Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Wie rijd er hier met lasershield?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2010 om 18:39 #17219110
Ben wel benieuwd, ik heb er eentje voorop zitten. Heeft me al vrij regelmatig m’n rijbewijs bespaart. Het gaat om zo’n ding:
En is volkomen legaal, prijs wat minder leuk, 400 euries. Maar dat zijn 1a 2 dikke prenten ook.
24 maart 2010 om 18:43 #17646606Nieuwe laserguns inmiddels niet te storen
De politie maakt inmiddels gebruik van een nieuwe generatie laserguns. Deze hebben een groter bereik (900 meter) en een smallere laserbundel. Hierdoor is de lasergun nauwelijks meer te storen. Mocht er toch nog geen signaal terugkomen, dan kan de politie eenvoudig de smallere bundel iets verplaatsen en opnieuw een meting doen, desnoods aan de achterzijde van de auto.
Lasershields en dergelijke storingsapparaten hebben dus geen nut meer. Overigens reageren de nieuwe laserguns niet alleen meer op metaal, maar ook op alle materialen.
gevonden op http://www.boetes.nl
24 maart 2010 om 18:49 #17646607ik monteer die dingen vaak.
veel mensen weten niet dat 1 lasershield niet voldoende is,
minimaal 3 is vereist om een volledig scherm (shield) voor de auto te hebben.
24 maart 2010 om 18:53 #17646608origineel gepost door koekwous
Nieuwe laserguns inmiddels niet te storenDe politie maakt inmiddels gebruik van een nieuwe generatie laserguns. Deze hebben een groter bereik (900 meter) en een smallere laserbundel. Hierdoor is de lasergun nauwelijks meer te storen. Mocht er toch nog geen signaal terugkomen, dan kan de politie eenvoudig de smallere bundel iets verplaatsen en opnieuw een meting doen, desnoods aan de achterzijde van de auto.
Lasershields en dergelijke storingsapparaten hebben dus geen nut meer. Overigens reageren de nieuwe laserguns niet alleen meer op metaal, maar ook op alle materialen.
gevonden op http://www.boetes.nl
Omdat de Target LaserTrack werkt op infrarood kan het systeem de signalen van de politie lasergun herkennen, want ook deze systemen werken op 904 Nm.
Praktisch alle lasersystemen die gebruikmaken van infrarood licht, zenden hun informatie uit op 904 Nanometer, de golflengte die wereldwijd tot standaard is verheven. Net als de Target LaserTrack maken de laserguns voor snelheidsmetingen van de politie gebruik van deze golflengte. In tegenstelling tot alle andere lasersystemen is de Target LaserTrack als enige uitgerust met intelligente elektronica die in staat is signalen van laserguns en andere lasersystemen die gebruik maken van dezelfde golflengte als zodanig te herkennen. Na herkenning van een ‘niet eigen’ infrarood signaal schakelt de Target LaserTrack zich na enkele seconden automatisch tijdelijk uit om storingen te voorkomen en bijvoorbeeld een laser-snelheidsmeting mogelijk te maken. U wordt hierover geïnformeerd door een licht- en geluidssignaal. Target LaserTrack is wettelijk toegestaan en voldoet aan de hoogste Europese eisen op het gebied van automotive accessoires. U kunt het systeem daarom overal gebruiken.
Daarbij is het product gewoon mijn sleutel-garage-deuropener. Ik heb het andere product dan ook op een loodsje zitten, waardoor alles waterdicht is.
24 maart 2010 om 18:54 #17646609origineel gepost door 14XE
ik monteer die dingen vaak.veel mensen weten niet dat 1 lasershield niet voldoende is,
minimaal 3 is vereist om een volledig scherm (shield) voor de auto te hebben.
Klopt, dat is met de Stinger lasers zo, 1tje onder de kenteken, en aan elke kant 1tje onder de koplampen. Het target systeem dekt de auto volledig, dit is getest. Dit systeem is zo mooi omdat het zelfstandig zonder de stinger cart of DSI kan worden gebruikt (goedkoper).
