Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Aanhaal moment fussee kogels D of E kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2010 om 21:03 #17218249
Hallo,
Ik heb op men D kadett nieuwe fusseekogels gezet. Ik vroeg me alleen af met welk moment de 3 bevestigingsbouten vast moeten. Ik kan niet nergens vinden op internet.
groeten
6 maart 2010 om 10:11 #17624700Glenn,
Ik kan het in de vraagbaak ook niet vinden. Officieel zitten ze geklonken he.
In de vraagbaak staat alleen maar dat de moer (die met sleutel 18) met 50nm vast moet.
Het zijn m8 boutjes toch,waar je de fuseekogel mee vastzet in de draagarm? Ik zou dit gewoon ff googlen en die waarde gebruiken.6 maart 2010 om 14:57 #17624701origineel gepost door folkyc20xe
Glenn,
Ik kan het in de vraagbaak ook niet vinden. Officieel zitten ze geklonken he.
In de vraagbaak staat alleen maar dat de moer (die met sleutel 18) met 50nm vast moet.
Het zijn m8 boutjes toch,waar je de fuseekogel mee vastzet in de draagarm? Ik zou dit gewoon ff googlen en die waarde gebruiken.Origineel zitten ze idd geklonken. De bouten zijn M10 bouten Die moer moet idd met 50nm (sleutel 19 :P ) alleen daar kom je niet meer bij met de momentsleutel als je de aandrijfas enzo derin hebt.
De bouten van de kogels zijn overgens ook 10.9 bouten. Ik zal wel even googlen of ik wat met die gegevens wat kan vinden :)
6 maart 2010 om 17:32 #17624702ok, dan heb ik dus een belgische sleutel gebruikt om de fuseekogel vast te draaien :jerry
6 maart 2010 om 17:54 #17624703origineel gepost door folkyc20xe
ok, dan heb ik dus een belgische sleutel gebruikt om de fuseekogel vast te draaien :jerryhaha :P merk goedkopie ? :P
6 maart 2010 om 18:32 #17624704op een kwartslag voor afbreken.
en hoe weet je dan dat je een kwartslag voor afbreken zit?
als hij afbreekt dan weet je dat je een kwartslag terug had moeten zijn6 maart 2010 om 18:36 #17624705origineel gepost door ((gsi))
op een kwartslag voor afbreken.
en hoe weet je dan dat je een kwartslag voor afbreken zit?
als hij afbreekt dan weet je dat een een kwartslag terug had moeten zijnidd muur vast, heb met een corsa gereden waar die kogels niet vast genoeg zaten, rijd voor geen meter en komt volgens mij een beste kracht op te staan.!
6 maart 2010 om 18:44 #17624706origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door ((gsi))
op een kwartslag voor afbreken.
en hoe weet je dan dat je een kwartslag voor afbreken zit?
als hij afbreekt dan weet je dat een een kwartslag terug had moeten zijnidd muur vast, heb met een corsa gereden waar die kogels niet vast genoeg zaten, rijd voor geen meter en komt volgens mij een beste kracht op te staan.!
Jah der komt aardig wat gewicht op :P daarom wil ik ze ook op moment hebben :P Ik had nog geen tijd gehad om te zoeken op het internet voor 10.9 bouten.. ga ik nu ff doen
6 maart 2010 om 18:49 #17624707http://www.gedore.nl/Prijzen%202009%20PDF/gedore%20Blz/Technische%20tabellen.pdf
70nm volgens gedore..
7 maart 2010 om 16:13 #17624708gewoon vast is vast, zet je ze te vast kom je er vanzelf achter en zet je er weer een in:afro
7 maart 2010 om 16:21 #17624709origineel gepost door EVD
gewoon vast is vast, zet je ze te vast kom je er vanzelf achter en zet je er weer een in:afroJah maar dan moet ik weer 10.9 bouten halen + dat als je rijd er ook nog wel extra spanning op komt te staan. Als ze op de grens zitten en ze krijgen tijdens het rijden net dat beetje over de grens… Misschien ver gezocht.. maja kwil het wel gewoon goed hebben
7 maart 2010 om 23:10 #17624710je zit toch ook op aventus? haal daar is de D kadett werkplaatshandleiding uit de kast?:hmmz
7 maart 2010 om 23:27 #17624711origineel gepost door EVD
je zit toch ook op aventus? haal daar is de D kadett werkplaatshandleiding uit de kast?:hmmzHaha thank god dat ik daar niet meer opzit zeg. wat een puinhoop daar :jerry Maar nee dus :) ik zit daar al 1,5 jaar niet meer ongeveer :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.