Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Chassis nummer kadettje c
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2010 om 17:25 #17216350
Heb vanavond mijn auto gekeurd zodat ze m van deweek kunnen afmelden.
Na lang zoeken vond ik toch een puntje….Het 1ste cijfertje vanhet chassisnummer is voor de helft weg door een stukje roest.
Voor de rest geen afkeurpunten..
Kan ik het chassisnummer er een keer extra intikken? Kan er nog zat boven…Maar mag dit?
18 januari 2010 om 18:18 #17595790origineel gepost door Fearless
Heb vanavond mijn auto gekeurd zodat ze m van deweek kunnen afmelden.
Na lang zoeken vond ik toch een puntje….Het 1ste cijfertje vanhet chassisnummer is voor de helft weg door een stukje roest.
Voor de rest geen afkeurpunten..
Kan ik het chassisnummer er een keer extra intikken? Kan er nog zat boven…Maar mag dit?
ga je ff naar het rdw,daar slaan ze hem zo eropnieuw in of op een andere plaats.
18 januari 2010 om 20:09 #17595791Kutje morgen ff naar de zwolse rdw…..
Het kan nog zat op de vloer zodat het papiertje niet aangepast hoeft te worden.
Fijn man zon steen tegen de vloer:swear…precies daar zat een deuk…en net de 9 stukje weg.
19 januari 2010 om 11:35 #17595792als het chasis nr leesbaar is ook al is het aangetast dan is het goedkeur.misschien als het niet leesbaar is opschuren zodat het leesbaar is.:thumbup
is het niet meer leesbaar gewoon plaatje pakken nummer er in slaan en er in lassen:thumbup
strafbaar of niet het word toch nooit gecontroleert en 7 van de 10 zijn er al een keer uitgerot kwaaltje bij de kadett en veel gte s en aero s zijn al omgekat dus kan er wel een gewoon dettje bij.welke dief gaat nu een c kadett jatten om er een ander nr in te slaan:hmmz waar zit daar het voordeel:angel
19 januari 2010 om 12:10 #17595793De RDW kan een ander nummer erin DOTPEENEN, bijvoorbeeld op een veerschotel ipv die gewraakte plek..
Ik heb het ooit ook moeten doen, gelukkig is bij de huidige C alles nog goed te lezen.
Succes!19 januari 2010 om 12:34 #17595794origineel gepost door robbyrood
De RDW kan een ander nummer erin DOTPEENEN, bijvoorbeeld op een veerschotel ipv die gewraakte plek..
Ik heb het ooit ook moeten doen, gelukkig is bij de huidige C alles nog goed te lezen.
Succes!ja lekker dan weet je iig zeker dat het er uit is gerot:P
nee gewoon slagletters in een plaatje en een torx of zo er voor en er achter in slaan en plaatje er in lassen netjes bijwerken klaar.geen haan die er naar kraait.:jerry:jerryheb ook wel eens gehad naar de rdw nr er uitgerot zeggen ze heel vrolijk oo laat hier tegenover bij de garage maar ergens een nr in slaan en laat dan maar effe zien dan is het goed.:o
maar wel naderhand effe afrekenen:fy119 januari 2010 om 17:44 #17595795Ook wel eens moeten doen, omdat het weggerot was.
Stoel eruit schroeven
Nieuw plaatje genomen, nummer er opnieuw ingeslagen.
en er netjes weer ingelast, een likje plamuur en even een spuitbus kleur eroverheen...en toen erachter komen dat we 1 nummer vergeten waren :o
19 januari 2010 om 17:47 #17595796origineel gepost door kadetter
Ook wel eens moeten doen, omdat het weggerot was.Stoel eruit schroeven
Nieuw plaatje genomen, nummer er opnieuw ingeslagen.
en er netjes weer ingelast, een likje plamuur en even een spuitbus kleur eroverheen...en toen erachter komen dat we 1 nummer vergeten waren :o
:hmmz:P
20 januari 2010 om 22:04 #17595797Zoww updatje…
Omdat ik nog niet wist hoe of wat precies mt het nummer hebben we m ookmaar nietafgemeld.
Vandaag toevalig dat we een steekproef hadden op een auto die ik keurde.
Heb de steekproefcontroleur gelijk even laten kijken.
Het 1e cijfertje was nietmeer te redden.
Hij zei ook al…sla er maar een nummer naastDus ik heb het nummer verderop in de vloer er bij in gemept.
Was nog goed kijken naar de cijfers…de 5 en de 2 haalje zo doorelkaar:D
6 maart 2011 om 16:56 #17595798Ik moet 2 cijfers van mijn chassisnummer (opel ascona 1979) verduidelijken en wil even zo’n setje slagcijfers kopen.
Weet iemand welke (hoeveel mm) ik moet hebben ??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.