24 maart 2010 om 19:11 #17646610Target had dit een aantal jaar terug ook al,maar toen was het 1 grote balk.
dit is wat minder opzichtig:P
24 maart 2010 om 19:20 #17646611origineel gepost door 14XE
Target had dit een aantal jaar terug ook al,maar toen was het 1 grote balk.dit is wat minder opzichtig:P
En in vele opzichten verbeterd.
24 maart 2010 om 21:17 #17646612voor zover ik weet is dit gewoon strafbaar hoor :hmmz
enne 1 troost…..
het laser app herkend dit en zal een indicatie geven en dan ben je nog niet jarig kwa bedragen gezien dan….
ik zou dit nog maar eens goed navragen alvorens te instaleren…
als ik terug ben van vakantie zal ik rond gaan vragen hoe dit zit ;)
gr vinc:agent
24 maart 2010 om 21:28 #17646613het laser apparaat geeft een error , oftewel meetfout agent.
24 maart 2010 om 22:12 #17646614origineel gepost door vincent23
voor zover ik weet is dit gewoon strafbaar hoor :hmmzenne 1 troost…..
het laser app herkend dit en zal een indicatie geven en dan ben je nog niet jarig kwa bedragen gezien dan….
ik zou dit nog maar eens goed navragen alvorens te instaleren…
als ik terug ben van vakantie zal ik rond gaan vragen hoe dit zit ;)
gr vinc:agent
Ik had al gehoopt op een reactie van je. (Voor de anderen, vinc is een agent ;).) Rondvragen hoeft niet, zijn al diverse rechtzaken geweest. Apparatuur is in alle gevallen terug gegeven. Maarja ieder z’n meug, heb liever dat je je bezighoud met alcomobilisten. En ik gebruik hem ook echt daadwerkelijk op een loods.
24 maart 2010 om 22:38 #17646615origineel gepost door tmug
origineel gepost door vincent23
voor zover ik weet is dit gewoon strafbaar hoor :hmmzenne 1 troost…..
het laser app herkend dit en zal een indicatie geven en dan ben je nog niet jarig kwa bedragen gezien dan….
ik zou dit nog maar eens goed navragen alvorens te instaleren…
als ik terug ben van vakantie zal ik rond gaan vragen hoe dit zit ;)
gr vinc:agent
Ik had al gehoopt op een reactie van je. (Voor de anderen, vinc is een agent ;).) Rondvragen hoeft niet, zijn al diverse rechtzaken geweest. Apparatuur is in alle gevallen terug gegeven. Maarja ieder z’n meug, heb liever dat je je bezighoud met alcomobilisten. En ik gebruik hem ook echt daadwerkelijk op een loods.
ik ken ook nergens meer anoniem reageren he :jerry:jerry
alco komen bij mij genoeg aanbod, zelf organiseer ik deze controles toch wel 1x per 2 weken. met leuke resultaten.
laser heb ik ook vaak gedaan, maar dan wel de echt bonnen he niet die van een paar km. voor mij was de grens 23 km te hard.
maar goed over rechtzaken kan ik je niet 123 iets zeggen dus ik geloof je gelijk :)
en @ 14XE:
geeft idd error, m aar dan wel met een indicatie blocker king:
gr vinc:agent
ow enne tanx voor het :) poppetje, heb ze ook wel eens anders gezien ;)
25 maart 2010 om 09:20 #17646616reed vroeger vaak te hard bijna geen boete s
tja die wat ik kreeg waren terrecht dan zeg maar
,mja
nu denk ik paar kids laat is alles wat rustiger aan doen
en dan krijg je ze 3, 5 of 8 kmalle respeckt voor agenten ,zou het werk niet willen
doen maar beetje in flits auto zitten
of het nu agenten zijn boa s of weet ik watik heb er geen respeckt voor want ze gaan er meestal staan wanneer het rustig is tja dan zit je al gauw op paar km te hard
makkelijke prooi dus zeg maar
bij scholen ed zie je ze niet (waar het echt nodig is )
maar altyd doorgaande wegen (inrijden bebouwde kom ook zo n leuke plek)
noem ik ook geen politie werk kunnen ze elke mongool laten doen(geloof ook dat het ergens boven in ergenis top 10 staat)
Alcohol vindt ik een heel ander verhaal
dus als jullie nu en legale verklikker weten(maas in de wet) voor die flits controles
hou ik me aan bevolen lasser shield of iets dergelijks heb ik nl niet zo veel aan
25 maart 2010 om 09:36 #17646617Moet je niet in Goor komen :o
Ze hebben daar een brede weg van 50 naar 30 geschroeft.
