Forumindex › Forums › Techniek › Cih › 262 getrag 18s bellhouse
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2009 om 20:59 #17214437AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik heb een 262 getrag, en een 18s automaat bak
de automaat bak heeft een los bellhouse (koppelingshuis)
kan ik hier iets mee of gaat dit niet lukken?:hmmz
grjs maus23 november 2009 om 21:26 #17555434AnoniemLid sinds:
1 January 1970tuurlijk, het ontkoppelings gedeelte zit er niet in:angel
23 november 2009 om 22:11 #17555435of jij er wat mee kan dat weet ik niet
maar ik kan er wel wat mee:Pking:23 november 2009 om 22:11 #17555436Ik heb een Omega 2.0 16v automaat bak uit elkaar getrokken voor die kom.;)
Ga ik in combinatie met een Supra bak gebruiken achter mijn Saab motor. Moet wel een manier bedenken om de koppeling werkend te krijgen… :afro
24 november 2009 om 19:47 #17555437AnoniemLid sinds:
1 January 1970mijn colleg had ook een goed idee,
de koppeling rechts maken in plaats van links,
zit hij niet bij de uitlaat met de kabel.
automaat koppelingshuis is dus ideaal eigenlijk.:thumbup24 november 2009 om 21:23 #17555438veel 18S kommen hebben de mogelijkheid om de vork aan de andere kant te zetten.;)
Maar het is zeker een voordeel als de kabel niet bij de uitlaat zit. Wij hebben er al eentje flink mishandeld met een C20LET, hele buitenkabel weggesmolten…:hmmz
25 november 2009 om 23:39 #17555439origineel gepost door giuliettaevo
Ik heb een Omega 2.0 16v automaat bak uit elkaar getrokken voor die kom.;)Ga ik in combinatie met een Supra bak gebruiken achter mijn Saab motor. Moet wel een manier bedenken om de koppeling werkend te krijgen… :afro
hydraulisch druklager.
simpeler kan het niet.
26 november 2009 om 11:49 #17555440AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mauscona
mijn colleg had ook een goed idee,
de koppeling rechts maken in plaats van links,
zit hij niet bij de uitlaat met de kabel.
automaat koppelingshuis is dus ideaal eigenlijk.:thumbupis al heel lang bekend
is de zogenaamde engelse stand;)
nadeel is (vind ik)
die lelijke lange koppelingskabel die toch ergens door je motorruimte moet;):o26 november 2009 om 18:19 #17555441origineel gepost door Leen
hydraulisch druklager.simpeler kan het niet.
moet je wel een hydraulisch lager vinden dat om een as van 35mm past… dat is nog niet zo makkelijk.:mad:
27 november 2009 om 14:49 #17555442origineel gepost door giuliettaevo
origineel gepost door Leen
hydraulisch druklager.simpeler kan het niet.
moet je wel een hydraulisch lager vinden dat om een as van 35mm past… dat is nog niet zo makkelijk.:mad:
de r28 bak van achter een omega gebruikt gewoon een hydraulisch druklager?
dus ik weet niet wat je moeilijk loopt te doen.28 november 2009 om 19:49 #17555443Ik gebruik dus geen R28 omdat dat waardeloze dingen zijn…;)
De bak die ik gebruik is van een Toyota Supra en die heeft een as van 35mm en daar moet ik dan dus een hydraulisch lager voor hebben. Is dus iets moeilijker als jij denkt…:D
3 december 2009 om 15:40 #17555444ah ok, ik had even begrepen dat je een r25/28bak ging gebruiken.
verkeerd gelezen dus.maar een vulbusje tussen druklager en geleide-as is ook niet zo’n probleem lijkt me.
3 december 2009 om 16:42 #17555445De as is dikker als het gat van het lager groot is… dat gaat echt niet lukken.:(
8 december 2009 om 22:32 #17555446gewoon even bij de lager boer langs gaan en dan gewoon passen en meten wat inelkaar past,evt iets met opstaand plaatje er achter.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.