Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Irridium Bougies
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2010 om 02:41 #17221276
Goedemorgen,
zoals jullie weten heb ik een Opel Astra G Coupe Turbo uit 2002.
Mijn vragen zijn:
– wat voor voordelen is het om dit type bougie te nemen en waarin merk ik het?
– hij is waarschijnlijk in 2007 phase 1 gechipt door Mtecht, heeft Mtech mij vertelt.
– stationair slaat hij over soms de motor, maar hoor is bekend probleem bij dit blok, door die bougies op te lossen?
– wat merk je met de turbo met deze bougies?
Graag jullie reacties,
waar ik tevens ook de beste kan halen.
Groeten,
Django
16 mei 2010 om 05:13 #17672672Wat ik er van weet is dat je het beste de orginele bougies kan gebruiken.
Is mij door verschillende mensen verteld, dacht dat EDS het ook aanraadt.16 mei 2010 om 07:52 #17672673standaard zijn de beste! Gewoon bij de dealer.
16 mei 2010 om 08:42 #17672674jepz dat zei EDS ook
Gewoon orgi niks mis mee
16 mei 2010 om 09:08 #17672675De NGK en Bosch versie wordt nog weleens voorbij stage III gebruikt ,
anders is orgineel prima. :thumbup16 mei 2010 om 10:25 #17672676ik heb de ngk lpg versie voor een hogere voltage in de vonk of het werk??
gewoon orginele gebruike.
16 mei 2010 om 11:54 #17672677Ik heb ze erin zitten en je merkt er helemaal niets van.
Auto rijd net zo goed als met de originele bougies.
Misschien is de levensduur iets langer.16 mei 2010 om 12:35 #17672678Alvast allemaal bedankt!
Ik las namelijk op EDS dat juist die bougies nodig zijn)irridium) bij Fase 1.
Maar mijn garage zei ook al dat de orginele de beste is.
Maar wou het ervaren van jullie.
Dat overslaan stationair, is dat een bekend euvel van dat blok of kan je daar iets aan doen?
Groeten
16 mei 2010 om 19:17 #17672679Quote ;Ik las namelijk op EDS dat juist die bougies nodig zijn)irridium) bij Fase 1.
Da’s vreemd ze raden over het algemeen orgineel aan.
Quote ;Dat overslaan stationair, is dat een bekend euvel van dat blok of kan je daar iets aan doen?
Komt vaker voor. Remedie ??:hmmz17 mei 2010 om 06:30 #17672680ohw origineel het beste?
Had begrepen op het VXR forum dat Iridium bougies het beste zijn. Levensduur, vonk en verbranding.
Je hebt ook splitfire bougies die hebben een gespleten stukje tegenover de bougie punt zitten.
17 mei 2010 om 18:53 #17672681heb bij mij de irridium ingezet nadat 1 van de de originele problemen had.
waren niet veel duurder…..is moeilijk zeggen of ze beter zijn omdat ik er geen 4 (goede) originele in had… :hmmz27 mei 2010 om 16:16 #17672682Originally posted by tijgetje57
Je hebt ook splitfire bougies die hebben een gespleten stukje tegenover de bougie punt zitten.En die gaan heel snel kapot :vertag
Ook de duurdere versie, heb daar ooit bijna me 1600 mee gesloopt :o29 mei 2010 om 13:05 #17672683Oringele gaan niet werken als je auto remapped is, (althans bij mij niet).
Toen ik de originele had geplaatst krijg ik last van misfires en niet so beetje ook.
BKR7EIX Iridiums hebben het voor mij opgelost.
Ik rij een switchable map van EDS de orginele bougies kunnen de hoge druk niet aan.29 mei 2010 om 13:32 #17672684Stage III EDS en geen probleem met de Opel bougiesking:.
(heb wel NGK en Bosch achter de hand:P)
29 mei 2010 om 14:40 #17672685me 2 stage III geen bougie problemen :D
29 mei 2010 om 14:54 #17672686Iridium hier… you never know :P
6 juni 2010 om 17:50 #17672687LEH bougie`s monteren die zijn van iridium :vertag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.