Forumindex › Forums › Modellen › Astra › einddempers hetzelfde F cabriosedanhatchback?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 mei 2010 om 16:54 #17220726
Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970aangezien de vriendin de einddemper defect heeft van de astra f cabrio (c18xel) ben ik op zoek naar een vervangende.
nu geeft het onderdelenprogramma aan dat er op de hatchback een andere zit, en sedan/cabrio hetzelfde zijn.
kan het toch zo zijn dat een hatchback uitlaat, zonder aan te passen, onder de cabrio past?
iemand hier ervaring mee?
3 mei 2010 om 17:21 #17666036Die van een hatchback is een behoorlijk eindje korter
3 mei 2010 om 17:25 #17666037Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970zelfde als bij kadett e dus….
thx voor de reply!
3 mei 2010 om 17:33 #17666038dempers van de kadett passen ook op de astra..
tenminste, ik had een Astra Station einddemper probleemloos op mijn Kadett Station gezet.
Willem
3 mei 2010 om 17:34 #17666039Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970cabrio van e kadett is weer hetzelfde als hatchback van kadett e, dit is bij de astra dus niet zo.
3 mei 2010 om 17:36 #17666040dat dan weer niet
een kadett Cabrio is weer even lang als een hatch, een Astra Cabrio is even lang als een Sedan..
Willem
3 mei 2010 om 17:38 #17666041Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970idd lijkt het wel op
volgens mij is het ook dezelfde demper, alleen met een verlengd pijpje achterop. de originele van de hatchback lopen krom naar onder, deze gaat over een lengte van ongeveer 25cm in een pijp naar achteren waar een vierkant sierstuk op zit…3 mei 2010 om 17:41 #176660424kant eind stukje, dan is ie van een 1.8 16V of 2.0 16V van na 1994
willem
3 mei 2010 om 17:42 #17666043Anoniem
Lid sinds:
1 January 19701.8 16V, maar is van 94 (wel geimporteerd)
3 mei 2010 om 17:43 #176660441.8 16V is al de facelift dan heet ie model ’95 haha…
voor de Facelift waren er alleen de 1.6 en 2.0i 8V..
de 1.6 had een standaard pijpje naar beneden wijzend, en de 2 liter een ovale eindpijp recht naar achter..
Willem
3 mei 2010 om 17:45 #17666045Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970ok, weer wat wijzer.
dat is het een facelift model van 94 haha3 mei 2010 om 17:45 #17666046jupzz
De Astra F2 was er al vanaf 9e maand ’94
Willem
3 mei 2010 om 17:46 #17666047Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970:thumbup
3 mei 2010 om 17:47 #17666048Ophangpunten van een Kadett Hatchback zijn anders dan die van een Astra F Hatchback
3 mei 2010 om 17:48 #17666049origineel gepost door wim-v6
4kant eind stukje, dan is ie van een 1.8 16V of 2.0 16V van na 1994willem
2.0 16V voor 1994 ook, maar dan dubbel, van het grootste type in opening.
3 mei 2010 om 17:50 #17666050jupzz
we hadden het over de Cabrio.
maar inderdaad de Astra GSi 16V had 2 flinke 4kante Jetsers erachter inderdaad..
maar die hadden de laatste kadett’s E ook al..
Blijf het mooie dempers vinden die Dubbel 4kant originel dempers!!
Willem
3 mei 2010 om 17:51 #17666051origineel gepost door wim-v6
jupzzDe Astra F2 was er al vanaf 9e maand ’94
Willem
1 maand eerder zelfs al. Augustus 1994.
3 mei 2010 om 17:53 #17666052zozo, haha, was ik nog laat….
3 mei 2010 om 17:55 #17666053origineel gepost door wim-v6
jupzzwe hadden het over de Cabrio.
? Voor 1994 is er helemaal geen Cabrio met een 1800 of 2.0 16V geweest.
3 mei 2010 om 17:57 #17666054origineel gepost door wim-v6
maar inderdaad de Astra GSi 16V had 2 flinke 4kante Jetsers erachter inderdaad..maar die hadden de laatste kadett’s E ook al..
Klopt, maar ophanging van een Kadett hatchback is anders dan die van een Astra F.
3 mei 2010 om 18:00 #17666055jup Astra GSi 16V heeft meer ophangpunten, de kadett maar 1 met zo’n klem om de demper als de andere kadetts en astra’s F1
Willem
3 mei 2010 om 18:01 #17666056Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970zozo, 19 reacties in een uurtje hahaha
maar iedereen wordt er wel wijzer op…
maarre…. had de astra f ooit wel een c20xe(v) in een cabrio liggen?
volgens mij is de kadett e cabrio ook maar max in 2.0 8V uitgevoerd.
3 mei 2010 om 18:06 #17666057nope:
Cabrio / sedan F1:
grootste motor: C20NE 115pk
Cabrio / sedan F2:
grootste motor: C18XEL / X18XE 115pk
Willem
3 mei 2010 om 18:07 #17666058Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970idd, dacht ik al
4 mei 2010 om 16:37 #17666059Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970nog ff gechecked, uitlaat hangt vast aan 1 beugel (die ronde) en 1 rubber hangt nog aan de carroserie maar daar zit geen beugel om de eindpijp heen.
in elkaar gebakken volgens mij, sierstuk hoort niet origineel op deze demper volgens mij.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.