Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › co te hoog wat nu
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2010 om 13:49 #17216150
vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.
13 januari 2010 om 14:39 #17589262trap hem eens lekker warm, voordat je hem aan de test apparatuur legt!
13 januari 2010 om 16:09 #17589263inderdaad, heel goed warm rijden
stationair loopt hij verder wel goed? Geen valse lucht ergens?
brand geen lampje op dash van elektronische storing?
13 januari 2010 om 18:09 #17589264mischien de computer even resetten.
hielp bij mjn kadett gsi 16v had altijd problemen met co te hoog.
heb je je kat er nog onder zitten?
13 januari 2010 om 19:54 #17589265uitlaat ook even na lopen op eventuele lekkage al had je dat moet horen van de keurmeester anders lambasonde vervangen
13 januari 2010 om 21:11 #17589266yep met kat, dacht zelf eerst aan lamda deze is ook nog niet vervangen,
15 januari 2010 om 19:13 #17589267forte flush er door heen en injectorreiniger in je brandstof…
16 januari 2010 om 10:15 #17589268heb ik ff wat te doen in het weekend .laat et volgende week weer ff weten.bedankt voor de reacties:thumbup
16 januari 2010 om 11:41 #17589269he sram,
heb je nog recente foto’s van je calibra..
wil wel zien hoe het staat mijn ouwe bumpertjes:D
16 januari 2010 om 15:19 #17589270kan je de ontsteking verdraaien bij zo’n motor??
dat wil ook wel eens helpen..
carter onluchting dicht knijpen..16 januari 2010 om 18:44 #17589271origineel gepost door sram
vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.dus je rijd met een waardeloze afstelling?
loopt ie zeker ook wel bedonderd stationair?16 januari 2010 om 19:12 #17589272@ mantateamtwello: Deze kun je niet verstellen, alle V6en rijden met DIS ontsteking
@ Mayhem: Waarschijnlijk wel, Chippen en laten afstellen…
Willem
22 januari 2010 om 20:27 #17589273te hoog co wil niet zeggen dat hij perse beroerd moet lopen
22 januari 2010 om 21:37 #17589274i know, maar hij rijd met snelle nokkenassen op een verkeerde ecu/chip.
ik weet hoe mijn c20xe daarmee liep… moeten smokkelen door de apk. had een co van 1.1 zonder kat lol
24 januari 2010 om 22:24 #17589275de auto was gechipt met de standaard nokkenassen .hier rij ik nu mee.de auto rijd perfect.bij rica geweest toendertijd en deze zeiden niks aan doen. nu was dit wel dat jongere ventje.en volgens mij had ie het te druk met andere dingen.dus het zou kunnen dat de chip niet helemaal goed is.ff wat anders nieuwe lamda sensor geplaats maar nog niet naar herkeuring geweest er zat een rem verschil in de achter wielen.dus ff schoongemaakt en toen ontluchten en toen brak het onluchtings nippeltje af tot in de rem klauw met geen mogelijk heid eruit te krijgen.dus ik heb maar ff nieuwe remklauwen besteld.:swear.heee gsi freak hoe is ie daar in het verre noorden .ze staan er nog steeds mooi bij zal binnekort ff wat fotos plaatsen.by the way hoe is het met jouw project
25 januari 2010 om 16:01 #17589276lamda sensor geplaats maar co nog te hoog .dus eerst maar een afspraak maken om de chip goed af te stellen
25 januari 2010 om 17:28 #17589277std ecu erop en nokkenas std terug erin, het is niet anders
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.