C20LET Koppeling icm f18 Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › C20LET Koppeling icm f18 Dit onderwerp is leeg. 9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9) Auteur Berichten 5 mei 2010 om 20:33 #17220847 sw16vDeelnemer Lid sinds:1 July 2004 ik reed tot nu toe telkens met origine c20xe koppelingsplaat+drukgroep. omdat ik met een f18 versnellingsbak rijdt, en gebruik een plat c20xe vliegwiel. dus kan niet met c20let koppeling rijden….. maar deze houd het niet meer, dus zoek een versterkte set. wat raden jullie aan, en waar hebben jullie ervaring mee? en met wat voor vermogen rijden jullie…. liefst ervaringen van c20let rijders met 5bak. 5 mei 2010 om 20:45 #17667346 corsaboyDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 wat ik deed was het volgende orginele plaat van een 8v met een aangepaste drukgroep van een c20let.. Ja dat is mogelijk op een plat vliegwiel.. Meer dan 210 pk op de slicks zonder probleem Maar om het makkelijk te houden neem een omp plaat met drukgroep versterkt met het orginele druklager. Houd het met gemak hoor 5 mei 2010 om 20:52 #17667347 sw16vDeelnemer Lid sinds:1 July 2004 Sachs komt met cijfertjes, dat mis ik eigenlijk bij de OMP plaat/drukgroep combi. ben wel van plan om in de toekomst ruim over de 300pk te gaan, met net koppel er bij. 5 mei 2010 om 20:55 #17667348 corsaboyDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 ligt eraan of je met full slicks gaat rijden :D 9 mei 2010 om 21:04 #17667349 sw16vDeelnemer Lid sinds:1 July 2004 up up 9 mei 2010 om 21:09 #17667350 royke2000 Lid sinds:17 March 2010 ik heb een c20xe plaat die in een let koppeling past :) 10 mei 2010 om 10:05 #17667351 sjoerdieDeelnemer Lid sinds:19 September 2005 dat passen ze allemaal roy.. @sw, beter kijk je voor een geveerde sinterbrons plaat, en een versterkte drukgroep. heb ik ook klaarliggen voor mijn v6, en daar komt straks ongeveer 300Nm koppel uit. 10 mei 2010 om 10:16 #17667352 royke2000 Lid sinds:17 March 2010 origineel gepost door sjoerdie dat passen ze allemaal roy.. @sw, beter kijk je voor een geveerde sinterbrons plaat, en een versterkte drukgroep. heb ik ook klaarliggen voor mijn v6, en daar komt straks ongeveer 300Nm koppel uit.haha he een grote plaat van een let past niet in een plat vliegwiel ik heb ook een plaat van f20 die niet past raraa:hmmz:hmmz 11 mei 2010 om 18:55 #17667353 Corsa_GSiDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 Sachs Performance geveerd en dan keuze organisch of sinterbrons. In combinatie met een Sachs Performance drukgroep. En natuurlijk een Sachs druklager. Alles voor de C20XE. Blijft gewoon heel, zelfs bij mij :P EN ja de F20 bakken bleven niet heel, de F18 weer wel :P Auteur Berichten 9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen