Op de A2 stond 420.000km op het digidash maar dat heb ik vervangen want de analoge km teller deed het niet meer..Waarschijnlijk heeft ie nog meer gelopen…
Nu staat ie weer ergens rond de 170.000km
Met de A1 heb ik een kleine ton 93.000 zelf gereden op LPG.
Wel is dit de 2de cil kop,maar niet vanwege schade door LPG maar door schade aan de nokkenas/koppakking heb ik de 30E kop vervangen door een C30NE kop.
Met de A2 is sinds haar revisie/inbouw 24V jaren terug maar 20.000km gereden :o
Op de digi-teller geeft ie 160.000 en een beetje aan,
deze km-stand is ook meegenomen voor tax en verzekering
doe er nie moeilijk om, as ik maar rijden mag. :thumbup
origineel gepost door GSE
Op de A2 stond 420.000km op het digidash maar dat heb ik vervangen want de analoge km teller deed het niet meer..Waarschijnlijk heeft ie nog meer gelopen…
Nu staat ie weer ergens rond de 170.000km
De mijne zit zowat op 170 dkm (echte kilometers). Daarvan heb ik er zelf zo’n 38 dkm van verreden. Ik heb hem gekocht met 142 dkm op de teller (iets meer dan 4 jaar geleden).
MIjn 2.5E heeft nu 80.000 kms gelopen maar deze gaat plaats maken voor een C30NE blok met 265 getrag ipv de TH180 3-bak automaat.
De C30NE heeft 60.000 kms gedraaid en alles is al reeds vervangen (dus eigenlijk zgan)