Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Het kleine vragen topic.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 maart 2010 om 20:40 #17218872
zoals de titel al aangeeft het kleine vragen,
zie toevalig vraag van pastra over staal,en zelf ook een vraag,en zo komen er wel eens meer mensen met een vraag,ipv 20 topics emt 3 antwoorden en uren zoeken naar iets wat je wilt weten en nog ergens moest wezen:Pdus bij deze:
wat is de waarde van een a manta 1600SR geheel gedemonteert maar wel compleet op bak en motor na?body is keihard belgische papieren.
20 maart 2010 om 07:45 #17632515Krijg je dan niet alles door elkaar?:hmmz
20 maart 2010 om 11:28 #17632516origineel gepost door manta19sr
wat is de waarde van een a manta 1600SR geheel gedemonteert maar wel compleet op bak en motor na?body is keihard belgische papieren.Italiaanse auto? Tjah, wat is het waard.. wat een gek er voor geeft;)
20 maart 2010 om 13:13 #17632517voor mij niet meer als 500, is altijd gissen of ie wel zo compleet is…
20 maart 2010 om 21:44 #17632518Snel vraagje
Kun je kit van autolak verwijderen? Want stel ik wil een frontspoiler, dan heb ik deze liever gekit (heb vernomen dat dat ook kon).
20 maart 2010 om 22:08 #17632519ja dat kan.
maar ligt er wel aan welke kit je gebruikt.
mocht je een front.. gt/e spoiler monteren,
dat staat zowieso super, dus monteer m dan ook Goed en zonder afval risico :D20 maart 2010 om 22:35 #17632520Ik geef je groot gelijk maar ik ben beetje tegen eht boren van gaten, vandaar.
Het is allemaal lange termijn hoor daar niet van. Er zit nog wat roest, dat moet eerst weg maar daarna..
21 maart 2010 om 19:42 #17632521VRAAG
ik was vandaag bij me pa en die zei je hebt een trekhaak maar geen knipperlichten aan de zijkant. is dat niet nodig????
vond het wel een goeie, aangezien autos met een trekhaak een zichtbaar knipperlicht moeten hebben is mij verteld. net zoals ze een rechterbuiten spiegel moeten hebben
21 maart 2010 om 22:29 #17632522origineel gepost door manta1
VRAAGik was vandaag bij me pa en die zei je hebt een trekhaak maar geen knipperlichten aan de zijkant. is dat niet nodig????
vond het wel een goeie, aangezien autos met een trekhaak een zichtbaar knipperlicht moeten hebben is mij verteld. net zoals ze een rechterbuiten spiegel moeten hebben
ja bij een manta b moet je eigenlijk zij knippers hebben!
je kunt dat aan een keurmerk zien dacht het E nummer maar welk nu wat voorstelt weet ik ook niet meer uit het hoofd.
iig B manta zijknippers met trekhaak!
ik rij zelf ook al 10 jaar zonder… een stel nieuwe ligt ergens in een doos.. :angel21 maart 2010 om 22:37 #17632523AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok ook maar ff n vraagje dan
maar dan aan onze belgiese buren;)
ik las in de snackbar de auto week(waardeloosblad maar dat terzijde):P
dat de nieuwe camaro niet in belgie n goedkeur kon krijgen
omdat z,n spiegels niet kunnen inklappen:olijkt mij onzin of niet
want b,v van een b vec kun je toch ook niet inklappen;):hmmz
22 maart 2010 om 21:24 #17632524origineel gepost door louwe 16 klepper
ok ook maar ff n vraagje dan
maar dan aan onze belgiese buren;)
ik las in de snackbar de auto week(waardeloosblad maar dat terzijde):P
dat de nieuwe camaro niet in belgie n goedkeur kon krijgen
omdat z,n spiegels niet kunnen inklappen:olijkt mij onzin of niet
want b,v van een b vec kun je toch ook niet inklappen;):hmmz
meer die vallen naar beneden.
ik had ook een veccie b.
kon ze niet inklappen.
dus ff bij de dealer geweest.23 maart 2010 om 07:11 #17632525dat moeten ze overal neerzetten, zon kleine vragen topic. zat voorheen veel op brommerforum waar ze dat ook hadden. viel me direct op toen ik hier kwam, hoeveel topics er worden geopend voor een klein vraagje.
