Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › V6/Turbo verlagingsveren
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2010 om 13:07 #17216336
Weet iemand waarom voor de V6 en de Turbo maximale verlaging maar -35 is wat je kunt kopen?
Nu heb ik mij wijs laten maken dat de V6/Turbo origineel 2,5cm lager ligt als een C20NE/C20XE.
Klopt dit?
Nu heb ik toevallig achter veren erop gezet van vmaxx maar die veren waren voor een C20XE en waren -55.
Ik dacht dat hier geen verschil in zit aangezien het de achterzijde van de auto betreftMeer als -55 lijkt me want de rondingen van de veer liggen helemaal op elkaar en ik heb totaal geen vering aan de achterzijde,iedere drempel is het gewoon boem totaal geen vering dus….
alleen zie hier de foto hoeveel die gezakt is aan de achterzijde dit is dus -55 van een calibra c20xe
18 januari 2010 om 13:20 #17595575Niemand misschien foto’s van een calibra V6/Turbo met -35 veren erop en 18 inch velgen met 215-35-18er banden?
18 januari 2010 om 16:31 #17595576eyh cabriobully…
Als je straks misschien van deze veren af wilt kun je mij dan een seintje geven.. Ik vind de veren wel dik staan.. hoever is die voor gezakt?
18 januari 2010 om 16:36 #17595577origineel gepost door satiesz
eyh cabriobully…Als je straks misschien van deze veren af wilt kun je mij dan een seintje geven.. Ik vind de veren wel dik staan.. hoever is die voor gezakt?
Voor is kw schroefset haha
Veren en schroefset zijn al verkocht,kan je de veren wel nieuw leveren!!Maar het rijd voor geen meter echt niet!!!!!
Je sloopt je hele auto ermee18 januari 2010 om 17:26 #17595578Kan je aan een hele verlagingset komen van 4 veren?
Stomme vraag maar wat sloop je dan??
Comfort is nu nie zo van belang bij mij, dat komt later wel:D18 januari 2010 om 17:30 #17595579origineel gepost door satiesz
Kan je aan een hele verlagingset komen van 4 veren?Stomme vraag maar wat sloop je dan??
Comfort is nu nie zo van belang bij mij, dat komt later wel:Djipjip ben vmaxx dealer dus moet geen probleem zijn he!
mail me maar
18 januari 2010 om 17:42 #17595580bij alle of in ieder geval de meeste calibra`s die verlaagd zijn liggen de windingen van de veren op elkaar.
mijne heeft het ook en heb de mijne 30mm verlaagd.grtz bjorn
18 januari 2010 om 17:44 #17595581u2u richting jou, kon je email niet vinden.
18 januari 2010 om 21:59 #17595582origineel gepost door dudie-c20ne
bij alle of in ieder geval de meeste calibra`s die verlaagd zijn liggen de windingen van de veren op elkaar.
mijne heeft het ook en heb de mijne 30mm verlaagd.grtz bjorn
Maar heb je ook zo weinig comfort????
Vorige calibra had ik vmaxx -35 nageperst tot -60 wel vmax schokbrekers reed heeeeeeeeerlijk.
Nu een grote ellende vlieg heen en weer in mijn auto omdat het niet veert.
18 januari 2010 om 22:00 #17595583niet meer, heb me schokdempers rondom vervangen end at scheelt al aanzienlijk vooral aan de achterkant.
maar comfort is nog steeds een te groot woord:D:jerry18 januari 2010 om 22:02 #17595584origineel gepost door dudie-c20ne
niet meer, heb me schokdempers rondom vervangen end at scheelt al aanzienlijk vooral aan de achterkant.
maar comfort is nog steeds een te groot woord:D:jerryIk heb nu ook een complete sportkit gekocht van vmaxx dus veren en dempers.
Alleen zijn deze nog origineel -35 heeft niemand een foto hoe dat uitziet?ben nog aan twijfelen om ze na te persen namelijk…
21 januari 2010 om 00:48 #17595585hoi die oude v6 van jou is wel meer dan 55mm verlaagd maar rijdt perfect mischien is dat een optie
21 januari 2010 om 11:04 #17595586origineel gepost door jack-ass
hoi die oude v6 van jou is wel meer dan 55mm verlaagd maar rijdt perfect mischien is dat een optieDie is -35 en veren nageperst naar -60,maar die ligt achter nooit zo laag als deze ligt met de -55 16v veren.
Morgen hal;en we alles eraf zet het er wel eens op kijken hoe die gaat zaken met de veren.
21 januari 2010 om 17:09 #17595587ik heb wel een foto van me ouwe V6 met turbo verlagings veren op 17 inch..
Dit was met rondom verlagings veren van een Turbo21 januari 2010 om 21:57 #17595588Mijn calibra op een KW-schroefset (var 1) volgens de fabriek -70mm voor en -45mm achter… bij nameten is de auto voor 75 mm gezakt en achter 60mm.
op 18″ met 215/35/18 king:
21 januari 2010 om 22:02 #17595589Staat die calibra zeker vet stoer!!!:thumbup Mooie Macoe!
21 januari 2010 om 23:44 #17595590ligt indd mooi macoe!
Ik bouw het er wel eens op,vmax zegt dat die 40 zakt,dus wacht het af rij er paar maanden mee kan ze dan altijd nog napersen
28 januari 2010 om 09:38 #17595591een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soep
28 januari 2010 om 10:02 #17595592origineel gepost door Robke1974
een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soepHet is gelukkig ook geen turbo:P
2 februari 2010 om 22:56 #17595593origineel gepost door Robke1974
een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soepthnx voor de leuke reacties:thumbup
enne,
ik rijd ook met bussen van hurlimann aan de achterzijde;) inmiddels al zo’n 4 jaarking: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.