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Er een corsa bij kopen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 november 2011 om 18:49 #17231234
Goodevening opel liefhebbers.
ik had een vraagje over deze auto:
waar moet ik naar kijken als ik deze auto koop?
de km stand is 207.000 km
boujaar 2000 maart
1.7D 60 pk
OPTIES:achterbank neerklapbaar, airbag bestuurder, antenne, audiovoorbereiding, centrale vergrendeling, elektrische ramen voor, getint glas, gordelspanners, in hoogte verstelb. stoel(en), lichtmetalen velgen , radio/cd-speler, ruitenwisser achter, stuurbekrachtiging, toerenteller,
23 november 2011 om 16:43 #17799797Ga je er genoeg kilometers mee maken? Prijzig in wegenbelasting anders.
23 november 2011 om 16:51 #17799798180 euro per kwartaal, is idd alleen leuk als je voor je baas km’s gaat rijden.
Dingen zijn wel lekker zuinig.
23 november 2011 om 17:00 #17799799op zich zijn deze isuzu blokjes berensterk, maar niet vooruit te schijten
ik zou een td-tje zoeken
http://link.marktplaats.nl/505918900″ onclick=”window.open(this.href);return false;
deze bijvoorbeeld :D23 november 2011 om 17:51 #17799800idd, zo’n 1.7d is traaaaaaaaaaaaag
23 november 2011 om 18:43 #17799801Weet uit eigen ervaring dat deze dingen traag zijn, maar ook zo goed als onverslijtbaar. Over de 4 jaar dat ik erin heb gereden: Altijd starten en lopen, geen olie/waterverbruik over ca. 100.000km (en ook helemaal geen beurtje gehad ofzo), 1 op 20 is gewoon haalbaar, stuurt wel heeeeeeeeel erg zwaar. Als je geen prestaties nodig hebt, maar voor weinig wilt dieselen-> doen!
23 november 2011 om 20:37 #17799802ik heb zelf een 1,7d uit 97 hij stuurt inderdaad niet als een van de lichtste ik heb er 164/13 bandjes onder deze staan op 2,5 bar dat scheelt wel vind ik en hij trekt redelijk moet ik zeggen wat mij opgevallen is is dat nadat ik de distributy heb vervangen en hem volgens de tekens op tyd heb gezet hij wel feller is geworden en ik heb de riem ongeveer 5000km voor de interval termein vangen het rijd niet super maar als ik moet tanken maakt dat alles weer goed rijd idd 1 op 20 en dan maakt dat het weer goed dathet geen tdi is zker kopen zo iets belasting is idd 180e per 3 mnd maar ja benzine prijzen zijn ook aarig tegen woordig
24 november 2011 om 14:12 #17799804Je kan idd beter een TD nemen, deze vrij eenvoudig op te voeren zonder grote consequenties.
Die 1.7D is :sleeping, maar goed wel heel goedkoop rijden zo te lezen.
24 november 2011 om 14:29 #17799805een 17d is toch ook wel te kietelen als ik zo gelezen heb door net de roetstop te spelen heb er zelf geen ervaring mee omdathij naar mijn idee snel genoeg is
24 november 2011 om 14:40 #17799803je kunt zo’n ding kietelen wat je wilt, maar geen nut
hoewel een combo diesel met open filter en remus wel leuk klinkt :DHeb je wel eens met een combo 1.7d gereden? vind je die echt vlot?
Gr. mario
24 november 2011 om 14:59 #17799806ik zit zelf in de beveiliging, tis meer een tweede auto aangezien mijn vriendin ook elke dag heen en weer naar het werk moet en vaak wil het nog wel is zo zijn dat ik haar weg brengen en maken we veel km heb zelf een astra g 1.6 16v maar rij in een jaar ongeveer 25.000 km
24 november 2011 om 15:01 #17799807oeps mijn verhaaltje was nog niet af!
maar ik ga nu toch verder kijken aangezien je die km stand nu door midden moet delen omdat je dan twee auto’s hebt en wil graag wel een beetje power in de auto hebben 90 a 100 pk is vlot genoeg.
en denk dat het toch een benzine wordt dan op het gebied van kosten en km want dan zit je op 12.500 km per auto om het zo maar te zeggen in 1 jaar25 november 2011 om 21:14 #17799808een 1.5TD is zuiniger als de 1.7D, ook nog vlotter, en even betrouwbaar.
het probleem met de 1,5TD is wel dat je een beetje rustig aan moet doen om Superzuinig te rijden, een turbodiesel loopt eenmaal duurder als ie op vollekracht rijdt als een gewone diesel..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.