wordt gek dr van

Forumindex Forums Modellen Calibra wordt gek dr van

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229335
    lenny0202
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2010

      Ik heb een calibra 2.0 8 V van 94 en sinds paar weken rijdt hij onwijs waardeloos .
      ben al naar de garage geweest om te laten uit lezen maar was geen storing of wat dan ook te vinden
      heb gasklep huis en alles schoon gemaakt , nieuwe bougies er in rotor en alles na gekeken maar ken niks vinden
      als ik gas geef dan begint die te pruttelen en met nog meer gas gaat die nog harder pruttelen en inhouden ,
      als ik gas iets los laat komt die weer iets op toeren
      garage dacht dat misschien de distributie versprongen is
      Weet iemand misschien wat het kan zijn en heeft er iemand een duidelijke tekening van hoe de markeer punten moeten staan !

      Grtz Lenny

      #17770349
      Astraman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 July 2004

        Denk dat dit het moet zijn.

        #17770350
        lenny0202
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          dankje maar die 2e foto zo ziet het er bij mij niet uit ik heb dat palletje nergens zitten :( er staat bij mij wel een markering op deksel zelf zn puntje maar meer kan ik nog nie vinden

          #17770351
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Er staat op het achterste distributieriem kapje. Dus om dat palletje te zien zal de voorste er af moeten, volgens mij.
            Op de plaatjes zit die er ook niet op iig.

            #17770352
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              nope, normaal zit ie naast de buitenkap, tenminste bij een 88er kadett C20NE, en een 93er Astra-F C20NE station.

              alleen kan ook de krukaspoelie verlopen zijn als het er een van het gedempte type is (rubber schijf erin verwerkt).

              beste is multisnaar of V-riem los halen, krukas peolie los halen, en afstellen op tandriem krukas poelie en nokkenas poelie.

              maar verdenk ook hevig de bougiekabels.

              Willem

              #17770353
              lenny0202
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 December 2010

                Het probleem is als goed is opgelost :) andere kabels er op maar was nog niet goed , distri stond op tijd en heb andere injectoren geplaatst en loopt nu weer goed :)

                allen bedankt voor reactie

                mvg lenny

                #17770354
                The Undertaker
                  Lid sinds:
                  29 January 2005

                  Mooi dat de problemen zijn opgelost!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.