Forumindex › Forums › Modellen › Manta › kabelboom GSI zonder draad voor pomp??????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 mei 2010 om 13:31 #17220688
heb laatst een kabelboom in een partij onderdelen gekocht en deze moeast uit een GSI komen
zekeringkast teld ook 12 zekeringen waarvan er 1 mist dacht NR 7 uit me hoofd
vanmiddag boom naast de auto gelegt ,maar er zitten labels aan en op 1 staat lucht carburateur stekker deze komt uit dezelfde stekker wat op de kachel motor zit ,wat vaag is als die uit een GSI komt ,mar mis ook kabel die naar de pomp gaat .
normaal komt deze uit waar ook de stekker van de tank meter zit toch??snap er niets van
maar goed zal losse draad moeten trekken dan vrees is ,maar iemand idee op welke zekering deze gezet moet worden zodat hij aanspringt zodra contact aan gaat.
2 mei 2010 om 13:49 #17665519draad komt er idd uit waar de tankmeter zit.
maar pomp gaat toch via brandstofpomp relais. die gaat pas lopen als de motor gestart word, niet op geschakeld plus.
grt
2 mei 2010 om 14:18 #17665520maar er komt wel een draad uit de zekeringskast die naar de pomp gaat maar waar zit die op dan
2 mei 2010 om 14:20 #17665521zal wel brandstofpomp relais zijn denk ik?
2 mei 2010 om 15:53 #17665522waarschijnlijk geen gsi boom dan
want zoals ik weet zit er dan idd draad voor benz pomp2 mei 2010 om 16:08 #17665523Zeker weten geen gsi boom.
Vanuit het brandstofpomp relais, gaat er een kabel (via die 3 polige stekker die je nu dus ook mist) naar je zekeringkast (idd, nr 7) en vanuit de zekering kast naar achteren toe.
Wat je nu hebt is een carburateur boom van een van de laatste bouwjaren (vandaar ook die 12 zekeringen)
Als je met deze boom op injectie wil rijden, zul je de 3 kabels van de 3 polige stekker op je injectie boom moeten aansluiten:
1) geschakelde + (of uit de zekering kast of van je bobine
2) start signaal (rechtstreeks van de rood/zwarte kabel op de startmotor)
3) de +draad voor de pomp (dus kabel trekken naar de pomp toe, liefst afgezekerd)Wat je dan ook niet moet vergeten, is dat je de groene kabel op de bobine verbind met de groene stekker bij je comp.
Maar ergens verwacht ik dat je dat allemaal al wist :P
2 mei 2010 om 16:54 #17665524mischien een van een 18s omdat er wel een andere zekeringkast in zit
2 mei 2010 om 17:07 #17665525pfff zitten ze al zolang in de manta s kijken ze niet eens welke stekker er onder de kap hoord
pff die molens doen geen goed daar in de polder:jerry:jerry:jerry
oja 18 s kabel boom heb ik geloof ik ook nog wel:jerry2 mei 2010 om 17:52 #17665526origineel gepost door Freestyler
Zeker weten geen gsi boom.Vanuit het brandstofpomp relais, gaat er een kabel (via die 3 polige stekker die je nu dus ook mist) naar je zekeringkast (idd, nr 7) en vanuit de zekering kast naar achteren toe.
Bij het oude type ging de blauwe draad zonder tussenkomst van de zekeringskast naar de pomp.
2 mei 2010 om 18:19 #17665527is inderdaad een boom van een carburateur versie :(
zag het toen ik hem helemaal uit de doos haal;de en naast de auto had gelegt
mis namelijk ook die stekker voor d einjectie
mooi kut ,maar niets aan te doengaat die de verkoop weer in en op zoek naar een injectie boom dan maar
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.