Een weg dat zich leent om gewoon 50 of harder te rijden.
Staan ze daar achter de boom :fy1
Mijn moeder is daar 2x geflist had in 30 jaar geen 1 bon gehad :argue
Te hard is te hard maar ze reed daar desnoods 38 (boete was voor 3 km te hard).25 maart 2010 om 16:51 #17646618Rij zelf met Stinger DSI + Lasershield, werkt perfect!
Eerst met 1 sensor in het midden, maar nu met 2 sensoren in de bumper.
25 maart 2010 om 17:34 #17646619origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
Moet je niet in Goor komen :o
Ze hebben daar een brede weg van 50 naar 30 geschroeft.
Een weg dat zich leent om gewoon 50 of harder te rijden.
Staan ze daar achter de boom :fy1
Mijn moeder is daar 2x geflist had in 30 jaar geen 1 bon gehad :argue
Te hard is te hard maar ze reed daar desnoods 38 (boete was voor 3 km te hard).haha dat klopt heb ik ook gezien laatst
25 maart 2010 om 19:34 #17646620origineel gepost door sfr
Rij zelf met Stinger DSI + Lasershield, werkt perfect!Eerst met 1 sensor in het midden, maar nu met 2 sensoren in de bumper.
moet je eens een straal van 40 cm rondom je sensoren meten.
ik denk dat er dan nog wat “gaten” zitten.
als ze je daar raken met de gun pakken ze je alsnogik raad altijd 3 sensoren aan
25 maart 2010 om 20:21 #176466213 van die dingen van 400 stuk?
Dan mag je nogal doorrijde wil je dat kunnen compenseren :P25 maart 2010 om 23:14 #17646622origineel gepost door 14XE
moet je eens een straal van 40 cm rondom je sensoren meten.
ik denk dat er dan nog wat “gaten” zitten.
als ze je daar raken met de gun pakken ze je alsnogik raad altijd 3 sensoren aan
Ben nu 4x gelaserd en nog niet staande gehouden. Voor 80% van de autos is 2 sensoren voor ruim voldoende.
Of heb jij er andere ervaringen mee?
26 maart 2010 om 05:37 #17646623origineel gepost door 14XE
origineel gepost door sfr
Rij zelf met Stinger DSI + Lasershield, werkt perfect!Eerst met 1 sensor in het midden, maar nu met 2 sensoren in de bumper.
moet je eens een straal van 40 cm rondom je sensoren meten.
ik denk dat er dan nog wat “gaten” zitten.
als ze je daar raken met de gun pakken ze je alsnogik raad altijd 3 sensoren aan
Zou ik de documentatie van stinger nog maar eens goed doorlezen. 60 cm naar de zijkant, en 40cm omhoog. je kan dus theoretisch 2.40 afdekken, maar voor zeker resultaat koplamp-kenteken-koplamp. Moet zeggen dan 1 laser vaak al afdoende is, daar ze eigenlijk altijd kentekenplaat pakken.
26 maart 2010 om 05:39 #17646624origineel gepost door Fearless
3 van die dingen van 400 stuk?
Dan mag je nogal doorrijde wil je dat kunnen compenseren :PNee, dat is bij weer anders bij de DSI. 1 box a 380 (incl 1 oog) euro, plus 2x oog a ~100
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.