Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › mijn rekord station
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 augustus 2010 om 09:51 #17224740
zoals al eerder gelezen hier heb ik die rekord station van boven uit het land gekocht,en heb me er dees week eens rustig een paar uurtjes aan bezig gehouden,en her der al wat opgeknapt ,en hierbij ook meteen ff nieuwe foto’s van hem.
wat zoal al gedaan:
velgen van de manta eronder gezet
interieur kompleet gemaakt weer
de bumpers eens in kleur gespoten
randjes voor de eerst komende tijd bijgewerkt
nieuwe apk
eens goed schoongemaakt.
motor afgesteld.wat wil ik nog doen:
doomstrebe onder de kap
witte knipperlichten erop.
in de kofferbak wat gaan maken voor het afgedekt te hebben.
3 aandachtspunten goed lassen
kijken hoe ik er een temperatuursensor op krijg want de ander past niet ivm inlaat van de delorto zit hij er te vlak langs af dus als iemand tips heeft graag welkom.en hierbij dan de foto’s ,ik hoor graag jullie reaktie van hoe hij er nu uitziet;)
15 augustus 2010 om 10:23 #17712450tis toch een nice ride :D
15 augustus 2010 om 10:29 #17712451Die mocht hier ook wel op de oprit staan :thumbup
15 augustus 2010 om 14:31 #17712452AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je hebt niet stil gezeten, Piet :o :wors
Geweldige station met een sportieve look,
ook niet teveel ‘gepimpt’ , houden zo :thumbup15 augustus 2010 om 15:41 #17712453mooie auto:thumbup
maar de deurlijsten en dat lijsje op het voorspadbord ook even vervangen voor senator A2 lijsten!!
15 augustus 2010 om 15:48 #17712454leuk ding:thumbup
alleen de motorkap zou er van mij af mogen
15 augustus 2010 om 16:09 #17712455Toen ie te koop stond wast echt zo’n frikandel maar nu ziet ie er al echt beter uit.
15 augustus 2010 om 17:11 #17712456idd! zeer leuke auto zo, en VEEL beter dan dat ie op de foto van mp was.
misschien ook wel een leuke idee om er monza GSE koplampen in te zetten met de schijnwerpers. en dan binnenin de koplampen zwart de spuiten.;)
15 augustus 2010 om 17:24 #17712457bedankt voor jullie reaktie’s tot nu toe:D en ik ga idd waarschijnlijk de senator a2 lijsten erop zetten met der tijd en ik heb monza gse lampen toevallig al gereserveerd voor de rekord:D je kon gedachte lezen;)
15 augustus 2010 om 17:31 #17712458:thumbup
15 augustus 2010 om 17:42 #17712459Persoonlijk vind ik die booskijkers een beetje te kinky voor een Rekord,verder ziet ie der wel gaaf uit.
16 augustus 2010 om 06:21 #17712460Ziet er niet verkeerd uit, Piet. De booskijkers vind ik, net zoals Ben, net iets te, maar als het je smaak is, vooral zo houden.:D:D:D De diesel kap vind ik weer prachtig.
En als je later A2 stootstrippen gaat monteren, moet je ze, denk ik, wel op maat maken. Maar dan heb je wel 1 mooi doorlopend geheel op de zijkant van de auto.
16 augustus 2010 om 18:24 #17712461Mooie rekord…. niet teveel aan doen:vertag:thumbup
3 oktober 2010 om 22:30 #17712462bedankt voor jullie reaktie;s:thumbup
3 oktober 2010 om 22:34 #17712463he dubbele post dan maar:P ,inmiddels alles van voren na gelopen en het viel me nog mee ,de aandachtspunten eens gelast en wat nog goed was eens goed schoongemaakt en grondig weer in de ijzermainie en scheepsbitum gezet.
verder heb ik wel de carburateurd er af gegooid want het zoop wie een ketter en steeds toch weer bij stellen en voor daily dan wordt ik lui:P moet gewoon starten en netjes zoemen dus inmiddels ook tegleijk bezig met ombouw naar inspuiting 1 struikelpunt volgens mij heb ik geen retour op de tank zelf zitten dus daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden maar het zal wel los lopen:D
4 oktober 2010 om 00:47 #17712464leuke en mooie auto hoor…:thumbup
4 oktober 2010 om 05:31 #17712465leuk ding piet je heb hem weer netjes gemaakt :thumbup:thumbup
5 oktober 2010 om 07:45 #17712466Originally posted by piet
he dubbele post dan maar:P ,inmiddels alles van voren na gelopen en het viel me nog mee ,de aandachtspunten eens gelast en wat nog goed was eens goed schoongemaakt en grondig weer in de ijzermainie en scheepsbitum gezet.verder heb ik wel de carburateurd er af gegooid want het zoop wie een ketter en steeds toch weer bij stellen en voor daily dan wordt ik lui:P moet gewoon starten en netjes zoemen dus inmiddels ook tegleijk bezig met ombouw naar inspuiting 1 struikelpunt volgens mij heb ik geen retour op de tank zelf zitten dus daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden maar het zal wel los lopen:D
kun je de retour niet op de ontluchting zetten ????
ook wel eens gehoord dat ze dat doen5 oktober 2010 om 21:46 #17712467hey ja klopt maar ik ga ff nieuw topic posten met de vraag over de vlotter ben ergens achter gekomen:D
5 oktober 2010 om 22:00 #17712468Mooie velgen, jammer van de uitlaat ;)
5 oktober 2010 om 22:25 #17712469in ieder geval beter als die steigerpijp wat eronder zat en voor de meter niet klonk
6 oktober 2010 om 15:17 #17712470AnoniemLid sinds:
1 January 1970pracht ding zo
motorkap vind ik (in tegenstelling tot de meest reactie,s)
wel stoerzelfs die redelijk moderne wielen staan erg goed bij deze kleur:wors
enkel inderdaad dat eindpijpje ziet er wat nep uit
en mischien iets voor de toekomst
maar een fijne 6 pitter+automaat erin
zou ook niet gek zijnverder :thumbup:wors:wors:wors
6 oktober 2010 om 15:50 #17712471ik vind het een mooie rekord , zo,n voorbumper heb ik ook nog nieuw liggen.
6 oktober 2010 om 15:51 #17712472AnoniemLid sinds:
1 January 1970wordt dat dan niet eens tijd dat die op jou rekord komt
;):thumbup:thumbup6 oktober 2010 om 15:59 #17712473origineel gepost door louwe 16 klepper
wordt dat dan niet eens tijd dat die op jou rekord komt
;):thumbup:thumbupmisschien wel:P
maar dat zal nog wel even duren. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.