fase 3 eds

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220053
    folkyc20xe
      Lid sinds:
      13 February 2005

      even een vraagje aan de heren hiero, zit er in een fase 3 eds gechipte ecu een andere mapsensor?
      Zoja welke>
      EDIT: is voor de c20let met k16

      #17657281
      jason
        Lid sinds:
        1 July 2004
        #17657282
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Originele gaat toch maar tot zo’n 1,2 bar druk…
          Dacht dat phase 3 daar overheen ging tot zo’n 1,4 toch.

          #17657283
          folkyc20xe
            Lid sinds:
            13 February 2005

            op EDS site staat inderdaad dat je bij fase 3 geen andere MAP-sensor krijgt. Bij fase 3,5 staat op de site dat de MAP-sensor opnieuw gecalibreerd wordt.

            Dus met mijn fase 3 blijf ik rond de 1 bar heb ik wel in de gaten, is dan dus weinig verschil met fase 2 :o

            #17657284
            jason
              Lid sinds:
              1 July 2004

              eds phase 3 staat 1,15 met 1,5 overboost

              #17657285
              skinsdale
                Lid sinds:
                15 June 2008

                ik heb ook fhase 3 van eds en ook maar 1 bar

                #17657286
                skinsdale
                  Lid sinds:
                  15 June 2008

                  ik heb ook fhase 3 van eds en ook maar 1 bar

                  #17657287
                  otdh
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 March 2010

                    ik heb geen idee welke chip er in mijn cali zit
                    maar heb een overboost van 1.2 en een continudruk van 1.0
                    vermogensuitdraai 260pk op de wielen met 4×4 aan

                    weet alleen dat het een vmax chip is

                    #17657288
                    freek corsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 December 2004

                      De map sensor die origineel in de ECU zit gaat tot 200 Kilo Pascal, dat is 2 bar absolute druk, de gemiddelde omgeving druk is 1013 milibar.

                      Dit betekent dat je Manifold Air Pressure sensor theoretisch tot een overdruk van 0,987 bar correct kan werken.

                      Er zit echter een marge in het werkgebied van de druk sensor en ook de 1013 milibar is niet altijd gelijk.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.