op het moment heb ik niet wat kleins te vragen trouwens:D
23 maart 2010 om 07:24 #17632526a.s zaterdag bij die manta a kijken 250 euro las werk allemaal gedaan nieuwe voorterrein en gereviseerde achteras geen geld dus dus nemen hem eigenlijk al ongezien mee dus mocht er iemand interesse hebben evt in onderdelen weg body is keihard wel belgische papieren
23 maart 2010 om 09:44 #17632527weet er toevallig iemand een setje mooie evt nieuwe knipperlichten van een ford capri mk3 is voor de 400 bumper heb nu een niet echt mooi setje moeten helemaal vast worden gekit dus vallen best ver naar achter liefst geen ebay ben ik geen fan van namelijk
weet toevallig iemand kleur code van bastos manta van het rode wit pak ik gewoon polarwit voor
gr mike23 maart 2010 om 11:29 #17632528Heb nogmaals een vraag.
Na een klein(nouja klein) ongelukje tijdens laswerkzaamheden wil ik me niet laten kennen en ga ik door met de manta. Er gaat een ander blok inkomen, 2.4 met webers, maar welke remmerij is hier goed voor?
Schijven voor van een Rekord 2.2? en is da makkelijk aan te passen? of is het ongeveer hetzelfde?En achter zitten nu trommels, maar wil af en toe met sprintjes, en volgend jaar mee doen op het circuit als de mogelijkheden het toelaten. Is het verstandig om de trommels te behouden, of is het slimmer om de achteras om te bouwen met schijven?
23 maart 2010 om 12:53 #17632529wat betreft de voorkant zou je sniksnak (barry) eens kunnen vragen. hij heeft schijven 260mm en 24mm dik. deze zijn in combinatie met gsi klauwen te gebruiken.
hij gebruikt ze zelf, en ik heb ook een set van hem gekocht. ik heb ze nog niet geprobeerd. ze zijn in ieder geval groter dan schijven van een rekord 2.2.
en ze staan trouwens ook wel op marktplaats
23 maart 2010 om 20:53 #17632530hoe is de pasvorm van een Polyester 400 motorkap?
kan er 1 aan komen maar wil wel zeker weten dat ik er geen spijt van krijg.
manta moet 100% worden!!23 maart 2010 om 21:07 #17632531hangen wel eens door,dus lager als je zeischerm,komt ook voor dat ze aan de voorkant open gaan staan boven de 100(wel paar fotos al bewijs:P)
ik gebruik stalen omdat die gewoon ff wat meer kan hebben.23 maart 2010 om 21:12 #17632532ja die zou ik zelf ook het liefst 1 hebben,
maar heb zelf de mogelijkheid niet om er 1 te maken,
en ik kijk al een hele lange tijd rond op marktplaats, maar tot op de dag van vandaag geen succes :P23 maart 2010 om 21:21 #17632533stalen 400 kap staat hier ook nog op het verlanglijstje
23 maart 2010 om 21:45 #17632534Ik heb een stalen (zelfbouw)en een polyester, maar voor de laatste zijn ze bij de
Belgische keuring niet zo gewillig, daar er geen CE markering in staat…
@manta19sr: bij warme temperaturen werd soms de middenvoorkant van
de kap opengeforceerd voor meer koeling, zoals sommige de binnenste koplampen (van
de dubbele) verwijderden ten voordele van de koeling.
@Louwe: ik weet er een paar te koop staan, die nieuwe Camaro’s.
Zou me verbazen dat ze daar over vallen, maar je weet nooit met die rare Belgische normen…23 maart 2010 om 21:56 #17632535Hoe werkt dat nu met montage van zo’n polyester kap?
wil eigenlijk mijn originele slot behouden, dus geen snelsluiters.volgens de adverteerder is het een volledig polyester kap, dus geen stalen onderframe.
origineel slot behouden is dus eigenlijk al geen optie meer of wel?
of een stalen frame onder zetten? die heb ik nog wel 1 liggen.. maar ik vraag me af of dat het netjes af te werken is..begint nu toch wel te kriebelen :P
23 maart 2010 om 22:58 #17632536scheelt wel aanzienlijk in gewicht denk ik. Dat is wel gunstig voor mij.
Maar de kap mag gerust ook 2 snelsluitingen hebben, zolang het maar goed en veilig dicht blijft!
24 maart 2010 om 08:30 #17632537ik heb ook een eigenbouw met poly delen binnenste werk is er uit maar wel verstevigt
heb paar filmpjes waar de kap opem gaat staan zodra de snelheid toe neemt
24 maart 2010 om 08:43 #17632538Show us the candy…
Het moet niet zijn dat ‘STEL’ ik rijd 140+ dat dat ding ineens in mijn voorruit hangt:hmmz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.