Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › kent iemand deze kentekens!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 april 2010 om 16:12 #17220607
zoals somige weten, deed mijn vader: Mark vd Brand, vroeger altijd c20xe en c20let motoren inbouwen. in zowel ascona’s, manta’s en c kadett.
ik heb wat foto’s gevonden met kenteken, weet een van jullie of ze nog leven, en evt foto ervan:
bij deze:
manta 400: LL 84 HS
manta 400: FV 39 YD
ascona sport: HB 30 JG
ascona 2.0 8v turbo: FY 82 ND
ascona b: 58 XG 33
manta b: 32 PN 65
manta 400: LR 63 JJ
ascona b: 41 JZ 13dan heb ik er nog een stuk of 10, maar daar kan ik de foto’s even niet van vinden.
bvd
Mats vd Brand30 april 2010 om 16:21 #17664673manta 400: LL 84 HS [staat niet meer op kenteken]
manta 400: FV 39 YD [bestaat]
ascona sport: HB 30 JG [staat niet meer op kenteken]
ascona 2.0 8v turbo: FY 82 ND [staat niet meer op kenteken]
ascona b: 58 XG 33 [staat niet meer op kenteken]
manta b: 32 PN 65 [staat niet meer op kenteken]
manta 400: LR 63 JJ [bestaat]
ascona b: 41 JZ 13 [staat niet meer op kenteken]30 april 2010 om 16:51 #17664674dat heb je ook snel gevonden, is daar iets van een site voor ofzo?
mvg Mats
30 april 2010 om 17:06 #17664675origineel gepost door asconac20let
..
manta 400: FV 39 YD
..Die is in het bezit van H. Vunderink, was ooit wit, staat alszijnde originele i300 (wat het dus niet is) op een Duitse site, was ooit groenmetallic en stond bekent als de “Manta targa” en heeft nu een 3.0 24V motor
origineel gepost door asconac20let
..
manta 400: LL 84 HS
..Stond een tijd geleden te koop met de opmerking dat de motor door H. Stacy was ingebouwd, die wagen is naar België gegaan, deze was wit, maar is inmiddels omgetoverd naar een Rothmans uitvoering.
origineel gepost door asconac20let
..
manta 400: LL 63 JJ
..Daar kan ik je even niet mee helpen.
30 april 2010 om 17:17 #17664676FV 39 YD die is dus verkracht ? was i300, is toen der tijd 400r van gemaakt.
LL 84 HS, kan wel kloppen, die was van de broer van hans, geert.
iets bekend over: ascona b: GZ 17 RG
manta b: NV 50 JD (c20xe)
ascona sport: GZ 31 NB30 april 2010 om 17:55 #17664677GZ17RG APK sinds 04-02-2004 verlopen, eigenaar heeft deze auto sinds 30-12-1998 op naam staan
Motor 2.0E volgens gegevensNV50JD niet meer bekent bij rdw
GZ31NB APK vervaldatum 21-04-2011 staat sinds 25-08-1998 op naam van laatste eigenaar
Motor 2.0E volgens gegevens30 april 2010 om 18:11 #17664678Quote:origineel gepost door asconac20let
FV 39 YD die is dus verkracht ? was i300, is toen der tijd 400r van gemaakt.was geen echte hoor:P
30 april 2010 om 18:38 #17664679Dat zei ik dus al, maar ja…
Vermeieren heeft toen de ombouw gedaan naar de commodore as
30 april 2010 om 18:47 #17664680AnoniemLid sinds:
1 January 1970terwijl vunderink ooit eens beweerde dat het een 400 as was waar hij de sper uitgehaald had:o:o
;);););)
30 april 2010 om 21:24 #17664681ja maar dan kan je het alst goed is nog zien… of der verschil in zit. en dan is dat de remklauwen aan de andere kant zitten dan die van een commodore b tegenover een manta/ascona 400..
ik weet dit niet zeker, maar is van horen zeggen…:hmmz;)
30 april 2010 om 21:31 #17664682nee, dat is gelijk, slechts de rallyversie had hem erachter hangen.
30 april 2010 om 21:36 #17664683okee weet ik dat ook weer. ben meer de man van commodore maar vind een 400 ook mooi en probeer me er steeds meer in te verdiepen…:wors misschien dus een aanstaand project.:thumbup
4 mei 2010 om 22:27 #17664684origineel gepost door bettus accu
okee weet ik dat ook weer. ben meer de man van commodore maar vind een 400 ook mooi en probeer me er steeds meer in te verdiepen…:wors misschien dus een aanstaand project.:thumbupniet doen komen problemen van:cry
5 mei 2010 om 06:38 #176646856 mei 2010 om 15:38 #17664686L E U K(l)
26 mei 2010 om 20:03 #17664687mja laats die van hans nog gezien maar hele mooie auto enkel moet je dr van houden
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.