Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › vraagje over verwarming
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 december 2009 om 17:34 #17214800
hey ,
ik heb een vraagje over de verwarming , als ik hem om warm zet blijft hij koud. Af en toe wordt hij warm maar dan stopt hij er weer mee. En als hij de ene keer warm wordt dan blijft de lucht alsnog lauw , het is dan wel warm maar niet van die lekker superwarme lucht haha. Hoop dat jullie weten wat het is , want met deze kou is het niet relaxt :P
Oja ik heb ook nog een vaag probleem met me auto,soms wil hij niet starten als ik hem dan opslot zet (centrale deurvergrendeling) en de plus van de accu eraf haal en er na een paar minuten weer opzet start hij gewoon weer. wat zou dit kunnen zijn ??
greetz en alvast bedankt
5 december 2009 om 18:37 #17560075om welke corsa gaat het missn handig om te weten :hmmz
5 december 2009 om 19:05 #17560076oja natuurlijk :P corsa A 1.6 GSI uit 92
5 december 2009 om 20:51 #17560077Klink mij als een niet goed werkende thermostaat (blijft open staan)
5 december 2009 om 22:29 #17560078Verwarming
Voldoende Koelvloeistof aanwezig (op peil??)
Aftermaket troep (lees Alarm / startonderbreker), meer gegevens van nodig.
willem
6 december 2009 om 02:06 #17560079ik za l het morgen even nakijken of er nog genoeg koelvloeistof in zit ,
waar ergens zit die thermostaat ?? want dan kan ik hem maken/vervangen mocht dit het probleem zijnik kijk morgen ook even voor het alarm ;)
6 december 2009 om 11:25 #17560080Achter de distributie kap.
Even van Willem geleend ;)
Links op de foto zie je de dikke slang die vanaf je radiateur naar je motor loop, op het punt waar deze op de motor binnenkomt vind je de thermostaat.6 december 2009 om 17:22 #17560081Waar ken ik die motor op de foto ook alweer van, oja, met deze ben ik vandaag naar Duitsland geweest…
haha…
Alleen is deze niet van een Corsa-A GSi motor maar van een corsa-B.
Bij de corsa-A zit deze als bij alle Smallblock 8V motoren, achter het nokkenas wiel.
daarbij moet de distributieriem los om deze te kunnen vervangen.
Zo’n motortje ongeveer, (maar dan een C16SE waarschijnlijk)
Willem
6 december 2009 om 17:27 #17560082gaat je schuifje of draaiknop ook erg licht?
heb inmiddels al meerder Atjes moeten repareren omdat die klemmetjes op je kachelunit los gaan waardoor de kabel de schuif niet meer aantrekt of wegduwt
6 december 2009 om 21:31 #17560083ik zal morgen even kijken of hij extreem licht gaat , mocht dit het niet zijn is het dan veel werk om die distributieriem los te halen ??
greetz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.