Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › verlagen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 april 2010 om 16:49 #17220327
hey,
ik wil mijn vectra b verlagen.
en en een beetje rond aant kijke voor veren/schroefset.
nu heb ik veren gevonden van 35mm verlaging.
wie heeft er een foto van een vectra b met 35mm verlaging en dan het liefst op 215-45-17 banden?
anders koop ik liever een schroetsetje wat je naar je zit kunt aanpassen.gr tim
22 april 2010 om 17:41 #17660990Hier twee foto’s met 35 mm verlaging voor en 25 mm verlaging achter.
Ik heb er een koni sport kit onder de auto zitten.
Helaas wel met 205/55-16.Voor:
Na:
22 april 2010 om 18:08 #17660991origineel gepost door astra-tim
hey,
ik wil mijn vectra b verlagen.
en en een beetje rond aant kijke voor veren/schroefset.
nu heb ik veren gevonden van 35mm verlaging.
wie heeft er een foto van een vectra b met 35mm verlaging en dan het liefst op 215-45-17 banden?
anders koop ik liever een schroetsetje wat je naar je zit kunt aanpassen.gr tim
Ik heb m’n verlagings-set nog steeds in de doos zitten, maar ik zou als ik jou was een schroefset nemen.
Is toch veel handiger, zelf bepalen hoe laag en ook de verhouding tussen voor en achter kun je dan zelf bepalen.Ik heb daarvoor altijd met gele koni’s en apex veren gereden, maar ik haalde altijd wel 1 of meer windingen van de veren af.
En wat er bij veren af gaat, kan er niet meer aan!Mooie vec hierboven:thumbup
22 april 2010 om 22:29 #17660992origineel gepost door RAYMOND.design
origineel gepost door astra-tim
hey,
ik wil mijn vectra b verlagen.
en en een beetje rond aant kijke voor veren/schroefset.
nu heb ik veren gevonden van 35mm verlaging.
wie heeft er een foto van een vectra b met 35mm verlaging en dan het liefst op 215-45-17 banden?
anders koop ik liever een schroetsetje wat je naar je zit kunt aanpassen.gr tim
Ik heb m’n verlagings-set nog steeds in de doos zitten, maar ik zou als ik jou was een schroefset nemen.
Is toch veel handiger, zelf bepalen hoe laag en ook de verhouding tussen voor en achter kun je dan zelf bepalen.Ik heb daarvoor altijd met gele koni’s en apex veren gereden, maar ik haalde altijd wel 1 of meer windingen van de veren af.
En wat er bij veren af gaat, kan er niet meer aan!Mooie vec hierboven:thumbup
met alleen veren bepaal je toch ook hoe laag je gaat ,
en zaagde jij een stuk van je veer af ??
beetje chopshop idee ??23 april 2010 om 07:26 #17660993Als je de juiste veren neemt voor de verlaging die jij wilt hebben wel.
Het chopshop idee is standaard veren inkorten, ik haalde meestal nog een stuk van de verlagingsveren af, zo had ik m’n voormalige c kadett tot 85 mm verlaagd.
De verlagingsveren zorgde voor een verlaging van 60 mm, dus haalde ik er nog 15 mm van af.
Wordt veel gedaan, ook door prof tuners.De vering wordt tevens iets stugger.
Hetzelfde toegepast bij een rekord B, rekord C, peugeot 106, calibra, kadett E sedan, enz.
Allemaal met verlagingsveren en dan extra ingekort.
De rekord C gingen de verlagingsveren maar tot 30 mm, kon toen geen andere vinden.
De rekord B was weer een ander verhaal, deze had nog bladveren achter.
Wel altijd korte “sport”schokbrekers gebruiken.
Heb nu voor het eerst een schroefset gekocht, een “low budget” set. Nog geen €250,- incl. verzendkosten en 3 jaar garantie.
Instelbaar van 20 mm – 100 mm, draagkracht voor 1025 kg en achter 1055 kg:thumbup26 september 2011 om 15:54 #17660996veren afzagen? niet zo slim idee want je hele veer karakteristiek gaat weg! kan nooit veilig zijn… de fabrikant heeft ze zo gemaakt omdat het veilig is.
ik zou op safe gaan en een schroefset monteren.
26 september 2011 om 18:21 #17660994ik heb ook een schroefset erop zitten.
super comfortabel! en kan hem makkelijk bijstellen.Erwin
27 september 2011 om 06:41 #17660995hey
heb nog fotos gevonden van mijn vorige auto.
deze was 35 mm verlaagd voor en achter 215/45/17
mvg maik :D
2 oktober 2011 om 08:06 #17660997Daarom is apk ook afkeur als er maar een klein stukje van een veer is afgebroken / gehaald!
Dan kan je ze beter laten napersen volgens mij.Ik zou ook voor schroefset gaan, maar goed een fatsoenlijke (KW, Weitec, Bilstein) zijn natuurlijk wel prijzig :hmmz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.