Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › toplagers kadett D
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juni 2010 om 18:38 #17223000
mijn toplagers zijn gaar, waar kan ik nog nieuwe vinden?
hbase staan ze geeneens meer op, de automaterialenhandel hier kan ze ook niet leveren…
of word het een kwestie van gaten aanpassen en met E kadett lagers rijden?
29 juni 2010 om 18:43 #17693989D kadett lagers zijn idd niet meer te krijgen. E kadett lagers kun je idd mee rijden als je de gaten aanpast.
Ik wil eigenlijk ook nog een nieuw setje D kadett lagers voor me Dtje
Ik wil wel nog een keer Corsa B toplagers opmeten. die lijken wel aardig op D kadett lagers.
29 juni 2010 om 18:45 #17693990na, daar ben ik weer mooi zuur mee..
is er dan niets meer heilig?!? uitlaat 1.2s.. ik zocht me de tering, nu nog de goede draagarmrubbers, en toplagers…
word je toch een beetje simpel van..
29 juni 2010 om 18:48 #17693991origineel gepost door mayhem
na, daar ben ik weer mooi zuur mee..is er dan niets meer heilig?!? uitlaat 1.2s.. ik zocht me de tering, nu nog de goede draagarmrubbers, en toplagers…
word je toch een beetje simpel van..
Moet je een BMW kopen :jerry daar maken ze zo ongeveer nog alles nieuw van :jerry
29 juni 2010 om 18:51 #17693992of mercedes.. daar is alles nog voor te krijgen.
maar ik heb het 1ste type, dus mijn uitlaatlijn is anders, blijkbaar ook de draagarmconstructie.
ik had rubbers, volgens hbase & de automaterialen handel de goede, jij heb ze toen ook gezien, en ook jij zei, dat zijn ze… en ze passen voor geen meter :PBen bij de opel ook al geweest, lopen spelen met die fiches kast, maar ook hij kan de draagarm rubbers niet leveren.
29 juni 2010 om 19:07 #17693993origineel gepost door mayhem
of mercedes.. daar is alles nog voor te krijgen.maar ik heb het 1ste type, dus mijn uitlaatlijn is anders, blijkbaar ook de draagarmconstructie.
ik had rubbers, volgens hbase & de automaterialen handel de goede, jij heb ze toen ook gezien, en ook jij zei, dat zijn ze… en ze passen voor geen meter :PBen bij de opel ook al geweest, lopen spelen met die fiches kast, maar ook hij kan de draagarm rubbers niet leveren.
Klopt idd eerste type heeft wat verschillen met de rest. Alleen die toplagers zijn sowieso niet meer te krijgen.
Das gewoon klote. Zit echt niks anders op denk ik dan de boel aanpassen. Maare, heb jij niet toevallig een Corsa B toplager liggen dan ? wie weet valt die beter pas te maken.
Die heeft sowieso de draadeindes rechtomhoog staan. En niet zoals bij E kadett schuin.. Weet alleen niet of de demperdiameter het zelfde is van een Corsa B en D kadett. Ook hoever de draadeindes uit mekaar staan weet ik niet.
Wil ik ooit nog es op een zouteloze zaterdag naar kijken op de sloop
30 juni 2010 om 08:13 #17693994corsa a en b toplagers zijn uitwisselbaar dacht ik, ik hou wel ff de schuifmaat bij m’n corsa..
30 juni 2010 om 20:51 #17693995origineel gepost door mayhem
corsa a en b toplagers zijn uitwisselbaar dacht ik, ik hou wel ff de schuifmaat bij m’n corsa..ah in dat geval kan dat ook idd :P
13 december 2012 om 19:51 #17693996Iemand een idee hoe en wat mbt vervangen van de Toplagers D Kadett?
Iemand ervaring met het vervangen, plaatsen andere type’s?
13 december 2012 om 21:07 #17693997Ik heb een adresje hoor: pb me maar
15 december 2012 om 19:16 #17693998gebruikte heeft ie… hebk niks aan..
15 december 2012 om 23:01 #1769399916 december 2012 om 00:50 #17694000probeer http://www.autoromijn.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; daar heb ik ook lagers geregeld (maar dan voor m’n C kadett)
16 december 2012 om 08:37 #17694001Kan die van een b corsa straks wel opmeten voor je als je wil.
