Ik las op http://www.opelkadettc.net dat vermogenswinst is te halen door op een 2.0e motor een luchtweger te plaatsen van een BMW 635 Csi.
Nu is mijn vraag of dit nu echt een verandering geeft? Of is dit zo’n fabeltje waarmee leken als ik mee voor het lapje worden gehouden?
Alvast bedankt voor de info!
[rquote=1830547&tid=139628&author=DennisKadett]Ik las op http://www.opelkadettc.net dat vermogenswinst is te halen door op een 2.0e motor een luchtweger te plaatsen van een BMW 635 Csi.
Nu is mijn vraag of dit nu echt een verandering geeft? Of is dit zo’n fabeltje waarmee leken als ik mee voor het lapje worden gehouden?
Alvast bedankt voor de info![/rquote]
voor een orginele 2.0l is hij te groot,ga je een dike 2.4 bouwen dat heeft het wel zin.
Maar zijn er dan andere luchtwegers die wel voor iets meer vermogen kunnen zorgen, of heeft dat op een nagenoeg standaard 2.0e motor sowieso weinig zin?
Gewoon je motor zo goed mogelijk afstellen, en de 2.0E luchtweger is dan groot genoeg.
Heb met een 2.5E zescilinder gereden met ook de “kleine” luchtweger en later een grote gemonteerd, maar geen verschil merkbaar.
Op een 3.0E scheelt het wel merkbaar in koppel en vermogen, maar da’s weer andere koek.
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.