Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › LEH Parts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 augustus 2010 om 18:50 #17224907
Ik ben druk bezig met onderdelen te verzamelen.
Heb de LEH -turbo inmiddels binnen.
FMIC is onderweg, en ook de direct air-intake.Nu ben ik aan het kijken naar:
470ccm injectoren
80mm LMM.
70mm 1ste kat-vervanger.
3.6 bar benzinedrukregelaarNu is mijn vraag kunnen de 4 ovenstaande onderdelen zonder meer vervangen worden?
Of moet je dit direct bij een tuningsbedrijf doen?
Alvast bedankt
18 augustus 2010 om 19:30 #17714857Aanpassen is zeker aan te raden , voor die vier extra delen ,
zonder deze delen overigens ook LEH turbo is anders ,
en FMC geeft ook een ander beeld.18 augustus 2010 om 20:09 #17714858Maar het is wel mogelijk om er mee te rijden.
Want als ik ze erop laat zetten moet de auto wel weer naar huis de garage in namelijk, om vervolgens een afspraak te maken, voor het fine tunen.
18 augustus 2010 om 22:01 #17714859Als je gewoon rustig rijd is het geen probleem.
19 augustus 2010 om 16:57 #17714860Calvin let even op dat je voorkat vast zit aan je voorpijp… die is bij jouw OPC niet losneembaar zonder slijptol…
Dus als je er een besteld dan moet je ook een flens erbij hebben om op je voorpijp te lassen! net als bij een coupe…
19 augustus 2010 om 18:06 #17714861Oke thx!
Kan ik beter direct kompleet stuk kopen ook met een sport kat er onder.
Dan wacht ik daar nog even mee.
19 augustus 2010 om 19:15 #17714862Ik heb er zelf ook wel eens over gedacht maar vond dat eerst te prijzig als ik ook direct heel de kat moest vervangen…
20 augustus 2010 om 17:27 #17714863De FMIC is binnen, nu nog wachten op de 470cmm injectoren en benzinedruk regelaar.
Daarna ga we eens flink aan de slag.
De turbo is ook aan zijn einde gekomen denk ik (hoop ik):P.
Heb flink wat olie in de leidingen zitten zelfs al boven de intercooler, en roken niet normaal.Enige rit die ik nog ga maken is naar de garage als alles binnen is.
20 augustus 2010 om 20:33 #17714864Is het waar als je een LEH Turbo steekt dat je dan niet meer op origineele Opel olie mag rijden ?
Ik heb dit horen zeggen .20 augustus 2010 om 20:45 #177148655w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btw
27 augustus 2010 om 10:39 #17714866Zo eindelijk de 470cmm injectoren en de benzine regelaren zijn ook binnen.
Afspraak maken bij de garage:D
Om alles er op te laten zetten.
Rest nu alleen nog een 80mm LMM en een andere uitlaatsysteem( eerst maar eens weer sparen pfff).
En dan gaan we eens rustig rond kijken waar ik de auto het beste kan laten afstellen.
27 augustus 2010 om 12:19 #17714867Ja die 80mm AFM moet ik ook nog…
27 augustus 2010 om 12:29 #17714868origineel gepost door Baas J.
5w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btwIk rijd met 10w60 Shell racing (schijnt erg goed spul te zijn)
27 augustus 2010 om 12:32 #17714869zal zo.n 80lmm wel passen op eenn direct air intake?
Ik weet niet wat er standaard op een z20let zit! Als het 60 is dan word het nog knap lastig denk ik.
27 augustus 2010 om 14:47 #17714870Oem is 70 mm.
27 augustus 2010 om 16:03 #17714871origineel gepost door Baas J.
5w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btwrij ook met 5w30
27 augustus 2010 om 16:42 #17714872Ja 80 past, moet je wel dat kraagje uit je 1.9 CDTI box halen. Astra VXR’s rijden r ook mee.
27 augustus 2010 om 16:53 #17714873Kraagje? Heb een foto voor de duidelijkheid?
27 augustus 2010 om 17:09 #17714874Nee..wijst zich vanzelf.
27 augustus 2010 om 17:28 #17714875Oke….
Dus zit in de box!
Ik zal morgen even vragen wat een 80 lmm kost27 augustus 2010 om 20:12 #17714876Je kan ook de lege behuizing kopen dan zet je de lmm sensor over scheelt wel wat geld maar jah je kan tot de 300 pk met je orginele dus ik zou hem niet vervangen of je moet minimaal stage 3,5 gaan draaien.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.