Forumindex › Forums › Modellen › Manta › krukaspoulie cih
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 december 2009 om 17:37 #17215132
op hoeveel Nm moet ik deze weer aantrekken?
(nadat ik ‘m los heb gekregen, want deze zit echt hells vast, daar is een zware luchtsleutel en locktite aan te pas gekomen, kan haast niet anders. krijg ‘m namelijk op geen enkele manier los :argue)
16 december 2009 om 17:55 #17569326100 Nm
16 december 2009 om 19:08 #17569327thnx :thumbup
verwachtte al zoiets.16 december 2009 om 19:15 #17569328draai je wel de goede kant op?:jerry
16 december 2009 om 19:18 #17569329Ja :P
heb meer blokken liggen..
normalitair gaan ze allemaal netjes los..maar deze is behekst lijkt ‘t..
stelletje lomperikken daar in groningen :P:P:P :jerry16 december 2009 om 20:55 #17569330origineel gepost door Emiel-Manta
Ja :P
heb meer blokken liggen..
normalitair gaan ze allemaal netjes los..maar deze is behekst lijkt ‘t..
stelletje lomperikken daar in groningen :P:P:P :jerryhahaha. kijk uit met wat je zegt. misschien is die wel door een fries vast gezet. :jerry:jerry
maar die krengen kunnen soms goed vast zitten, ik heb het zelf ook al een keer mee gemaakt dat ik er een buis van bijna 2 mtr op de sleutel moest zetten om het los te krijgen.
sucses met het los krijgen.
16 december 2009 om 23:29 #17569331ff gasbrander erbij om de loctite los te stoken, keer dop erop en dan flinke klap met een moker erop en dan heb je em zo los :cool:
17 december 2009 om 11:47 #17569332als ie in de auto ligt: kijken welke kant deze op draait dan sleutel erop en op een blokje hout laten rusten, motorkap dicht voor de zekerheid en dan de sleutel omdraaien dat de startmotor net aanpakt en voila los is ie…
17 december 2009 om 15:35 #17569333EN JE BOUGIEKABELS LOS TREKKEN!!!!
17 december 2009 om 17:10 #17569334:D je begint je naam een beetje eer aan te doen @kale :D
17 december 2009 om 20:26 #17569335origineel gepost door larsjeG40
EN JE BOUGIEKABELS LOS TREKKEN!!!!bobine moet genoeg zijn,
scheeld 3 kabels los trekken :afromaar da’s idd wel een àller-àller laatste optie hehe :P
op m’n werk zou ik ‘t zo doen, wanneer de baas even niet kijkt..
maar mijn ervaring is dat ‘t sleutelen aan je eigen auto nogal wat voorzichtiger gebeurd :P hahahavandaag geen tijd gehad, maar bedankt voor de leuke tips.
morgen even de bout warm stoken.. werkt naar mijn ervaring nog altijd het best ;)17 december 2009 om 21:25 #17569336Ik tik altijd een schroevendraaier (ouwe) tussen de steun en het onderblok ter hoogte van de tandkrans tussen de tanden van het vliegwiel en dan deze zo dus vast te zetten.
Tot nu toe 100% succes gehad om dat ding zonder al te veel moeite los te draaien (en weer vast).17 december 2009 om 21:30 #17569337heb er ooit ook eens 1 los moeten halen,moest verwisselen ivm ombouw 2,4 zonder sensor enz enz,
losse blok wou al neit los kop er afgeslepen,en draaide hem er zo uit,toen nog de 2,4 die er in lag,wou dus neit los komen ook niet met luchttol,had geen zin om blok er uit te halen,heb toen ook een dop op een hoek frame gelast,(2 punten op de grond)ff net een tikkie met het contact en schoot meteen los,tja is niet de veiligste oplossing maar werkt altijd.18 december 2009 om 10:42 #17569338 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.