garrett op marktplaats

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) garrett op marktplaats

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224797
    asconac20let
      Lid sinds:
      26 December 2009

      hallo.

      ik zat op marktplaats te kijken, waar ik dit tegen kwam:
      http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/368825877/2

      als je dit gebruikt op een standaart let motor,

      met 280 chip v-max, grotere injectoren, custom inlaat, groep a uitlaat, grote intercooler, 3,8 bar benz druk.

      en je gaat niet hoger als 0.6 /0.7 bar. zou het boeltje dan heel blijven?

      wat voor vermogen zou je dan hebben ongeveer?

      mvg mats

      #17713481
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        mischien dat je hier wat mee kunt

        http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT32/GT3271_452203_1.htm

        voor de rest is eigenlijk geen standaard andwoord
        omdat er meer dingen spelen;)

        #17713482
        corsaboy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          das geen kleine jongen die 3271…
          Volgens mij niet echt bedoelt voor die 280 pk..
          dat kan makkelijker met een 2871
          :agent:agent

          #17713483
          asconac20let
            Lid sinds:
            26 December 2009

            oke, maar zou deze evt interessant zijn als ik later besluiten om met andere zuigers etc te gaan rijden?

            #17713484
            loodgieter
              Lid sinds:
              12 April 2010

              Dat is een joekel waarmee je 420Pk eruit kan halen.
              Monteren kan altijd maar of je wat eraan hebt met het late gespoel etc.
              Je hebt er niets aan tenzij je rallybak wil gaan maken :D
              Zelfs met andere zuigers benje er niet 1, 2,
              Speeeellt veel meer dan je denkt om hem egt optimaal te laten draaien.

              #17713485
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                zou eerder een dikke charger erop zetten dan deze turbo. Charger trekt altijd en heeft bijna geen gat heb ik vernomen.

                #17713486
                Corsa_GSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Die turbo kan je sowieso niet rijden met je standaard v-max chipje.

                  #17713487
                  corsaboy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Originally posted by tijgetje57
                    zou eerder een dikke charger erop zetten dan deze turbo. Charger trekt altijd en heeft bijna geen gat heb ik vernomen.

                    ja maar een charger plaatst je helemaal niet ff.
                    Kheb er ervaring mee.

                    Turbo is vele malen eenvoudiger en goedkoper.
                    Charger is minder effiecient doordat de riem vermogen vreet, maar wel leuk king:

                    #17713488
                    freek corsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 December 2004

                      Niet alleen de riem ;)

                      De compressor zelf neemt toerental afhankelijk ook steeds meer vermogen.

                      Daarom is een turbo monteren ook een meer logische keuze.

                      Maar met een lobben of roots of schroef compressor heb je wel een dik geluid, dat kun je met bijna niets anders evenaren :wors

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.