Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › senator A
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 juni 2010 om 17:51 #17222090
Hallo iedereen in dit gedeelte
haha ik kom hier niet zovaak
maar ik heb een vraag:ik heb mijn Astra hier te koop staan ik wil wat anders.
ik vind een Senator a1 of a2 wel mooi.nu mijn vraag: is het een goede auto voor dagelijks vervoer?
wat zijn de minpunten behalve roest enz. dat snap ik wel(mantarijder:P)ik wil in ieder geval een injectie en misschien een op gas.
wie kan me helpen?:D:thumbup4 juni 2010 om 17:58 #17682971Ja Sennie is perfect voor dagelijks wel op LPG aan te raden op benzine zuipen ze je arm,altijd voor de 30E gaan als je een beetje vooruit wilt.
Let wel op bij roest bij de veerpoten dat is een echt probleem bij de sennies net als de langsliggers aan de bestuurderskant,die rotten ook altijd door,motoren zijn redelijk goed op nokkenassen die kaal worden en oliedruk problemen met echt warme motor..Zorg dat als je gaat kijken naar een Sennie je deze ook echt goed warm rijd en kijk dan naar de oliedruk.
Verder kijk ook goed naar de uitlaat deze is vrij duur en lastig te vinden (teminste van een Monza zijn de middenpijpen en einddemper verre van goedkoop nieuw)
5 juni 2010 om 05:38 #17682972naar het schijnt kun je ook veel beter de 3 liter variant nemen. ipv de 2.5
de verhouding van verbruik en prestatie is bij de 3 liter nog redelijk te noemen. maar bij een 2.5 ver te zoeken.en ik dacht dat de a2`s allemaal al met injectie motor waren
6 juni 2010 om 19:17 #17682973dankjullie voor de reacties
ik heb vandaag een hele mooie commodore gezien 2.5 wel begint hij bij de veerpoten te roesten voor de rest plaat van een wagen
maar de prijs is me veel te hoog €5700kent iemand deze senator toevallig?:
6 juni 2010 om 19:56 #17682974Je gaat toch geen Commo C kopen:
starre achteras
trommelremmen
kleinere motorenKwa prijs zit der niet veel in met een Sennie maar als je een Sennie hebt heb je veel meer auto voor hetzelfde of iets meer………Na mijn idee dan.
6 juni 2010 om 20:01 #17682975ja sterker nog de meeste sennies die ik zie zijn goedkoper
ik wil zowieso een injectie en 3.0 is t beste als ik t zo lees:thumbup logish ook eigenlijk
7 juni 2010 om 07:00 #17682976Wat je ook gaat kiezen, het blijft zaak om de auto goed te bekijken, als je er bij bent. Vooral het koetswerk is uitermate belangrijk om dit goed te kontroleren .
Commo C is misschien wat zeldzamer, en dus iets hoger aan de prijs. Een Commo C is, kort door de bocht, eigenlijk niets anders dan een Rekord E1 op Berlinabasis met een 6 pitter erin (volgens mij altijd een 2500).
7 juni 2010 om 12:01 #17682977idd gewoon kijken of hij niet te rot is…De blokken zijn voor zover ik weet met normaal gebruik wel betrouwbaar….Gas heb ik geen ervaring mee, maar met benzine moet je wel rekening houden met een flinke
rekening kwa tanken.8 juni 2010 om 16:25 #17682978http://link.marktplaats.nl/349839664
kent iemand deze?
8 juni 2010 om 16:56 #17682979AnoniemLid sinds:
1 January 1970as jij hem mooi vindt, zelf gaan kijken,
en op de punten letten die zijn aangegeven :thumbupsucces ermee ;)
8 juni 2010 om 17:13 #17682980ja ik ga zowieso even kijken denk ik
eerst hopen dat mn astra van de week t veld gaat ruimen:jerry
8 juni 2010 om 17:47 #17682981origineel gepost door Opelkees
ja ik ga zowieso even kijken denk ikeerst hopen dat mn astra van de week t veld gaat ruimen:jerry
die van mij was binnen 3 dagen verkocht via mp
een paar polen hebben hem opgehaald
opel astra 2.0 sport diesel met turbo ik mis hem nu nog steeds:cry
[size=-2]er zit namelijk nog geen trekhaak onder de monza[/size]:mad:Maar vandaag ff een orginele trekhaak gekocht voor 60€ zgan:o:P:P:P
8 juni 2010 om 18:05 #17682982Commodore komt er weer bekaaid van af hoor ik wel…. Maar ze hebben gelijk. De 2,5S en E is niet vooruit te branden.
ALs je iets koopt ben je met een senator beter af. Kijk ook even naar de wielbakken achter, die van mijn sennie zijn rot.
Als je kunt kijk naar een 4 traps automaat, scheelt je ook weer wat brandstof.Gr. Marco
12 juni 2010 om 15:45 #17682983nou de Astra is verkocht dus zoeken naar een senator kan echt beginnen!
12 juni 2010 om 15:53 #17682984ik weet nog een senator b voor 600€
12 juni 2010 om 16:17 #17682985:cool: ik wil ook zo graag een senator B, maar heb momenteel geen plaats om hem te zetten, maar ooit ga ik er één in bezit hebben! Machtige wagens!
12 juni 2010 om 16:20 #17682986is dat een mooie b dan?
heb liever een a maar met een b is ook niks misking:
12 juni 2010 om 16:33 #17682987Mmm als je van wegenbelasting betalen houd zijn die B-sennies goed…
12 juni 2010 om 16:39 #17682988ja inderdaad dat dan weer wel
12 juni 2010 om 18:36 #17682989origineel gepost door Opelkees
http://link.marktplaats.nl/349839664kent iemand deze?
deze stond een tijdje terug hier ook op de site te koop volgens mij
wel een hele nette auto12 juni 2010 om 20:35 #17682990origineel gepost door Opelkees
is dat een mooie b dan?heb liever een a maar met een b is ook niks misking:
sorry hij is alweer weg:swear
ik weet ook niet hoe hij eruit zag maar het was een 2.4 of een 2.6
van 1990? :hmmzmaar er zat nog wel apk op:thumbup
14 juni 2010 om 19:12 #17682991nou ik ga bij de zilveren kijken
ik ben benieuwd ziet er op de foto’s erg goed uit:wors
14 juni 2010 om 19:50 #17682992ja hier staat ie ook:angel
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=122439&page=1#pid1691835
15 juni 2010 om 05:52 #17682993origineel gepost door Opelkees
http://link.marktplaats.nl/349839664kent iemand deze?
Heeft er een 4 bak in liggen (knopje naast de schakelcoulisse). Scheelt in verbruik en toeren. Boardcomputer en originele Opel (Philips) radio/cassette. Ziet er op de foto best netjes uit. Wel de omgeving rond de veerpoothoeden goed inspecteren, want er is al aan gelast.
15 juni 2010 om 06:06 #17682994ik zeg bied hem 100€ voor die oude auto:P
zonder flauwekul ziet er erg verschrikkelijk mooi uit:thumbup
nl kenteken er op voor 150€, apktje en die rare sticker verwijderen aan de achterkant:P en dan rijden met deze machtige opel:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.