Daar heb ik nog n set losse poten van staan.16 december 2012 om 11:40 #17694002@Spijkcity
Heb je al een toplager geregeld?16 december 2012 om 16:17 #17694003De tapeindjes op de lagers van een corsa staan op een andere plek als van de d kadett, dus gaat zowiezo niet passen zonder modificaties.
Scheelt bijna een centimeter.18 december 2012 om 21:17 #17694004Toplagers van een Corsa (A) zijn nog wel nieuw te krijgen? Past dit dan wel op de veerpoot van een D Kadett? Draadeinde op de toplager eraf zagen/slijpen en nieuwe gaatjes in boren en vastzetten met een boutje en moertje?
Klinkt vrij makkelijk (zo in de eerste gedachte) ;)
19 december 2012 om 00:00 #1769400519 december 2012 om 16:47 #17694006@D_Kadett wrote:
Toplagers van een Corsa (A) zijn nog wel nieuw te krijgen? Past dit dan wel op de veerpoot van een D Kadett? Draadeinde op de toplager eraf zagen/slijpen en nieuwe gaatjes in boren en vastzetten met een boutje en moertje?
Klinkt vrij makkelijk (zo in de eerste gedachte) ;)
Kan je beter gewoon E kadett toplagers paken en dan het zelfde doen.
Of gewoon de gaten iets om boren van je schotel ben je er ook.
Groeten bas.
19 december 2012 om 18:33 #17694007Let wel op dat je Febi toplagers pakt, want heb zojuist ontdekt dat er waardeloze troep in de handel is!! (veels te slap rubber!!)
21 december 2012 om 16:36 #17694008heb nog nieuwe van E kadett liggen.. corteco oid duw ik der eerst wel in.. zal allicht beter zijn dan wat er nu in zit
21 december 2012 om 17:09 #17694009@GlennGSI wrote:
heb nog nieuwe van E kadett liggen.. corteco oid duw ik der eerst wel in.. zal allicht beter zijn dan wat er nu in zit
Ik ken het “merk” niet van die slappe vaatdoekjes toplagers die ik er in heb gehad, maar als het niks is merk je het gauw genoeg! :vertag
26 december 2012 om 10:44 #17694010zal vast wel iets meevallen icm het pu rondom
26 december 2012 om 11:25 #17694011@GlennGSI wrote:
zal vast wel iets meevallen icm het pu rondom
Nee maakt geen fluit uit, als je die dingen hebt die ik had dan schuren de bovenste veerschotels aan tegen het huis van de toplagers. Nou ligt er een C20XE in, dus misschien heb je meer geluk met een kleinere motor…. Heb het zelfde gehad met de motorsteun aan de langsligger aan de distributie kant. Die had ik ook net nieuw, maar als de auto gewoon stil stond al was het rubber tot op de bodem geplet in die steun! Heb er nu maar een Astra F steun voor gepakt en de balk omgelast. Is een hoop gezeur ook met die steunen, veel namaak heb je een opvul bus bij nodig omdat anders het rubber ook nog helemaal tot z’n strot naar het blok toe er uit getrokken wordt. Die kun je dan afzagen van een originele. Maar hoe dan ook is het hele ding een waardeloze constructie…. Ook opvullen met PU of ruitenkit is een afrader, tenzij je van achterlijk hard motor geluid in je auto houdt. Dat trilt zo hard dat je zelfs geen fluit meer hebt aan je 10000 watt audioinstallatie. Die steun van de Astra F is langer, en zo heeft het rubber dus veel minder moeite om die motor netjes te dempen en toch goed stijf op te hangen.
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150801998507″ onclick=”window.open(this.href);return false;
28 december 2012 om 17:45 #17694012ik rij niet dagelijk met het ding hea.. Maar heb jij btw ook pu rondom ? ene, bovenste veerschotels aan tegen het huis van de toplagers. ?? leg dat es uit.. je veerpootlager ligt tegen je veerschotel aan idd ??
We gaan gewoon kijken of ie de 5000km int jaar vol houd en anders komen er volgend jaar gewoon weer nieuwe in..
motorrubber heb ik nog nooit problemen mee gehad.. heeft die kadett van jou niet een keer een tik gehad oid dat de poot er iets krom aanstaat waardoor de motor onder spanning lag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.